;
coinex

در رویداد 9 مهر گوگل چه محصولاتی رونمایی می‌شوند؟

در رویداد 9 مهر گوگل برابر با 30 سپتامبر، قرار است این کمپانی مهم از چندین محصول جدید خود برای سال 2020 رونمایی کند. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

در رویداد سال جاری گوگل که به زودی و در 30 سپتامبر مطابق با 9 مهرماه و به طور مجازی برگزار میشود، قرار است چندین محصول مهم و جدید گوگل برای سال 2020 معرفی شوند.

پیش بینی ها حاکی از این است که جدیدترین گوشی این کمپانی از سری معروف به پیکسل، به علاوه گوگل نست هوم، گوگل کروم کست مجهز به اندروید تی وی و چندین مورد دیگر معرفی شوند.

در رویداد 9 مهر گوگل منتظر چه محصولات جدیدی هستیم؟

اگرچه این مراسم به صورت مجازی برگزار می‌شود اما گوگل قصد دارد تا سردی نبود حضار را با محصولات داغ خود، جبران کند. طبق آخرین شنیده‌ها، امسال شاهد رونمایی از چند محصول در کلاس متفاوت خواهیم بود که در ادامه نگاهی خواهیم داشت به پیش‌بینی‌ها در خصوص اتفاقات این رویداد.

بیشتر بخوانید:

به رسم  هر سال، امسال نیز به احتمال زیاد گوشی‌های سری پیکسل، حرف اول را در این رویداد خواهند زد. گوگل چندی پیش تیزری رسمی‌از این گوشی را عرضه کرد و بسیاری از منابع خبری نیز اطلاعاتی هر چند تاییدنشده را از مشخصات این گوشی منتشر کردند. بنابراین، کاربران تا حدود زیادی به مشخصات احتمالی این گوشی آشنا هستند.

از دیگر محصولاتی که برای رویداد 9 مهرماه پیش‌بینی شده، گوگل نست هوم است. اسپیکری هوشمند که چندی پیش تیزر آن نیز توسط گوگل در فضای وب منتشر شد. اگر خاطرتان باشد این شرکت از سال 2016 تاکنون چندین مدل اسپیکر هوشمند را عرضه کرده و اکنون نوبت به گوگل نست هوم رسیده است.

در رویداد 9 مهر گوگل منتظر چه محصولات جدیدی هستیم؟
رویداد 9 مهر گوگل

انتظار می‌رود که گوگل امسال از یک کروم کست جدید نیز در رویداد خود رونمایی کند. اما گفته می‌شود که این محصول با دیگر مدل‌های قبل از خود متفاوت خواهد بود. بدین علت که کروم کست جدید مجهز به پلتفرم اندروید تی وی خواهد بود.

گوگل پیشتر از گوشی پیکسل 4A رونمایی کرده و اکنون قرار است که نسخه 5G این گوشی معرفی شود. محصولی که با نام کامل پیکسل 4A 5G شناخته خواهد شد و از طراحی مشابهی نسبت به مدل معمولی خود بهره خواهد برد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره معرفی محصولات جدید گوگل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر