;
coinex

گلکسی اس 30 با پنج دوربین عرضه خواهد شد!

اخبار و شایعات پیرامون گلکسی اس 30 آغاز شده است. در جدیدترین خبر به نظر میرسد سامسونگ قصد دارد گلکسی اس 30 با پنج دوربین عرضه کند.

سری گلکسی اس ‌20 سامسونگ به دلیل برخی مشکلات که در زمان انتشار در بازار داشت و نیز قیمت بالای آن با استقبال و بازخوردهای متفاوتی روبه‌رو شد و جای هیچ تعجبی ندارد که برخی از کاربران از هم‌اکنون منتظر گوشی اس 30 هستند.

بر اساس جدیدترین اخبار فاش شده به نظر می‌آید که سامسونگ در طراحی گوشی اس 30 توانسته به یک گوشی فول اسکرین واقعی دست پیدا کند. همچنین در دست یابی به سیستم دوربینی کاراتر و هوشمندتر موفق بوده است. اما بر اساس تجربه‌ای که تاکنون از گلکسی سری اس 20 داشته‌ایم، موارد بسیاری برای بهبود در سری بعدی خواهیم داشت.

گلکسی اس 30 با پنج دوربین عرضه خواهد شد

با توجه به اینکه سری اس و نوت دیگر جزو بهترین هایی که سامسونگ ارائه می‌کند، نیستند و سری زد به نوعی جایگزین آن ها شده اند و اکثر تحلیل گران انتظار دارند تا سامسونگ سری اس و نوت را با هم ادغام کند.

بیشتر بخوانید:

با توجه به اطلاعات فاش شده از جدیدترین محصولات سامسونگ این اتفاق آن‌قدر هم دور از انتظار نیست. سامسونگ برای سری (S21 (S30 سه محصول جداگانه در نظر گرفته که عبارت اند از گلکسی S21، گلکسی S21+ و گلکسی S21 اولترا که با توجه به جدیدترین اخبار مدل اولترا به 5 سنسور دوربین و شارژ سریع تر نسبت به مدل های گذشته مجهز می‌شود.

گلکسی اس 30 با پنج دوربین

سال هاست که سامسونگ برای مناطق مختلف از پردازنده های گوناگون در محصولات پرچمدارش استفاده می کند و حالا طبق اطلاعاتی که یک فاش کننده در توییتر منتشر کرده، امسال مدل اکزینوس قابلیت پشتیبانی از فیلم‌برداری 1080P در نرخ 240 فریم بر ثانیه، 4K در نرخ 120 فریم بر ثانیه و 8K در نرخ 30 فریم بر ثانیه را داراست.

همچنین یکی از سنسور های موجود در مدل اولترا دارای رزولوشن 108 مگاپیکسلی خواهد بود. شارژ بی‌سیم 65 وات، باتری 5000 میلی آمپر و صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا در دیگر ویژگی های این پرچمدار حدید خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گلکسی اس 30 با پنج دوربین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر