;
coinex

ساخت اولین فروشگاه شناور اپل ؛ کوپرتینو روی آب هم اپل‌استور می‌سازد!

ساخت اولین فروشگاه شناور اپل با نام Apple Marina Bay Sands در دستور کار قرار گرفته است. ما با یک طراحی منحصر به فرد و جذاب طراف هستیم. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

شرکت اپل در حال راه اندازی نخستین فروشگاه شناور روی آب خود در سنگاپور است. این سومین اپل‌استور در سنگاپور است و قرار است با معماری جذابی روی آب ساخته شود. کوپرتینو صدها اپل‌استور در سراسر جهان برپا کرده که به عنوان فروشگاه، مراکز تعمیر و مراکز اجتماع مردمی برای یادگیری خلاقیت بیشتر فعالیت می‌کنند. غول فناوری سیلیکون ولی در حالی در بیانیه‌ای از افتتاح این فروشگاه در آینده نزدیک در «مارینا بی سندز» یا MBS خبر می‌دهد که تاریخ دقیقی برای آن اعلام نکرده است.

ساخت اولین فروشگاه شناور اپل

کوپرتینو روی آب هم اپل‌استور می‌سازد!

مشکلات ناشی از عالم گیری ویروس کرونای نوپدید، شبکه‌ی خرده‌فروشی اپل با چالش‌هایی جدی مواجه ساخته که به نظر نمی‌رسد به این زودی‌ها مرتفع شود. با این حال این مشکلات نتوانسته‌اند اپل را از افتتاح اپل‌استور منحصربه‌فرد جدیدش منصرف کنند. اتفاقی که سخنگوی اپل گفته است که به زودی خواهد افتاد. در تیزر رسمی این رخداد در سایت اپل می‌خوانیم: «این فروشگاه، فضایی برای کشف چیزهای جدید است. متصل شوید و چیزهای جدیدی ایجاد کنید!»

ساخت اولین فروشگاه شناور اپل در دستور کار کوپرتینوست.

تیم کوک سال گذشته میلادی در بازدیدی از سنگاپور به افتتاح سومین اپل استور در این کشور اشاره کرد و علت آن را تعداد بالای مشتریان در سنگاپور برشمرد. ساخت اولین فروشگاه شناور اپل در حالی است که به علت همه‌گیری کرونا بسیاری از اپل‌استورها در سراسر جهان خلوت هستند.

بیشتر بخوانید:

اپل استورها عمدتا طراحی متداول و آشنایی دارند، اما این سازه جدید گنبدی شکل قرار است خرق عادت کند و با پنل های شیشه ای که در طول روز آسمان را نشان می‌دهند و در شب مانند یک فانوس می درخشد، اتفاق جدیدی را در زنجیره تامین کوپرتینو رقم بزنند. در سوی دیگر اما صنعت توریسم سنگاپور با کاهش عجیبی همراه بوده است. در طول ماه ژوئن 2020 نسبت به سال گذشته تعداد توریست‌هایی که از این کشور بازدید کرده‌اند به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش داشته است؛ از 1.6 میلیون نفر به تنها 2200 نفر.

فروشگاه شناور اپل طراحی گنبدی شکل و چشم نوازی دارد.

ارزش کمپانی اپل به تازگی از مرز شگفت‌انگیز 2 تریلیون دلار عبور کرده است و ساخت یک اپل‌استور، حتی روی آب، منجر به ورشکستگی‌ آنها نخواهد شد {!} اما این اتفاقی برای سایر کمپانی‌های مطرح تکنولوژی نیافته است. مایکروسافت اعلام کرده که تمام فروشگاه های فیزیکی خود را می‌بندد و چهار شعبه خود مستقر در لندن، نیویورک، سیدنی و ردموند را به مراکز عمومی تبدیل خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: therverge

 

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر