;
coinex

تاثیر اپلیکیشن دیوار در افزایش 35 درصدی قیمت خودرو ؛ یک تصمیم غیرکارشناسانه!

تاثیر اپلیکیشن دیوار در افزایش 35 درصدی قیمت خودرو به دلیل دستورهایی مبنی بر حذف قیمت خودرو و مسکن از روی پلتفرم‌های آنلاین بود. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

مدیرعامل دیوار، در گفتگویی دستور حذف قیمت خودرو و مسکن از روی پلتفرم‌های آنلاین را «غیرکارشناسانه» توصیف کرد. اشکان آرمندهی در گفتگو با پیوست اعلام کرد که این اقدام به فزایش ۳۵ درصدی قیمت خودرو منجر شده است. وی همچنین درخصوص «جابه‌جا شدن رکورد تعداد آگهی‌ها روی دیوار» به «ثبت ۴۳۰ هزار آگهی تنها در یک روز» در ابتدای شهریورماه اشاره کرد. در حالی که این اپلیکیشن به طور میانگین روزانه ۲۷۰ هزار آگهی دارد.

تاثیر اپلیکیشن دیوار در افزایش 35 درصدی قیمت خودرو

حذف قیمت خودرو و مسکن از روی پلتفرم‌های آنلاین «غیرکارشناسانه»بود!

مدیرعامل دیوار، از حدف قیمت خودرو و مسکن از پلتفرم‌های آنلاین انتقاد کرد و با غیرکارشناسی خواندن این تصمیم اذعان داشت: «دستور قضایی و تصمیمی که برای حذف قیمت‌ها از روی پلتفرم‌های آنلاین گرفته شد کاملا غیرکارشناسی بود و نه تنها این کار کمکی به بازار نکرد بلکه باعث افزایش گرانی شد.»

بیشتر بخوانید:

وی به افزایش ۳۵ درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو پس از تصمیم اشاره کرد و گفت:

خودرو سانتافه قبل از حذف قیمت‌ها ۹۰۰ میلیون بوده؛ اما الان قیمت آن به یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان رسیده است. زمانی این اتفاق می‌افتد که قیمت‌ها حذف می‌شود و شفافیت‌ها از بین می‌رود.

آیا فضای معاملاتی در دیوار امن است؟

دیوار بیشتر از هر استارت‌آپ دیگری با مقامات قضایی و پلیس فتا درگیر بوده و این مقامات همیشه دیوار را محلی برای کلاهبرداری و ضرر کاربران دانسته‌اند. در ادامه تمام این فشارها نیز دیوار بارها از پلیس فتا تهدید به مسدود شدن در صورت فراهم نکردن امنیت کاربران شده است.

آقای آرمندهی با اشاره به «سیم‌کارت‌های بی‌هویت که عامل برهم خوردن امنیت می‌شوند» در این خصوص می گوید:

ما همیشه تلاش کردیم تا در راستای قوانین حرکت کنیم. بخشی از امن کردن محیط دیوار بر عهده خود ما است و بخشی دیگر از عهده دیوار خارج است و در دست نهاد‌هایی مانند رگولاتوری است.

بیشترین جایی که این کلاهبرداری‌ها اتفاق میافتد در مورد پرداخت بیعانه است که از طریق سیم‌کارت‌های بی‌هویت رخ می‌دهد. هیچ‌جای دنیا شرایط اعطای سیم‌کارت مانند ایران نیست. بیش از ۱۵۰ میلیون سیم‌کارت در ایران وجود دارد در صورتی که عدد جمعیت ما با عدد سیم‌کارت‌های فعال همخوانی ندارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: peivast

نظر شما در خصوص تاثیر اپلیکیشن دیوار در افزایش 35 درصدی قیمت خودرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر