;
coinex

ارسال وویس در دایرکت توییتر ممکن شد!

شبکه اجتماعی توییتر در جدیدترین آپدیت خود، قابلیت ارسال وویس در دایرکت توییتر را فراهم کرده است. برای آشنایی با این قابلیت جدید با ما باشید.

بعد از فراهم شدن امکان ارسال توییت های صوتی،‌ اکنون توییتر قصد دارد استفاده از وویس را در سایر بخش های این اپلیکیشن توسعه دهد. بنا به اعلام الکس آکرمن گرینبرگ، مدیر بخش پیام های دایرکت در توییتر، این شرکت به زودی فرایند تست پیام های صوتی در دایرکت را انجام میدهد.

اکنون مدتی است که توییتر مشغول آزمایش قابلیت جدیدی است که به آن توییت‌ صوتی گفته می‌شود. توسعه‌دهندگان این قابلیت را به‌صورت محدود برای سیستم‌عامل iOS آزمایش کرده‌اند و توییت صوتی هنوز دردسترس همه‌ی کاربران قرار نگرفته است. درحالی‌که به‌نظر می‌رسد این ویژگی برای مدت بیشتری در حالت بتا باقی بماند، توییتر در حال اضافه‌کردن قابلیت دیگری به شبکه‌ی اجتماعی‌اش است که به کاربران اجازه می‌دهد به افراد دیگر مستقیما پیام صوتی ارسال کنند.

ارسال وویس در دایرکت توییتر

توییتر یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب جهان است که روزانه کاربران بسیاری از آن استفاده می‌کنند؛ به‌همین‌دلیل، توسعه‌دهندگان این شبکه‌ی اجتماعی همیشه سعی می‌کنند قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کنند که تجربه‌ی کاربری را بهبود ببخشد.

ارسال وویس در دایرکت توییتر ممکن شد!

درحال‌حاضر، کاربران می‌توانند در بخش پیام‌های خصوصی، متن، تصویر، ویدئو و گیف ارسال کنند؛ اما به‌نظر می‌رسد به‌زودی می‌توانند صدای خود را نیز در این بخش برای فردی دیگر بفرستند. تجربه‌ی کاربران هنگام استفاده از پیام‌های صوتی در توییتر مانند دیگر نرم‌افزارهای مشابه مثل تلگرام و واتساپ و حتی آی‌مسیج خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

آکرمن گرینبرگ، با انتشار یک پیام صوتی ۲۰ ثانیه‌ای عنوان کرد: می‌دانیم که افراد خواستار گزینه‌های بیشتری برای ارتباط و تعامل خود در مکالمات توییتر هستند تا بتوانند هم به‌صورت عمومی‌ و هم خصوصی، پیام خود را منتقل کنند. همانند عملکرد توییت‌های صوتی، استفاده از این قابلیت نیز بسیار ساده است.

به این معنی که یک دکمه پخش و توقف وجود دارد و تصویر مربوط به شخص ارسال‌کننده پیام نیز در حین پخش صوت، نمایان خواهد شد. به گفته گرینبرگ، تیم طراحی این قابلیت، سعی کرده‌ تا امکان ضبط و ارسال پیام‌های صوتی را به ساده‌ترین شکل فراهم کند تا کاربر بتواند در بین پیام‌های متنی خود، پیام‌های صوتی نیز ارسال کند.

همچنن گزینه Report Message نیز در این قسمت طراحی شده تا اگر کاربری از قابلیت ارسال صوت در دایرکت، سوءاستفاده کرد، توسط دیگر کاربران گزارش شود. همان‌طور که اشاره شد، قابلیت ارسال توییت‌های صوتی فعلا برای تعداد محدودی از کاربران‌ای او اس عرضه شده که به لطف آن، کاربران می‌توانند در هر توییت خود، یک پیام صوتی ۱۴۰ ثانیه‌ای را ارسال کنند. پیش‌تر امکان ارسال پیام‌های صوتی به دایرکت کاربران، در اینستاگرام و فیس‌بوک عرضه شده بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره امکان ارسال وویس در دایرکت توییتر چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر