;
coinex

جدیدترین فیلم های مارول 2020 ؛ طرفداران مارول به گوش باشید

استودیو مارول با فیلم های انتقام جویانش تبحرش را در ساخت فیلم های ابرقهرمانی ثابت کرده است. در این مطلب به معرفی جدیدترین فیلم های مارول 2020 پرداخته‌ایم.

افرادی که به فیلم های ابرقهرمانی علاقمند هستند، می دانند که استودیو مارول در این زمینه حرف اول را می زند. این استودیو خلاق تا به حال چندین فیلم ابرقهرمانی موفق ساخته است و هنوز هم قصد دارد که فعالیتش را در این زمینه با فیلم سازی داستان کتاب های مصور محبوبش ادامه دهد.

مارول گفته است که در سال 2020 هم چند فیلم ابرقهرمانی جدید را برای طرفدرانش آماده می کند. در این مطلب به معرفی جدیدترین فیلم های مارول 2020 پرداخته ایم. با تکراتو همراه باشید.

جدیدترین فیلم های مارول 2020 در یک نگاه

  • جهش یافته‌های جدید
  • بیوه سیاه
  • موربیوس
  • ونوم 2
  • ابدی‌ها

جهش ‌یافته‌های جدید (The New Mutants)

جهش ‌یافته‌های جدید (The New Mutants)
جدیدترین فیلم های مارول 2020

تاریخ اکران فیلم جهش ‌یافته‌های جدید: 3 آوریل 2020 (7 شهریور 99)

پخش فیلم «جهش ‌یافته‌های جدید» بارها به تعویق افتاد و اکنون پس از گذشت حدود 3 سال از زمان معرفی، می‌دانیم که دیزنی و فاکس آن را در سال 2020 منتشر می‌کنند. این فیلم در سال 2017 ساخته شد و قرار بود در سال 2018 وارد سینماها شود، اما به دلایلی از جمله فیلمبرداری مجدد (گفته می‌شد برای افزودن صحنه‌های ترسناک جدید در فیلم) این اتفاق نیفتاد.

بیشتر بخوانید:

ترتیب تماشای فیلم های مارول ؛ پازل داستان فیلم های MCU را چگونه حل کنیم؟

بهترین فیلم های نتفلیکس در سال 2020

بهترین فیلم های عاشقانه 2020

دیزنی و فاکس قرن بیستم در این زمان، درحال مذاکره بودند و والت دیزنی مصمم بود که فاکس را به زیرمجموعه‌هایش اضافه کند، همین موارد باعث شدند که فیلم New Mutants در وضعیت نامعلومی قرار بگیرد و هیچ کس از تاریخ انتشار آن اطلاعی نداشته باشد، تا اینکه اخیراً یک تریلر پخش شد و سرانجام تاریخ اکران را تایید کرد. جاش بون به عنوان کارگردان این فیلم، اخیراً گفته که نسخه اصلی فیلمی که ساخته است در تاریخ 7 شهریور 99 اکران خواهد شد. بلو هانت، آنا تیلور-جوی، میسی ویلیامز و چارلی هیتون از جمله بازیگران هستند.

 بیوه سیاه (Black Widow)

 بیوه سیاه (Black Widow)
جدیدترین فیلم های مارول 2020

تاریخ اکران فیلم بیوه سیاه: 6 نوامبر 2020 (16 آبان 99)

اسکارلت جوهانسون یک دهه قبل و برای نخستین بار، در فیلم Iron Man 2 به عنوان مامور زبده شیلد یعنی ناتاشا رومانوف یا همان «بیوه سیاه» معرفی شد. این شخصیت ماجراجویی‌های زیادی را پشت سر گذاشته و در سال 2020 فرصتی پیش آمده تا شاهد حضور او در فیلم مستقل خودش باشیم.

کیت شورتلند کارگردانی فیلم Black Widow را برعهده دارد و جاک شفر مسئول نوشتن فیلمنامه است. تریلری که از سوی مارول منتشر شده، نشان می‌دهد که با یک فیلم هیجان‌انگیز و مملو از صحنه‌های اکشن عالی طرف هستیم و علاوه بر این با شخصیت‌های دیگری که به ‌نوعی خانواده ناتاشا هستند، آشنا می‌شویم. می‌دانیم که اغلب داستان این اثر بین دو فیلم «جنگ داخلی» و «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» جریان دارد. فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا، دیوید هاربر در نقش نگهبان سرخ (نسخه روسی کاپیتان آمریکا !) و راشل وایس در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

بیشتر بخوانید:

همچنین حضور تسک‌ مستر (Task Master) به عنوان یکی از شخصیت‌های شرور این فیلم تایید شده است. «بیوه سیاه» و «ابدی‌ها» بخشی از فاز ۴ دنیای سینمایی مارول هستند. کوین فایگی در مصاحبه‌ای گفته است که این فیلم، نور بیشتری روی داستان و سرنوشت ناتاشا رومانوف در دنیای مارول می‌تاباند و نکات بیشتری را مشخص می‌کند.

موربیوس (Morbius)

موربیوس (Morbius)
جدیدترین فیلم های مارول 2020

تاریخ اکران فیلم موربیوس: 19 اسفند 2021 (29 اسفند 99)

شرکت سونی برای گسترش دنیای پیرامون شخصیت‌های منفیِ داستان‌های اسپایدرمن، به «ونوم» قانع نشده و فیلم دیگری به نام «موربیوس» را برای سال 2020 در نظر گرفته است. موربیوس در اصل یک شخصیت در کامیک‌های مارول است، یک شیمیدان که بر اثر برخی آزمایشات، به نوعی خون‌ آشام تبدیل می‎شود. او در ابتدا به عنوان یک شخصیت شرور معرفی شد، اما به ‌تدریج به سمت یک ضدقهرمان با سرگذشتی تراژیک رفت.

بیشتر بخوانید:

جرد لتو که قبل از این نقش جوکر را در فیلم «جوخه انتحاری» بازی کرده بود (احتمالاً دیگر هرگز او را در این نقش نخواهیم دید! تا واکین فینیکس هست، چه نیازی به او داریم؟)، وظیفه ایفای نقش اصلی فیلم Morbius را برعهده دارد. شخصیت منفی فیلم «لوکسیاس کراون» است که گفته شده مت اسمیت نقش وی را بازی می‌کند. دنیل اسپینوزا که آثاری از جمله «خانه امن» و «حیات» را در کارنامه دارد، کارگردانی فیلم موربیوس را برعهده دارد.

ونوم 2 (Venom 2)

ونوم 2 (Venom 2)
جدیدترین فیلم های مارول 2020

تاریخ اکران فیلم ونوم 2: 25 ژوئن 2021 (15 خرداد 1400)

ونوم به شکل غیرمنتظره‌ای (با فروش بیش از 800 میلیون دلاریش) به یک موفقیت مالی بزرگ برای سونی تبدیل شد و همین موضوع، ساخت فیلم Venom 2 و پیشرفت تعدادی دیگر از آثار اسپین ‌آف دنیای اسپایدرمن را تضمین کرد. تام هاردی دوباره در نقش ادی براک حضور دارد، همچنین با توجه به صحنه پایانی فیلم اول، می‌دانیم که وودی هارلسون در نقش سیمبیوتی دیگر به نام کارنیج (Carnage) حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید:

اندی سرکیس هدایت و کارگردانی قسمت دوم ونوم را برعهده گرفته و اخیراً شایعاتی مبنی بر حضور کوتاه تام هالند در نقش اسپایدرمن در این فیلم، به گوش می‌رسید، موضوعی که نسبت به آن مطئمن نیستیم اما سونی آن را تکذیب هم نکرده است. فیلم Venom ابداً موردپسند منتقدان نبود و اکثراً آن را فیلمی پراشکاب و شعیف دانستند، با این حال، این فیلم توانست به لطف اکران در کشور چین، سود خوبی برای سازندگانش به همراه داشته باشد.

ابدی‌ها (Eternals)

ابدی‌ها (Eternals)
جدیدترین فیلم های مارول 2020

تاریخ اکران فیلم ابدی‌ها: 12 فوریه 2021 (24 بهمن 99)

علاوه بر «بیوه سیاه»، مارول یک فیلم ابرقهرمانی دیگر در سال 2020 دارد، فیلم Eternals یا «ابدی‌ها». این فیلم روایتگر داستان برخی از قدیمیترین و قدرتمندترین موجودات دنیا است که تاکنون شاهد حضورشان در دنیای سینمایی نبوده‌ایم. ابدی‌ها در واقع نوعی گونه‌های فضایی هستند که در کامیک‌های مارول و در پاسخ به «خدایان جدید دی‌ سی» به وجود آمدند.

جک کربی خالق این شخصیت‌ها و دنیایشان محسوب می‌شود. شخصیت‌هایی مانند سرسی، ایکاریس، الیسیوس، ماکاری و … در این فیلم حضور دارند. حضور بازیگرانی همچون آنجلینا جولی، ریچارد مدن، کمیل نانجیانی، جما چان، سلما هایک، کیت هرینگتون (در نقش شوالیه سیاه) تایید شده است. کلوئی ژائو کارگردانی فیلم ابدی‌ها را برعهده دارد، اثری که می‌تواند در شکل دادن به اتفاقات آینده‌ دنیای مارول بسیار بااهمیت باشد. اعلام شده که اتفاقات این فیلم، پس از اندگیم است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: screenrant

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر