;
coinex

خانه ایلان ماسک به فروش گذاشته می‌شود ؛ رئیس تسلا در مریخ خانه می‌خواهد!

خانه ایلان ماسک به فروش گذاشته می‌شود. رئیس تسلا و اسپیس‌ ایکس می‌گوید الان زمانی مناسبی برای فکر کردن به اموال و خانه‌ها نیست.

ایلان ماسک در مصاحبه‌ای اعلام کرد تصمیم دارد از املاک زمینی خود خلاص شود. او می‌گوید که الان زمان مناسبی برای فکر کردن در مورد مریخ است!

ماسک اوایل این هفته دو عمارت بیل ایر خود را برای فروش گذاشته و در توییتر خود، قول داد که صاحب هیچ ملکی نباشد. وی همچنین در مصاحبه‌ای با جو روگان، در مورد این تصمیم خود صحبت کرد. علی‌رغم گفتن اینکه وی از فروش خانه‌های خود کمی ناراحت است، مدیرعامل تسلا اظهار داشت رهایی از اموالی که روزی در اختیار او بوده، یک سوال را مطرح کرده است.

خانه ایلان ماسک به فروش گذاشته می‌شود

مدیرعامل تسلا در مریخ خانه می‌خواهد!

مدیرعامل سولارسیتی می‌گوید:

کدام یک مهم‌تر است؟ خانه یا مریخ؟ در شرایطی که برای ساخت موشک‌های لازم جهت رفتن به مریخ، و همچنین حل مشکل دسترسی به انرژی‌های پایدار، به زمان نیاز داریم، اختصاص زمان زیادی برای ساختن خانه فکر خوبی به نظر نمی‌رسد.

این میلیارد زادهٔ آفریقای جنوبی افزود :«من تعداد زیادی خانه دارم که در اکثر آن‌ها وقت زیادی صرف نمی‌کنم.» وی همچنین در مورد دارایی‌های خود اظهار داشت:

منتقدان می‌گویند :«هی میلیاردر! تو این‌همه ثروت داری!» اکنون من هیچ‌چیز ندارم! حالا چه کار می‌خواهید بکنید؟

املاک گران‌قیمت او در لس‌آنجلس عبارتند از: یک خانه شش اتاق‌خوابه، با 11 حمام، یک زمین تنیس 16 هزار پایی و یک کتابخانه دوطبقه، به قیمت 30 میلیون دلار؛ همچنین یک زمین مزرعه به ارزش 9.5 میلیون دلار، که قبلاً متعلق به جین وایلدلر بوده است.

ماسک خانه وایلدر را نیز در سال 2013 با قیمت 6.75 میلیون دلار، شامل 5 اتاق خواب، 4 یا 5 حمام و یک استخر بیضی‌شکل مشرف به زمین گلف، خریداری کرد.

ایلان ماسک نورالینک

ماسک روز پنجشنبه اعلام کرد که نگه‌داشتن خانه در حالت اولیه خود بسیار مهم است. او گفت :«ممکن است با قیمت کم‌تری فروخته شود؛ اما برای من اهمیتی ندارد.»

این میلیاردر بیان‌گر شد که تمام دارایی‌های خود را نخواهد فروخت و استثنائاتی برای دارایی‌هایی که برای او ارزش احساسی دارند، و همچنین برخی محصولات تسلا، قائل خواهد شد.

از خانه ایلان ماسک بیشتر بدانید!

ماسک که در آفریقای جنوبی بزرگ شد، در دوران کودکی به دنبال یادگیری کد نویسی بود و در سن دوازده سالگی برای اولین بار کدهای مربوط به یک بازی نسبتا ساده را توسعه داد و آن را به قیمت 500 دلار فروخت. قبل از رسیدن به سن 18 سالگی ماسک به کانادا نقل مکان کرد و برای کسب تجربه و درآمد خود را مشغول انجام کارهایی سخت و طاقت‌فرسا، مانند تمیز کردن اتاق‌های دیگ بخار و فعالیت در کارخانه‌ی برش چوب کرد.

بیشتر بخوانید:  داستان شگفت‌انگیز ایلان ماسک ؛ فرزند طلاقی که مرز های علم و تخیل را به هم پیوند زد

در آن دوران ایلان به همراه برادرش کیمبال در محل‌هایی مانند بانک‌ها و شرکت‌ها دوره‌های کارآموزی می‌گذراندند. ماسک تنها در شهر لس آنجلس آمریکا چیزی در حدود 70 میلیون دلار زمین و خانه دارد و پنجمین ملکی که او خریده، حدودا 24 میلیون دلار قیمت‌گذاری شده است. این میلیارد دنیای فناوری از سال 2012 با خرید خانه‌ای 7 هزار مترمربعی به قیمت 17 میلیون دلار، شروع به سرمایه‌گذاری در بخش املاک منطقه بل ایر (Bel-Air) لس آنجلس کرد.

خانه های ایلان ماسک (Elon Musk)، میلیاردر بزرگ و مدیرعامل شرکت‌های اسپیس ایکس و تسلا جمعا ۱۰۰ میلیون دلار ارزش دارند؛ ماسک که به خاطر توییت‌های جنجالی‌اش هم شناخته می‌شود، اخیرا از این طریق به اطلاع طرفدارانش رسانده که به زودی تمامی دارایی‌های خود، به خصوص املاک را خواهد فروخت. در این رابطه قصد داریم تا نگاهی دقیق‌تر به املاک این غول دنیای تکنولوژی بیاندازیم. با ما همراه باشید.

این نابغه دنیای تکنولوژی بیش از ۳۹ میلیارد دلار ثروت دارد و پیش از این هم صحبت‌های جنجالی را از ماسک شنیده‌ایم و شاهد اقدامات عجیب و جالب‌توجهی از مدیرعامل اسپیس ایکس بوده‌ایم. حال شما را به دیدن برخی از تصاویر مربوط به خانه ایلان ماسک که در حرکت جدید این سرمایه‌دار قرار است همگی به فروش برسند، دعوت می‌کنیم.

تصویر زیر اولین خانه خریداری شده توسط ماسک در محله بل ایر لس‌آنجلس را نشان می‌دهد که در سال ۲۰۱۲ به مالکیت این سرمایه‌دار در آمد. همان‌طور که گفتیم، ماسک و شرکت‌های تحت نظرش جمعا ۷ خانه مجلل به ارزش کلی ۱۰۰ میلیون دلار را به نام خود دارند.

خانه ایلان ماسک
خانه ایلان ماسک چگونه است؟

عکس زیر نیز خانه محله بل ایر را از نمایی نزدیک‌تر نشان می‌دهد و گفته شده که ماسک در سال ۲۰۱۰ عمارت مورد نظر را برای زندگی خود و ۵ پسرش، اجاره کرده بود. بعد از مدتی ماسک عمارت تصویر را به قیمت ۱۷ میلیون دلار خرید و گفته شده که در حال حاضر ارزش این ملک به ۲۲ میلیون دلار رسیده است. این عمارت ۱۸۸۰ مترمربع فضا دارد و در کنار ۷ اتاق خواب بزرگ، یک کتابخانه دو طبقه را هم در خود دارد.

خانه ایلان ماسک چگونه است؟

در کنار استخری بزرگ، یک زمین تنیس هم در این مورد از خانه های ایلان ماسک تعبیه شده است. سقف آشپزخانه با استفاده از آجرهای قدیمی ساخته شده و نمایی شگفت‌انگیز را به وجود آورده است. یک سال پس از خرید اولین خانه، ماسک عمارت دیگری را در همان خیابان به قیمت ۶.۷۵ میلیون دلار خرید.

بیشتر بخوانید:

این ساختمان شگفت‌انگیز برای ۳۰ سال محل زندگی بازیگر محبوب، جین وایلدر (Gene Wilder) بوده و با بیش از ۲۰۰ مترمربع فضا، سه اتاق خواب و سرویس بهداشتی مجزا دارد.

در سال ۲۰۱۵ ماسک در مصاحبه‌ای گفت که این خانه را به عنوان یک مدرسه خصوصی برای تحصیل فرزندانش خریده است! در همان سال ماسک عمارت دیگری را به قیمت ۲۰ میلیون دلار در محله مورد نظر خرید و بعد از گذشت یک سال هم عمارت نیمه تمامی به ارزش ۲۴ میلیون دلار در خیابان خانه‌های قبلی توسط این میلیاردر بزرگ خریده شد.

به علاوه، در سال ۲۰۱۸ مدیر عامل اسپیس ایکس یک خانه نسبتا کوچک دو طبقه در کنار عمارت‌های قبلی به ارزش ۴ میلیون دلار خرید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: nypost

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر