;
coinex

جزئیات جدیدی از ابعاد پلی استیشن 5 سونی اعلام شد!

با مشخص شدن ابعاد پلی استیشن 5 باید گفت کنسول  جدید، به لحاظ ابعاد بزرگترین کنسول سونی خواهد بود. در ادامه این خبر با تکراتو همراه باشید.

مدت زمان بسیار کمی به عرضه کنسول‌های نسل نهمی به بازار باقی مانده است و هرچه می‌گذرد اخبار پیرامون پلی استیشن 5 و دو مدل ایکس باکس سری اس و سری ایکس داغ‌تر و جذاب‌تر می‌شوند. در آخرین گزارش‌ها سونی رسما تأیید کرد که پلی استیشن ۵ از چه ابعادی برخوردار است.

جزئیات جدیدی از ابعاد پلی استیشن 5 سونی اعلام شد

آنچه اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهند، پلی استیشن ۵ بزرگ‌ترین کنسول بازی در سری پلی استیشن محسوب می‌شود. درواقع آنچه جدیدترین اخبار بازی بیان می‌کنند به این معنی است که نسخه‌ی دیسک‌خور کنسول پلی استیشن ۵ سونی فقط بزرگ‌ترین پلی‌استیشن تاریخ نیست؛ بلکه احتمالا بزرگ‌ترین کنسول خانگی دنیای بازی‌های ویدیویی تا امروز به حساب می‌آید.

جزئیات جدیدی از ابعاد پلی استیشن 5 سونی اعلام شد!

طول پلی‌استیشن ۵ دقیقا ۳۹۰ میلی‌متر، عرض آن ۲۶۰ میلی‌متر و ارتفاع آن ۱۰۴ میلی‌متر است. اگر می‌خواهید این عدد را با ابعاد یکی از کنسول‌های نسل پیشین مقایسه کنید، باید بدانید که طول پلی ‌استیشن ۴ پرو ۲۹۵ میلی‌متر، عرض آن ۳۲۷ میلی‌متر و ارتفاع آن به ۵۵ میلی‌متر می‌رسد.

در این بین نباید فراموش کرد که تنها تفاوت اندازه‌ای پلی ‌استیشن 5 دیجیتالی با نسخه‌ی دیسک‌خور آن است که عرضی ۲۴۸ میلی‌متری دارد؛ ۱۲ میلی‌متر کمتر از عرض ۲۶۰ میلی‌متری نسخه‌ی استاندارد که از امکان اجرای نسخه‌های فیزیکی فیلم‌ها و بازی‌ها برخوردار است.

سونی وزن کنسول‌های نسل ۹ خود را هم اعلام کرده است. درنتیجه ما می‌دانیم که پلی‌استیشن ۵ استاندارد (دیسک‌خور) و دیجیتالی به ترتیب ۴.۵ و ۳.۹ کیلوگرم وزن دارند.

.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار جزئیاتی از ابعاد پلی استیشن 5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر