;
coinex

سامسونگ گلکسی بوک فلکس نخستین لپ تاپ 5G جهان لقب گرفت

سامسونگ گلکسی بوک فلکس (Galaxy Book Flex) نسخه 5G اندکی پس از رونمایی از پردازنده‌های اینتل 11 معرفی شد. از لپتاپ هیبریدی فایوجی سامسونگ چه می‌دانیم؟ با ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

سامسونگ از لپ‌تاپ جدید هیبریدی گلکسی بوک فلکس 5G رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ از پردازنده نسل ۱۱ اینتل برخوردار است و از شبکه 5G و Wifi6 پشتیبانی می‌کند. اینتل به تازگی پردازنده های نسل یازدهم خود را معرفی کرد و این بدان معنی که زمان معرفی های جدید رسیده است.

سامسونگ یکی از این شرکای این کمپانی است که سامسونگ گلکسی بوک فلکس نسخه 5G را به عنوان اولین رایانه شخصی همراه با تراشه های Tiger Lake معرفی کرد. این دستگاه با دریافت تاییدیه Intel Evo روشن شدن سریع سیستم از حالت نیمه خاموش و حداقل شارژ دهی ۹ ساعته را در لپ تاپ‌های مجهز به صفحه نمایش 1080P تضمین می‌کند. با بررسی بیشتر نخستین لپ تاپ فایوجی جهان همراه باشید.

سامسونگ گلکسی بوک فلکس 5G

نخستین لپ تاپ 5G جهان

سامسونگ گلکسی بوک فلکس 5G که به تازگی رونمایی شده است اولین لپ‌تاپ سازنده کره‌ای به شمار می‌رود که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی است و ۱.۲۶ کیلوگرم وزن دارد. دوربین 720p که در بالای این لپ‌تاپ قرار دارد ویژه چت تصویری و گرفتن عکس سلفی است. این محصول از قلم S Pen بهره می‌برد نمایشگر لمسی ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن فول اچ دی دارد.

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ تبدیل شونده گلکسی بوک فلکس 5G، همراه با قلم S Pen ارائه می شود. در حقیقت، از بعضی جهات کاملاً شبیه به Galaxy Book Flex موجود است، اگرچه مشخصاً با پردازنده های جدیدتر مجهز به گرافیک Intel Iris Xe، عرضه می شود. این دستگاه همان صفحه نمایش 13.3 اینچی فول اچ دی، حداکثر 16 گیگابایت رم و موارد دیگر دارد.

آبان ماه سال گذشته سامسونگ نسل اول لپ تاپ هیبریدی گلکسی بوک فلکس را معرفی کرده بود؛ حال شاهد معرفی نسخه بروزرسانی شده این محصول در کانفیگ‌های مختلف با پردازنده‌های سری i5 و i7 اینتل تایگر لیک هستیم. هرچند مدل دقیق آن هنوز اعلام نشده است. تمامی نسخه‌های لپ‌تاپ هیبریدی گلکسی بوک فلکس 5G به باتری 70 وات ساعتی مجهز شده به همین دلیل انتظار می‌رود که سامسونگ از پردازنده‌های رده بالا اینتل در این محصول استفاده کرده باشد.

سامسونگ گلکسی بوک فلکس
سامسونگ گلکسی بوک فلکس نخستین لپ تاپ نسخه 5G در جهان است.

گلکسی بوک فلکس 5G از باتری ۶۹.۷ وات ساعتی نیرو می‌گیرد و به گفته سامسونگ «شارژدهی بهینه تری» خواهد داشت. نخستین لپ تاپ 5G  جهان تائیدیه Intel Evo را دریافت کرده است.  این تکنولوژی باعث می‌شود لپ‌تاپ‌های مجهز به نمایشگر 1080p به میزان 9 ساعت شارژدهی داشته باشند. به علاوه حداقل شارژدهی ۴ ساعت پس از ۳۰ دقیقه شارژ را میسر می‌کند. بنابراین پیش بینی می‌شود این محصول با طول عمر بهتر باتری روانه بازار شود.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: news.samsung

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی بوک فلکس نسخه 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر