;
coinex

بهترین فلش مموری های 2020 ؛ با بهترین فلش درایوهای جهان آشنا شوید

فلش مموری ها به ما کمک می‌کنند تا فایل‌های رسانه‌ای را روی دستگاه‌های مختلفی اجرا کنیم. در این مطلب به معرفی بهترین فلش مموری های 2020 پرداخته‌ایم.

معضل کمبود فضا، نیاز به اجرای یک فایل بر روی دستگاهی دیگر، دسترس ناپذیری کارت حافظه‌های موبایلی، بزرگ و گران بودن هاردهای اکسترنال و عدم امکان همیشگی استفاده از قابلیت‌هایی نظیر بلوتوث، اتصال مادون قرمز و برنامه شرینگ برای انتقال فایل باعث شده است که فلش مموری ها هنوز هم اولویت اول ما برای انتقال فایل در شرایط عادی باشند. این ابزارها کاربرد ساده و قیمت ارزانی دارند و به راحتی می‌توانند وظیفه انتقال دیتا از دستگاهی به دستگاهی دیگر را انجام دهند. در این مطلب به معرفی بهترین فلش مموری های 2020 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین فلش مموری های 2020 جهان

سن دیسک اولترا دوال درایو ام 3.0

سن دیسک اولترا دوال درایو ام 3.0

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 دارای ویژگی او تی جی است و می‌توانید با آن فایل‌های مختلف را به گوشی اندروید هم انتقال دهید. با استفاده از این فلش مموری به راحتی می‌توان از عکس‌ها، فیلم و مخاطبین خود نسخه بکاپ بگیرید.

بیشتر بخوانید:

سرعتی که شرکت سن دیسک برای انتقال اطلاعات توسط این محصول ارائه کرده تا 150 مگابایت بر ثانیه است، اما سرعت واقعی که توسط کاربر تجربه خواهد شد، مقدار کمتری از این خواهد بود. برای محافظت از درگاه USB 3.0 این فلش یک درپوش سیلیکونی هم ارائه شده است تا از آن در برابر نفوذ گرد و غبار مراقبت کند.

فلش مموری Ultra Dual Drive M3.0 از بهترین فلش مموری های 2020 است و انتقال مطالب را از تلفن به رایانه شما آسان می‌کند. سن دیسک برنامه‌ای را هم به نام SanDisk Memory Zone ارائه کرده است تا شما بتوانید با آن حافظه دستگاه و محتوای خود را مدیریت کنید.

سن دیسک کروزر بلید سی زد 50

سن دیسک کروزر بلید سی زد 50

فلش مموری سن دیسک مدل Cruzer Blade CZ50 کیفیت ساخت بالایی دارد و شما می‌توانید به راحتی با آن عکس، فیلم، آهنگ و فایل‌های دیگر خود را انتقال و به اشتراک بگذارید. قیمت اقتصادی، طراحی بسیار زیبا، ابعاد کوچک و سرعت بالا از ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین فلش مموری های 2020 تبدیل کرده‌اند. علاوه بر این با استفاده از نرم افزار SanDisk SecureAccessمطمئن خواهید بود که پرونده‌های خصوصی شما محافظت شده و ایمن هستند.

طراحی بدون درپوش این فلش هم نگرانی گم شدن درپوش را در شما از بین می‌برد، اما باید مراقب باشید تا گرد و غبار داخل شیار رابط USB آن نشود.

ایکس-انرژی ایکس 926

ایکس-انرژی ایکس 926

فلش مموری ایکس-انرژی مدل X-926 مناسب برای انتقال انواع متفاوت اطلاعات است. این فلش‌ به عنوان یکی از بهترین فلش مموری های 2020 از طریق رابط USB 2.0 به کامپیوتر متصل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را با سرعت مناسبی انتقال دهد.

بیشتر بخوانید:

شرکت ایکس 926 در بخش بالایی این محصول شیاری برای اتصال فلش‌ مموری به جاسوئیچی تعبیه کرده است تا احتمال گم‌ شدن آن را کاهش دهد. ایکس 926 دارای بدنه فلزی، ابعاد بسیار کوچک و بند انگشتی و وزنی بالغ بر 3 گرم است و می‌تواند از خودش در مقابل آب و خط و خش هم مراقبت کند.

سیلیکون پاور تاچ تی 01

سیلیکون پاور تاچ تی 01

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Touch T01 از بهترین فلش مموری های 2020 است و خاصیت ضد آبی، ضد ضربه و ضد گرد و غبار دارد. علاوه بر این، طراحی بدون درب، این محصول کاربرانش را از شر مزاحمت‌ها و نگرانی‌های یک درپوش آزاد می‌کند.

سطح زیر تاچ تی 01 لکه پذیر است، ولی طراحی بدون قاب این فلش توانسته محبوبیت بسیار زیادی را کسب کند. این محصول همچنین مجهز به یک زنجیر کارامد است که احتمال گم شدن را کاهش می‌دهد. تاچ تی 01 برای انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0  بهره می‌برد و قادر است سرعت مطلوبی را ارائه کند.

این فلش در برابر لرزش، آب و گرد و غبار مقاوم است و با فناوری Micro COB Chip On Board از مفقود شدن اطلاعات شما جلوگیری می‌کند.

توشیبا ترنس مموری یو 202

توشیبا ترنس مموری یو 202

فلش مموری توشیبا مدل TransMemory U202 جزء بهترین فلش مموری های 2020 است و ذخیره سازی داده‌ها را برای شما آسان می‌کند. این محصول ابعاد کوچکی دارد، اما از فضای ذخیره سازی وسیعی بهره می‌برد و به کمک نرم افزار TransMemory™ U202  حفاظت و امنیت داده‌ها را نیز برای کاربرش فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید:

یو 202 این امکان را هم برایتان فراهم می‌کند تا یک کلمه عبور برای کل دستگاه یا یک بلوک خاص از داده تنظیم کنید. بدنه‌ پلاستیکی این فلش مقاومت مناسبی دارد و در صورتی که انتظارهای زیادی در مورد ضدضربه بودن از آن نداشته ‌باشید، به این طراحی علاقمند می‌شوید. یو 202 در سه ظرفیت هشت، شانزده و سی‌ و دو گیگابایت با قیمتی به‌ صرفه تولید شده ‌است.

ای دیتا سی 906

ای دیتا سی 906

فلش مموری ای دیتا مدل C906 از رابط  USB 2.0و USB 1.1 و بدنه‌ای زیبا و براق با گوشه‌های گرد بهره می‌برد، همچنین طراحی درپوش آن به گونه‌ای است که می‌توانید برای جلوگیری از گم شدنش آن را در انتهای فلش قرار دهید.

سی 906 ابعاد جمع و جور و 9 گرم وزن دارد و با ظرفیت‌های 8، 16، 32 و 64 گیگابایتی عرضه شده است. توانایی خوب این فلش در ذخیره موسیقی، عکس و حتی پرونده‌های شخصی و همچنین امکان حمل و نقل و انتقال آن‌ها از طریق رابط USB پرسرعت USB 2.0 از ویژگی‌هایی هستند که سی 906 را به یکی از بهترین فلش مموری های 2020 تبدیل کرده‌اند.

سن دیسک اولترا فلیر سی زد 71

سن دیسک اولترا فلیر سی زد 71
بهترین مارک فلش مموری 2020

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73 یک فلش‌ مموری ساده و کوچک با ظاهری شیک و زیباست و با پورت USB 3.0 خود تا حداکثر سرعت 150 مگابایت در ثانیه را ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

سن دیسک مدل Ultra Flair CZ73 به کمک پوششی براق فلزی و بادوام خود به یکی از بهترین فلش مموری های 2020 تبدیل شده است و امکان تعیین رمز عبور برای پرونده‌های خصوصی را هم برای شما فراهم می‌کند. این محصول در ظرفیت‌های 16, 32, 64 و 128 گیگابایتی عرضه شده است.

ای دیتا دش درایو یو وی 150

ای دیتا دش درایو یو وی 150
بهترین مارک فلش مموری 2020

فلش مموری ای دیتا مدل DashDrive UV150 یک ظاهر زیبا و جواهر مانند را همراه با قیمت اقتصادی و سرعت بالا در انتقال اطلاعات در اختیارتان می‌گذارد و علاوه بر این با بهره‌ گیری از رابط USB 3.0 بالاترین سرعت خواندن و نوشتن را ارائه می‌کند. به عنوان مثال با این محصول می‌توانید یک فیلم با کیفیت عالی را در کمتر از 30 ثانیه منتقل کنید. همچنین پوشش فلزی با دوام و شیک درایو، فایل‌های مهم شما را ایمن نگه می‌دارد. یو وی 150 در کل یک فلش مموری مطمئن، مقاوم و زیبا برای ذخیره‌ سازی اطلاعات شما است و یکی از بهترین فلش مموری های 2020 جهان به شمار می‌آید.

سن دیسک اولترا دوال درایو یو اس بی تایپ سی

سن دیسک اولترا دوال درایو یو اس بی تایپ سی
بهترین مارک فلش مموری 2020

سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C ظاهر بسیار شیک و زیبای دارد و فایل‌ها را به راحتی بین تلفن‌های هوشمند، لپ تاپ و کامپیوتر انتقال می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

طراحی قابل جمع شدن با یک اتصال دهنده قابل برگشت USB Type-C و یک اتصال دهنده یو اس بی، ابعاد و وزن بسیار کم، بدنه پلاستیکی – فلزی و برنامه SanDisk Memory Zone اندروید برای مدیریت فایل و تهیه نسخه پشتیبانی از اطلاعات تنها بعضی از ویژگی‌هایی هستند که سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C  را به یکی از بهترین فلش مموری های 2020 تبدیل کرده‌اند. این محصول می‌تواند اطلاعات شما را با سرعت 130 مگابایت بر ثانیه انتقال دهد.

یو ال 01 طرح قلبی

یو ال 01 طرح قلبی
بهترین مارک فلش مموری 2020

فلش مموری مدل یو ال 01 توانسته با بدنه قلبی شکلش محبوبیت بسیار زیادی را کسب کند. این محصول سرعت انتقال اطلاعات و عملکرد بسیار مناسبی دارد و در برابر ابف شوک و لرزش هم مقاوم است.

سن دیسک اکستریم پرو 128 گیگابایت درایو

سن دیسک اکستریم پرو 128 گیگابایت درایو
بهترین مارک فلش مموری 2020

SanDisk PRO از بهترین فلش مموری های 2020 است و سرعت فوق العاده‌ای در انتقال اطلاعات دارد. سرعت خواندن این فلش مموری 420MB/s و سرعت نوشتن آن 380MB/s و 3 تا 4 برابر درایو استاندارد USB 3.0 است.

بیشتر بخوانید:‌

پوشش آلومینیومی براق این فلش مموری، بسیار بادوام و چشم نواز است. محافظت از دیتای کاربر با فناوری  AES و رمزنگاری فایل 128 بیتی، پشتیبانی پورت USB 3.0 و USB 2.0، برنامه قابل دانلود RescuePRO برای تهیه بکاپ از اطلاعات و گارانتی مادام العمر تنها بعضی از ویژگی‌های مثبت این محصول هستند.

سن دیسک اکستریم گو 3.1 64 گیگابایت

سن دیسک اکستریم گو 3.1 64 گیگابایت
بهترین مارک فلش مموری 2020

فلش مموری سن دیسک مدل Extreme Go، بهترین فلش مموری سن دیسک به لحاظ سرعت محسوب می‌شود. نرخ خواندن این فلش 420MB/s و نوشتن آن 380MB/s است. عملکرد انتقال داده در Extreme Go آنقدر قوی است که می‌تواند از عملکرد SSDهای کامپیوتری نیز فراتر رود.

Extreme Go، با سرعت فوق العاده و سخت افزار USB 3.1، قادر است یک فیلم 4 کی را در کمتر از 40 ثانیه ارسال کند که این رقم 35 برابر سرعت درایو USB 2.0 است. این محصول علاوه بر ارائه یک عملکرد سریع، بدنه باریک و براق است و کانکتور جمع شونده می تواند دیتای شما را هم بازیابی کند.

سامسونگ 32 گیگابایت متال فلش درایو

سامسونگ 32 گیگابایت متال فلش درایو
بهترین مارک فلش مموری 2020

حتما برای شما هم پیش آمده است که شلواری را که در جیب آن فلش مموری خود را گذاشته‌اید در ماشین لباسشویی بیندازید. اگر فلش مموری شما Samsung 32GB Metal Flash Drive باشد، حتما از دوام این درایو سامسونگ قدردانی خواهید کرد. محفظه این فلش مموری در برابر آب، شوک، مغناطیس و دمای بالا مقاوم است و درایو درون آن هم مقاوت بسیار بالایی دارد. سامسونگ به اندازه‌ای به این درایو خود اطمینان دارد که آن را با یک گارانتی 5 سال عرضه کرده است.

بیشتر بخوانید:

تکنولوژی USB 3.0 و NAND برای ارائه حداکثر سرعت خواندن 130 مگابایت در ثانیه و سرعت نوشتن بیش از 100 مگابایت در ثانیه و توانایی پشتیبانی USB 2.0 هم دو مورد از دیگر ویژگی‌های مثبتی هستند که این فلش را به یکی از بهترین فلش مموری های 2020 تبدیل کرده‌اند.

سامسونگ 32 گیگابایت یو اس بی 3 فلش درایو فیت

سامسونگ 32 گیگابایت یو اس بی 3 فلش درایو فیت
بهترین مارک فلش مموری 2020

بعضی از آلترابوک­‌ها و تبلت­های باریک ضخامت کافی برای داشتن پورت USB ندارند. به همین خاطر، برخی از درایوهای بزرگتر که در این لیست هستند، برای این دستگاه‌ها مناسب نیستند.

درایوهای فیت سامسونگ فشرده و باریک، به اندازه ناخن انگشت شست، هستند. این ذخیره ساز از بهترین فلش مموری های 2020 تبدیل است، از یک بدنه فلزی بهره می‌برد و مقاومت بسیار بالایی دارد. سرعت خواندن زیاد در کنار تکنولوژی USB 3.0 و قیمت مناسب دو مورد از نقاط قوت اصلی این محصول هستند.

کینگستون دیتا تراولر والت

کینگستون دیتا تراولر والت
بهترین مارک فلش مموری 2020

درایوهای فلش با امنیت بالا مفهوم جدیدی نیستند. تا وقتی که شرکت‌ها اطلاعات محرمانه را از طریق درایوهای USB منتقل می‌کنند، نگرانی در مورد حفظ این اطلاعات وجود دارد. به همین شرکت کینگستون محصولی را به نام Data Traveler Vault وارد بازار کرده است.

بیشتر بخوانید:‌

این درایو USB 3.0 دارای امنیت تجاری است و با رمزگذاری مبتنی بر سخت افزار AES آن را ارائه می‌کند. والت در یک مدل دیگر هم مخصوص مدیران ساخته شده است و ابزارهای مدیریتی بیشتری را از طریق SafeConsole در اختیار شما قرار می‌دهد. هر دو مدل این محصول جز بهترین فلش مموری های 2020 هستند، استاندارد TAA را پشتیبانی می‌کنند و به کمک فناوری USB 3.0 خود سریعترین نرخ انتقال اطلاعات را در اختیارتان می‌گذارند. شما می‌توانید این فلش مموری را در سایزهای 4 تا 64 گیگابایتی انتخاب کنید.

کوسیر فلش سروایور استیلث 64 بیتی یو اس بی 3 فلش درایو

کوسیر فلش سروایور استیلث 64 بیتی یو اس بی 3 فلش درایو
بهترین مارک فلش مموری 2020

اگر داده‌های خود را به دورترین نقاط زمین می‌برید و برای ایمن نگه داشتن آن می‌خواهید کاری کنید، Corsair Flash Survivor Stealth 64-bit مناسب شما است. فلش مموری Corsair Flash Survivor Stealth یکی از بهترین فلش مموری های 2020 است، از یک محفظه آلومینیومی بسیار مقاوم بهره می‌برد و می‌تواند به دلیل داشتن پوشش ضد آب EPDM در عمق 200 متری آب هم سالم بماند. سرعت این محصول در حدود 85 مگابایت در ثانیه است که مشخصا سریعترین درایو نیست، اما سختی این فلش مموری بی نظیر است.

اپیسر مدل AH111 32 گیگابایت

اپیسر مدل AH111 32 گیگابایت
بهترین مارک فلش مموری 2020

AH111 یک فلش مموری بسیار کوچک است و لقب کوچکترین فلش مموری دنیا را در اختیار دارد. این محصول طراحی زیبای دارد و در دو رنگ سفید و آبی عرضه شده است. فلش مموری AH111 از فن‌آوری Mini COB بهره می‌برد، در برابر آب، ضربه و گرد و غبار مقاوم است، رابط USB 1.1 را پشتیبانی می‌کند و از یو اس بی 2 بهره می‌برد. شما می‌توانید این محصول را در ظرفیت‌های 4 تا 32 گیگابایت انتخاب نمایید.

بیشتر بخوانید:

از دیگر قابلیت‌های این محصول که آن را به یکی از بهترین فلش مموری های 2020 تبدیل کرده‌اند می‌توان به نرم‌افزار ACE با توانایی افزایش ظرفیت فلش مموری تا 50 درصد ابعاد بسیار کوچک، وزن سبک و مقاومت بالا در برابر آب، ضربه و گرد و غبار اشاره کرد.

سیلیکون پاور مدل  Blaze B10

سیلیکون پاور مدل  Blaze B10
بهترین مارک فلش مموری 2020

اولین چیزی که در مورد فلش‌ مموری سیلیکون پاور مدل Blaze B10 نظر هر خریداری را به سمت خود جلب می‌کند، طراحی و ظاهر جذاب بدنه آن است. در واقع تمایز اصلی این فلش مموری با دیگر محصولات مشابه در همین طراحی جذاب است. سیلیکون پاور در طراحی ظاهری این محصول از جوهر حرارتی استفاده کرده است تا وضعیت آن را در شرایط مختلف نمایش ‌‌دهد.

زمانی که از این فلش استفاده نمی‌کنید، وضعیت طرح روی بدنه آن به رنگ آبی درمی‌آید، اما با متصل شدن فلش ‌مموری به سیستم و تحت فشار قرارگرفتن آن، طرح روی بدنه آن به تدریج و با افزایش دمای قرمز می‌شود. سرعت خواندن اطلاعات معادل ۹۰ مگابایت در ثانیه، سرعت حداکثر ۶۰ مگابایت در ثانیه برای نوشتن اطلاعات، توانایی پشتیبانی بیشتر سیستم عامل‌ها و وزن 9.5 گرم از ویژگی‌هایی هستند که این محصول را به یکی از بهترین فلش مموری های 2020 تبدیل کرده‌اند.

سیلیکون پاور مدل X31

سیلیکون پاور مدل  X31
بهترین مارک فلش مموری 2020

فلش‌مموری‌ مدل «X31» شرکت سیلیکون پاور یکی از بهترین فلش مموری های 2020 جهان است. سرعت بالا و طراحی خاص و جمع ‌و جور این محصول را می‌توان جز مزیت‌های کاربردی آن دانست. سیلیکون پاور بدنه‌ این فلش ‌مموری را به صورت چرخشی طراحی کرده است تا با چرخاندن درپوش آن بتوانید از یکی از اتصالات آن بهره ببرید. این فلش از دو رابط USB 3.0  و micro USB برخوردار است و می‌توانید بدون نیاز به هیچ مبدل خاصی، از این محصول برای اتصال به گوشی و تبلت‌های بهره‌مند از قابلیت OTG استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

سیلیکون پاور سرعت انتقال اسمی این محصول را ۴۸۰ مگابیت در ثانیه اعلام کرده، اما سرعت انتقال واقعی این محصول پایینتر از این مقدار است. مقاومت در برابر شوک، وزن کم (3.3 گرم) و ضخامت باریک (8.1 میلیمتر) از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول هستند.

سیلیکون پاور مدل Mobile C31

سیلیکون پاور مدل Mobile C31
بهترین مارک فلش مموری 2020

فلش‌مموری «Mobile C31» از جمله جدیدترین محصولات شرکت سیلیکون پاور و بهترین فلش مموری های 2020 جهان است. این فلش ‌مموری از دو رابط متفاوت بهره می‌برد و می‌تواند علاوه ‌بر اتصال با استفاده از پورت USB Type A، از پورت USB Type-C خود هم برای متصل شدن به دستگاه‌های سازگار استفاده کند. برگ‌ برنده اصلی این محصول را می‌توان در مقاومت در برابر آب، لرزش و گرد وغبار جست ‌و جو کرد. در Mobile C31 از فناوری COB استفاده شده است تا ابعاد آن کوچکتر شوند. این محصول همانند مدل X31 از طراحی چرخشی بهره می‌برد که با چرخش درپوش پلاستیکی، دسترسی به اتصالات آن تغییر می‌یابد.

این درپوش می‌تواند بدون محدودیت و به صورت ۳۶۰ درجه بچرخد و از این لحاظ محدودیتی وجود ندارد. بدنه سی 31 از فلز و پلاستیک تشکیل شده است و با برخورداری از ابعاد کوچک و وزن ۳٫۳ گرمی خود استفاده را برای کاربر بسیار راحت کرده است. این محصول همه سیستم‌عامل‌ها را به ‌خوبی پشتیبانی می‌کند و در چهار ظرفیت (از ۱۶ گیگابایت تا ۱۲۸ گیگابایت) عرضه شده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: lifewire، tomsguide و gearhungry

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر