;
coinex

بهترین روش تشخیص آنفالو شدن در اینستاگرام ؛ چه کسی شما را ترک کرده است؟

فالوور برای کاربر اینستاگرام حکم اکسیژن برای انسان را دارد و نباید از دست رود. در این روش بهترین روش تشخیص آنفالو شدن در اینستاگرام را ارائه کرده‌ایم.

اینستاگرام یکی از پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی دنیا به شمار می‌رود و جذب فالوور‌های بیشتر برای همه‌ کاربران آن خصوصا افراد مهم و مشهور از اهمیت زیادی برخوردار است. در اینستاگرام هیچ کاربری از آنفالو شدن استقبال نمی‌کند.

احتمالا شما هم بارها با این پرسش مواجه شدید که چگونه بفهمید چه کسی شما را آنفالو کرده است؟ اکثر ما تعداد فالوور‌هایمان را می‌دانیم، بنابراین اگر یک روز متوجه شویم که تعدادش کم شده تلاش می‌کنیم بفهمیم چه کسی ما را آنفالو کرده است.

فهمیدن این موضوع و جستجو در میان لیست پر تعداد فالوور‌ها راه حل خیلی مناسبی نیست؛ به همین دلیل در این مطلب بهترین روش تشخیص آنفالو شدن در اینستاگرام را ارائه کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین روش تشخیص آنفالو شدن در اینستاگرام

مشکل اپلیکیشن‌های شخص ثالث

استفاده از اپلیکیشن‌های شخص ثالث ساده‌ترین روش برای اطلاع از آنفالو شدن توسط دیگران است، اما این برنامه‌ها مشکلاتی هم دارند زیرا اینستاگرام محدودیت‌های زیادی را روی API های خود اعمال می‌کند و این باعث می‌شود که دست توسعه دهندگان نرم افزار‌های شخص ثالث بسته شود.

به عنوان مثال همه‌ این اپلیکیشن‌ها اطلاعات مربوط به آنفالو شدن در اینستاگرام را از زمانی به شما ارائه می‌دهند که اپلیکیشن را روی گوشی نصب کرده‌اید. در واقع اگر پیش از نصب اپلیکیشن یکی از فالوور‌هایتان را از دست داده باشید، نمی‌توانید او را ردیابی کنید.

اپلیکیشن‌های پیش رو همچنین مورد تایید اینستاگرام نیستند. یعنی ممکن است در صورت استفاده از آن‌ها امنیت حساب کاربریتان زیر سوال برود. همچنین هر لحظه ممکن است بسیاری از این نرم افزار‌ها کاربردشان را از دست بدهند.

بیشتر بخوانید:

دلیل این اتفاق آن است که اینستاگرام بارها در گذشته به طور ناگهانی تغییرات قابل توجهی در API های خود ایجاد کرده و از این طریق باعث از کار افتادن اپلیکیشن‌های شخص ثالث شده است.

مهم است که با اطلاع از ریسک‌ها و خطرات احتمالی، استفاده از این اپلیکیشن‌ها را شروع کنید. چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های آنفالویاب را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

فالومتر (Followmeter)

فالومتر
بهترین روش تشخیص آنفالو شدن در اینستاگرام

یکی از اپلیکیشن‌های مناسب برای یافتن کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند Followmeter است. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و از طرفی رابط کاربری ساده‌ آن به شما کمک می‌کند تا به سرعت به آن عادت کنید.

در این نرم افزار داشبوردی نمایش داده می‌شود که کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند، فالوور‌های جدید، حساب‌های کاربری که شما فالو می‌کنید و آن‌ها شما را فالو نمی‌کنند و بالعکس را نمایش می‌دهد. برای دیدن کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند می‌توانید روی تب Unfollowers بزنید.

در این تب شما لیستی از افرادی را مشاهده خواهید کرد که شما را آنفالو کرده‌اند. با زدن روی نام هرکدام از این افراد می‌توانید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. این نرم افزار رایگان است اما یک نسخه‌ پریمیوم هم دارد.

در نسخه‌ پریمیوم این نرم افزار می‌توانید فالوور‌های روح (کاربران غیر فعال یا ربات‌ها) را هم مشاهده کنید. برای استفاده از نسخه‌ی پریمیوم باید 3.99 دلار بپردازید. البته لازم به ذکر است که نسخه‌ رایگان Followmeter هیچ محدودیتی در زمینه‌ مشاهده‌ کسانی که شما را انفالو کرده‌اند، ندارد.

ریپورتس پلاس (Reports+)

ریپورتس
بهترین روش تشخیص آنفالو شدن در اینستاگرام

نرم افزار Reports کندتر از Followmeter است، اما امنیت بیشتری دارد. همانطور که گفته شد این اپلیکیشن هم مانند Followmeter تنها از لحظه‌ نصب شدن روی موبایل می‌تواند آنفالو شدن را به اطلاعتان برساند.

یکی از مزیت‌های این اپلیکیشن این است که می‌توانید چند حساب کاربری اینستاگرام را پشتیبانی کند. لازم به ذکر است که Reports هم مانند بسیاری دیگر از اپلیکیشن‌های شخص ثالث ویژگی‌های زیادی دارد که باید برای استفاده از آن‌ها نسخه‌ پریمیومش را خریداری کنید. البته استفاده از ویژگی آنفالویاب این اپلیکیشن کاملا رایگان است.

بیشتر بخوانید:

به جز دو نرم افزار فوق، اپلیکیشن‌های دیگری نیز برای بررسی آنفالو شدن در اینستاگرام وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید. در ادامه لیستی از آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

توصیه می‌کنیم که اگر قصد استفاده از چنین برنامه‌هایی را دارید بهتر است از نرم افزار Reports و Followmeter استفاده کنید زیرا این برنامه‌ها امنیت بیشتری دارند.

برنامه رایگان برای سیستم عامل اندروید

  • برنامه Followers & Unfollowers
  • برنامه Follow Cop

برنامه رایگان برای سیستم عامل iOS

  • برنامه Followers Tracker Pro
  • برنامه Followers Track for Instagram

چگونه آنفالوورهایتان را آنفالو کنید؟

نحوه آنفالو کردن آنفالوورها
بهترین روش تشخیص آنفالو شدن در اینستاگرام

اصطلاح فالوبک کردن به معنی پاسخ دادن به درخواست فالو شدن یک کاربر است. این روز‌ها فالوبک قانون نانوشته‌ اینستاگرام محسوب می‌شود و در زمینه‌ آنفالو شدن هم وجود دارد؛ به همین دلیل ممکن است با اطلاع از این که یکی از افراد شما را آنفالو کرده است، شما هم بخواهید لطفش را پاسخ دهید.

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Cleaner for Instagram همه‌ کسانی را که شما را فالو نکرده‌اند و شما آن‌ها را دنبال می‌کنید، به صورت خودکار آنفالو کنید. برای این کار باید مراحل زیر را طی کنید:

  • با حساب اینستاگرام خود وارد Cleaner شوید.
  • از تب Following به مسیر Quick Select > Advanced Quick Select > Select non-followers بروید.
  • از میان انتخاب‌های موجود آن‌هایی را که می‌خواهید آنفالو کنید، انتخاب نمایید.
  • گزینه‌ Lightning icon > Unfollow > Start Now را بزنید.
  • حالا اپلیکیشن Cleaner همه‌ی کار‌ها را انجام خواهد داد.

چگونه مانع از دست دادن فالوور‌ها در اینستاگرام شویم؟

فالوبک نکردن تنها یکی از دلایلی است که شما فالوور‌هایتان را از دست می‌دهید. اگر مطمئنید دلیل از دست دادن دنبال کننده‌هایتان این نیست و کاهش آن‌ها همچنان برایتان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد، مواردی را که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، بررسی کنید:

  • فالوورهای تقلبی اضافه شده توسط بات‌ها
فالوورهای تقلبی
بهترین روش تشخیص آنفالو شدن در اینستاگرام

ممکن است بات‌های مختلفی خریداری کرده باشید تا با استفاده از آن‌ها فالوور‌های زیادی را کسب کنید. بسیاری از افرادی که چنین بات‌هایی می‌سازند از اکانت‌های تقلبی استفاده می‌کنند. بنابراین ممکن است تعداد قابل توجهی از فالوور‌هایتان حساب‌های تقلبی باشند. اینستاگرام با شناسایی این نوع حساب‌ها آن‌ها را مسدود می‌کند و ممکن است همین موضوع باعث کاهش فالوور‌هایتان شده باشد.

  • شادو بن شدن حساب شما
شادو بن شدن اکانت اینستاگرام
بهترین روش تشخیص آنفالو شدن در اینستاگرام

استفاده از بات‌ها برای خرید فالوور‌های تقلبی و دریافت لایک و نظرات غیر واقعی باعث می‌شود اینستاگرام شما را Shadow Ban کند. در واقع اگر Shadow Ban شوید همه چیز برای شما مثل گذشته است به این نحو که می‌توانید وارد اپلیکیشن شوید، پست و استوری بگذارید و پست و استوری دیگران را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید:

اما مشکلی که وجود دارد این است که اینستاگرام اجازه نمی‌دهد تا پست‌ها و استوری‌های شما در اولویت باشند و برای دیگران به نمایش در بیایند. برای این که مطمئن شوید Shadow Ban نشده‌اید، می‌توانید از وبسایت Triberr استفاده کنید.

  • کم یا زیاد بودن بیش از حد تعداد پست‌ها
کم و زیاد بودن تعداد پست ها
بهترین روش تشخیص آنفالو شدن در اینستاگرام

اگر در زمینه‌ درج پست‌ها و استوری‌ها در اینستاگرام افراط یا تفریط داشته باشید، ممکن است فالوور‌های قابل توجهی را از دست بدهید. در صورت درج پست‌های زیاد ممکن است دنبال کننده‌هایتان خسته شوند، خصوصا اگر تبلیغات زیادی در صفحه‌ خود می‌گذارید. همچنین اگر کم کار باشید ممکن است بعد از مدتی دنبال کننده‌ها احساس کنند فالو کردن شما بیهوده است.

رعایت تعادل در این زمینه کمی دشوار است و از طرفی نمی‌توان به طور دقیق گفت که چه تعداد پست در هفته می‌تواند برای مخاطبین جذاب باشد و چه تعدادی باعث می‌شود آن‌ها از دنبال کردن شما دلسرد شوند، اما بهترین راه حل این است که خودتان یک برنامه‌ مدون و هفتگی برای درج پست داشته باشید. با این کار همیشه تعادل رعایت می‌شود و کسی با دیدن پست‌ها و استوری‌های شما خسته نخواهد شد.

  • انجام اشتباهات ساده‌ اینستاگرامی
اشتباهات رایج در اینستاگرام
بهترین روش تشخیص آنفالو شدن در اینستاگرام

به سه دلیل اصلی از دست دادن فالوور اشاره کردیم، اما فاکتور‌های مهم دیگری نیز مانند موارد زیر وجود دارند که می‌توانند باعث این اتفاق شوند:

  1. درج پست‌هایی که ارتباطی به برند شما ندارند.
  2. پست کردن مطالب جنجالی که نگرش افراد را به چالش می‌کشند و باعث می‌شوند آن‌ها به شما اعتراض کنند.
  3. عدم توجه و پاسخگویی به نظرات درج شده زیر پست‌ها.
  4. پست کردن بدون استفاده از هشتگ‌های مناسب و عدم استفاده از کپشن‌ها و یا درج کپشن‌های نامربوط.
  5. پست کردن تصاویر بی کیفیت و عدم ویرایش مناسب آن‌ها پیش از انتشار.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر