;
coinex

گلکسی M51 سامسونگ رونمایی شد ؛ میان‌رده‌ای با قوی‌ترین باتری جهان و نمایشگر AMOLED

رونمایی گلکسی M51 سامسونگ در حالی رسمی شد که کره‌‌ای‌ها گوشی تحت عنوان M50 ندارند. ترتیب نام‌گذاری دستگاه‌های این شرکت همیشه معما بوده است. با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی ام ۵۱ امروز در یک سکوت خبری در کشور آلمان به صورت آنلاین معرفی شد. تاکنون شاهد معرفی مدل‌های متعددی از گوشی سامسونگ سری M بوده‌ایم که از آن جمله می‌توان به گوشی سامسونگ Galaxy M20، گوشی سامسونگ گلکسی M30، سامسونگ M30s و عیره اشاره کرد.

گران ترین عضو خانواده گلکسی M با طراحی و مشخصاتی ارایه شده که مقاومت در برابر آن کم باشد. البته وقتی به نداشتن نمایشگر رفرش ریت بالا و شبکه 5G در رده قیمتی که ارایه می شود، نگاه کنید؛ خیلی هم اغواگر نیست. جدیدترین گوشی میان‌رده‌ی سامسونگ لقب می‌گیرد که صفحه‌نمایش بزرگ و باتری پرظرفیت و مجموعه‌دوربین چهارگانه دارد. در این گوشی از پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای استفاده شده است. با بررسی بیشتر این خبر همراه باشید.

رونمایی گلکسی M51 سامسونگ

میان‌رده‌ای با قوی‌ترین باتری جهان و نمایشگر AMOLED

همون‌طور که می‌دhنید شرکت سامسونگ در نظر دارn هر سال نسل جدیدی از خانواده گلکسی M رو به عنوان مدل‌های میان رده خود معرفی کند. گلکسی M در ابتدا عموما گوشی‌های اقتصادی را شامل می‌شد، بااین‌حال عرضه‌ی گلکسی M51 شکاف بین خانواده‌ی گلکسی M و گلکسی A را بسیار کمتر می‌کند. با این حال گوشی جدید با قیمت مناسب 360 یورو روانه بازار خواهد شد.

سامسونگ Galaxy M51 از دوربین اصلی چهارگانه، نمایشگر دارای سوراخ برای دوربین سلفی و سنسور اثر انگشت جانبی بهره می برد. یکی از اصلی ترین ویژگی های این تلفن هوشمند، باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی آمپری آن است که با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات ارائه می شود. طراحی این گوشی سامسونگ شباهت بسیار زیادی به طراحی سامسونگ گلکسی ام ۳۱ دارد که اخیراً معرفی شده و در واقع زبان طراحی این دو تقریباً یکیست.

بیشتر بخوانید:

قطعا اصلی‌ترین مشخصه‌ی گوشی، باتری آن است. براساس اعلام رسمی سامسونگ، گلکسی M51 از باتری حجیم با ظرفیت ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند که طبق گفته‌ی شرکت سازنده، با یک بار شارژ به‌مدت بیش از دو روز دوام می‌آورد. دوربین همانند بسیاری از گوشی‌های سامسونگ خصوصاً مدل‌های سامسونگ سری A در یک ماژول مستطیلی شکل جای داده شده است. در گوشی M51 شاهد استفاده از سنسور اثر‌انگشت در لبه کناری گوشی هستید.

گلکسی M51 سامسونگ
گلکسی M51 سامسونگ

این گوشی دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه است و در رنگ های سیاه و سفید عرضه می شود. یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی سامسونگ بدون شک نمایشگر 6.7 اینچی آن است. پنل بکار رفته در نمایشگر از جنس Super AMOLED+ بوده و رزولوشن full-HD+ را ارائه داده است. قطع سوراخ در مرکز فوقانی قرار دارد و درون آن دوربین سلفی قرار داده شده است. گلکسی M51 سامسونگ از فناوری شارژ سریع ۲۵ وات استفاده می‌کند، بنابراین احتمالا شارژ کامل باتری چندان طول نمی‌کشد.

برویم سراغ دوربین گلکسی M51 که باز هم برای یک میان‌رده چشم‌گیر است. پنل پشتی گلکسی M51 سامسونگ، میزبان مجموعه‌دوربین چهارگانه است. گلکسی ام ۵۱ از دوربین چهارگانه اصلی با یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی همراه با لنز f/1.8 بهره می برد. یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی همراه با یک لنز با زاویه دید عریض وجود دارد که دارای یک میدان دید 123 درجه خواهد بود. علاوه بر این، از دو لنز ۵ مگاپیکسلی ماکرو و عمق نیز برخوردارست. پنل جلویی گلکسی ام ۵۱ میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است.

گلکسی ام 51 سامسونگ

در میان‌رده‌ی جدید سازنده کره‌ای از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۳۰ کوالکام استفاده شده است. اسنپدراگون ۷۳۰ که در دسته‌ی تراشه‌های میان‌رده جای می‌گیرد مجهز به هشت هسته‌ی پردازشی است و به سرعت کلاک ۲٫۲ گیگاهرتز دست پیدا می‌کند.

بیشرت بخوانید:

.

منبع: gsmarena

نظر شما در خصوص گلکسی M51 سامسونگ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر