;
coinex

آیا هزینه معاینه فنی خودرو 30 درصد گران میشود ؟

بنا به اعلام مدیرعامل مرکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران، هزینه معاینه فنی خودرو 30 درصد گران میشود. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

همه خودروهایی که در سطح شهر تهران تردد می‌کنند ملزم به دریافت گواهی معاینه فنی هستند. خودروهای غیر پلاک تهران هم از این موضوع مستثنی نیستند و در صورت تردد در پایتخت روزانه ۵۰ هزار تومان جریمه‌ می‌شوند، بنابراین همه خودروها به لحاظ معاینه فنی زیر ذره‌بین شهرداری و پلیس هستند.

البته طی سال‌های اخیر استقبال تهرانی‌ها از معاینه فنی خودروهایشان بیشتر شده که دریافت تخفیف برای ورود به طرح ترافیک از عمده دلایل آن است اما راکبان موتورسیکلت‌ها همچنان قانون گریزند و برای دریافت معاینه فنی موتورسیکلت مراجعه نمی‌کنند.

اما خبر جدید حاکی از افزایش نرخ معاینه فنی خودروهاست. با ما در ادامه همراه باشید.

آیا هزینه معاینه فنی خودرو 30 درصد گران میشود

مدیر امور اجرایی معاینه فنی خودرو‌های سبک کشور اعلام کرد: «ما پیشنهاد افزایش ۳۰ درصدی نرخ معاینه فنی خودروها در کشور را به ستاد تنظیم بازار ارائه کردیم.

آیا هزینه معاینه فنی خودرو 30 درصد گران میشود
هزینه معاینه فنی خودرو 30 درصد گران میشود

نزدیک به ۲ سال نرخ معاینه فنی افزایش نداشته است و با توجه به افزایش هزینه‌های نیروی انسانی و موضوعات دیگر طی این مدت، افزایش نرخ معاینه فنی امر طبیعی است.»

بیشتر بخوانید:

مدیرعامل اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور نیز با تاکید بر اینکه رقم افزایش ۴۰ و ۶۰ درصدی برای معاینه فنی صحیح نیست، افزود: پیشنهادها پایین تر است و اگر افزایش ۳۰ درصدی به تصویب برسد نرخ معاینه فنی در کشور از ۳۷ هزار تومان فعلی به ۴۸ هزار تومان می رسد، این در حالی است که ستاد تاکنون بر ۲۰ درصد افزایش اصرار دارد.

در اولین جلسه ستاد تنظیم بازار افزایش نرخ معاینه فنی خودروها تعیین تکلیف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:‌

نظر شما در خصوص افزایش 30 درصدی نرخ معاینه فنی خودرو چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر