;
coinex

دوربین گلکسی F41 ؛ گوشی جدید سامسونگ قطعا دوربین 64 مگاپیکسلی خواهد داشت!

شنیده ها حاکی از این است که که میان رده جدید سامسونگ امکانات خاصی دارد. دوربین گلکسی F41 قطعا سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود. با ما باشید.

کمپانی سامسونگ طی سال های اخیر تمرکز خود را بر میان رده های اقتصادی خود بیشتر کرده است. طی همین سالیان دو سری A و M در مدلهای مختلف ارائه شدند که از قضا با اقبال مخاطبین روبرو شدند.

حال به نظر میرسد سری جدیدی از میان رده ها در پیش هستند. سری F سامسونگ که قرار است از مدل اف 41 آن رونمایی شود، بنا به شنیده ها و به احتمال قریب به یقین به سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

دوربین گلکسی F41 سامسونگ

ظاهر تلفن هوشمند قبلاً از طریق ریز سایت آن در سایت خرده فروشی Flipkart مشخص شده است. این لیست اکنون با تصویر جدیدی از گوشی به روز شده است که تأیید می کند این گوشی به سیستم دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی در عقب مجهز است.

بیشتر بخوانید:

تاکنون، این شرکت کره ای فاش کرده است که Galaxy F41 با یک صفحه نمایش S-AMOLED با بریدگی Infinity-U ، باتری 6000 میلی آمپری ، دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت در پشت وارد بازار خواهد شد.

دوربین گلکسی F41

انتظار می رود این شرکت در روزهای آینده قبل از معرفی، برخی مشخصات و ویژگی های دیگر خود را از طریق Flipkart فاش کند. حدس زده می شود که Galaxy F41 و همچنین سایر سری F در آینده به طور انحصاری از طریق Flipkart در هند در دسترس باشد.

مشخص نیست که دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Galaxy F41 از حسگر تصویر سامسونگ است یا سونی. پیش بینی می شود که Galaxy F41 بسیاری از مشخصات خود را از گوشی هوشمند Galaxy M31 که در اوایل سال جاری به بازار عرضه شد ، وام بگیرد. شایعات حاکی از آن است که قیمت این دستگاه می تواند در حدود 15000 روپیه (203 ~ دلار) باشد. شایعه شده است که این تلفن هوشمند در گزینه های رنگی مانند سیاه ، آبی و سبز قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوربین گلکسی F41 چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر