;
coinex

ال جی Q92 رسما رونمایی شد ؛ گوشی فایوجی 400 دلاری با دوربین چهارگانه

ال جی Q92 گوشی 5G جدید کمپانی کره‌ای است که با هدف افزایش سهم این شرمت بازار گوشی‌های نسل پنجم تلفن همراه عرضه شده است. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

ال جی Q92 نسخه ای مقرون به صرفه تر از ال جی ولوت (LG Velvet 5G) که طراحی یکتا و مشخصات مناسبd را در رده قیمتی نه چندان بالا ارایه می‌کنند. به طور خلاصه ال جی Q92 5G با اسنپدراگون ۷۶۵ جی به قیمت ۴۲۰ دلاری‌اش می‌ارزد. این گوشی هوشمند جدید به چیپست اسنپدراگون 765G و ۶ گیگابایت رم مجهز شده و همچنین از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند.

گوشی جدید ال جی به صفحه نمایش LCD به اندازه ۶/۶۷ اینچ مجهز شده است. پنلی که رزولوشن فول اچ دی پلاس (FullHD+) دارد و روی حفره بالای دوربین آن، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

ال جی Q92 رسما رونمایی شد

گوشی فایوجی 400 دلاری با دوربین چهارگانه

این محصول جدید ال جی دوربین اصلی چهارگانه ای دارد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسلی است. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ۲ مگاپیکسلی ماکرو نیز به چشم می‌خورد. همچنین ال جی Q92 5G با مقاومت در برابر آب و گرد و غبار IP68 و MIL-STD-810G ارایه می شود.

بیشتر بخوانید:

علاوه بر آن دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق و ۲ مگاپیکسلی ماکرو روی پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته است. درست مانند سایر میان رده‌ها.  باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این دستگاه قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۵ واتی است. همچنین ال جی Q92 از سیستم عامل اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری UX 9 ال جی بهره می‌برد. گوشی جدید کره‌ای ها در یک نسخه 128 گیگابایتی ارائه می‌شود.

نمایی از طراحی ال جی Q92

گزارش‌های حاکی است فروش رسمی این دستگاه در کشور کره از فردا آغاز می‌شود. نکته قابل توجه برای من این است که هر دو نسخه ال جی ولوت و کیو 92 با قیمت کمتر از 500 دلار عرضه می‌شوند و در عین حال از فناوری نسل پنجم شبکه تلفن همراه (5G) نیز بهره می‌‌گیرند. این یعنی فناوری جدید را با قیمت مقرون به صرفه‌تر هم می‌توان در اختیار داشت.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر