;
coinex

سامسونگ گلکسی F41 با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد!

طی مدت اخیر به اخبار مرتبط با گلکسی اف 41 پرداخته بودیم. حال بالاخره سامسونگ گلکسی F41 با دوربین 64 مگاپیکسلی معرفی شد. با ما همراه باشید.

طی همین یک ماه پیش بود که شایعات مختلف درباره گلکسی F41 آغاز شد و به تدریج قوت گرفت. بالاخره امروز به طور رسمی این میان رده جدید اقتصادی معرفی شد.

سامسونگ گلکسی F41 با اگزینوس ۹۶۱۱ و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رسما معرفی شد. این دستگاه را می توان همان Galaxy M31 اما با قیمتی ارزان تر توصیف کرد. اما بدون شک دوربین 64 مگاپیکسلی برای این گوشی، به جذابیت آن در میان هم رده های خود افزوده است.

سامسونگ گلکسی F41 با دوربین 64 مگاپیکسلی

سامسونگ Galaxy F41 دارای یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی است که ادعا میشود ادعا می شود که می تواند تا 26 ساعت پخش فیلم، روزها تماس تلفنی یا مرور وب به مدت 21 را ارایه دهد.

بیشتر بخوانید:

این گوشی در هند طراحی و ساخته شده است و بازاریابی “Full On” کاملا روشن می کند که هدف آن جمعیت جوان است. هنوز هم، بازاریابی پر زرق و برق نمی تواند Galaxy M31 را که در داخل این تلفن پنهان شده پنهان کند.

سامسونگ گلکسی F41 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با رزولوشن 1080p+ است. نوید 110٪ پوشش رنگی NTSC و حداکثر روشنایی 420 نیت را می دهد. در داخل آن چیپست آشنا Exynos 9611 با (4x A73 ، 4x A53 و Mali-G72 MP3) با Android 10 با One UI 2.1 قرار دارد.

این گوشی با 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی پیکربندی شده است. اسلات کارت سه گانه علاوه بر دو سیم کارت می تواند یک microSD را نیز در خود جای دهد.

سامسونگ گلکسی F41 با دوربین 64 مگاپیکسلی

دوربین بسیار مهمتر است. ماژول 64 مگاپیکسلی در عقب و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی حالت ها و فیلترهای مختلفی را ارائه می دهند که از مفید تا سرگرم کننده متفاوت هستند. Single Take بهترین ویژگی عکاسی این گوشی است، به طور همزمان 7 عکس و 3 فیلم می گیرد و به شما امکان می دهد عکسهایی را که می خواهید بعداً نگه دارید انتخاب کنید.

دوربین عقب می تواند فیلم 4K ضبط کند و حالت هایپرلاپس و بومرنگ را ارائه می دهد. یک دوربین فوق العاده عریض 123 درجه با یک سنسور 8 مگاپیکسلی در پشت، به همراه دوربین “Live Focus” (سنسور عمق) وجود دارد. حسگراثر انگشت نیز در قسمت پشتی نصب شده است.

تلفن همراه با یک شارژر 15 وات ارائه می شود که به هیچ وجه سریع نیست. برای شارژ 0 تا 100٪ به 2 ساعت و 40 دقیقه زمان نیاز دارد.

سامسونگ گلکسی F41 از هفته آینده در هندوستان در دسترس خواهد بود، به زودی پیش سفارشات آن آغاز می شود. Flipkart آن را با قیمت ویژه ۲۱۱ دلار را در مقایسه با برچسب قیمت عادی ۲۳۱ دلار ارائه می دهد. گزینه 128 گیگابایتی در Flipkart در حال حاضر ۲۲۴ دلار است و با پایان یافتن تبلیغات به ۲۴۵ دلار می رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی F41 با دوربین 64 مگاپیکسلی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر