;
coinex

ارزان ترین گوشی هوشمند 5G سامسونگ روانه بازار می‌شود!

به زودی گوشی گلکسی A42 به عنوان ارزان ترین گوشی هوشمند 5G سامسونگ روانه بازار میشود. این گوشی همچنین به یکی از جدیدترین تراشه ها مجهز است.

سامسونگ به تازگی گلکسی A42 را  با هدف افزایش سهم در بازار گوشی‌های هوشمند 5G با قیمت پایین معرفی کرده است.

سامسونگ تصاویری مربوط به گلکسی A42 را منتشر کرده است. اما مشخصات سخت‌افزاری آن را دقیق اعلام نکرده است. گفته می‌شود این گوشی از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند و از صفحه نمایش ۶/۶ اینچی سوپر امولد برخوردار است. در حال حاضر اطلاعاتی درباره رزولوشن آن منتشر نشده است. از آن جایی که گلکسی A41 رزولوشن 1080p داشته است به نظر می‌رسد پنل استفاده‌شده در گلکسی A42 5G نیز مانند آن باشد.

ارزان ترین گوشی هوشمند 5G سامسونگ روانه بازار می‌شود

کمتر به محصولی از شرکت کره‌ای برمی‌خوریم که قیمت نسبتا ارزان‌تری از گوشی‌های هوشمند شرکت‌های دیگر داشته باشد. گویا این رویه به‌زودی تغییر می‌کند؛ زیرا سامسونگ در نظر دارد گوشی هوشمندی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون 750G به بازار عرضه کند؛ تراشه‌ای که علاوه‌بر توان محاسباتی مطلوب، از مودم 5G نیز برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

چندی پیش، اطلاعاتی درباره‌ی دستاورد گوشی هوشمند جدید به‌نام گلکسی ای ۴۲ مدل ۵ جی (Galaxy A42 5G) منتشر شد؛ اما بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصات سخت‌افزاری آن نامشخص باقی ماند.

ارزان ترین گوشی هوشمند 5G سامسونگ روانه بازار می‌شود

حال، گویا زمان آن فرارسیده است تا اطلاعات بیشتری از گلکسی A42 مدل 5G به‌دست آوریم. در اطلاعاتی که اخیرا فضای مجازی را پر کرده است، به بنچمارکی از گلکسی A42 مدل 5G اشاره می‌شود که طبق آن، محصول جدید سامسونگ از تراشه‌ی اسنپدراگون 750G قدرت می‌گیرد.

زمانی‌که گلکسی A42 مدل 5G سامسونگ معرفی شد، هنوز از رونمایی تراشه‌ی اسنپدراگون 750G کوالکام خبری نبود و احتمالا به‌همین‌دلیل، مقام‌های شرکت کره‌ای به این نتیجه رسیدند که اطلاعاتی از تراشه‌ی استفاده‌شده در آن منتشر نکنند.

اسنپدراگون 750G تراشه‌ای برای محصولات میان‌رده است که از پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۹ استفاده می‌کند. پردازنده مرکزی این تراشه از دو خوشه تشکیل شده است: خوشه‌ای دارای دو هسته با فرکانس ۲/۲۱ گیگاهرتزی و خوشه‌ی دیگر دارای شش هسته با فرکانس ۱/۸ گیگاهرتزی. متأسفانه هنوز قیمت گوشی سامسونگ گلکسی A42 مدل 5G  مشخص نشده است؛ اما می‌دانیم که ارزان‌ترین گوشی هوشمند شرکت کره‌ای خواهد بود که از ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عرضه ارزان ترین گوشی هوشمند 5G سامسونگ چیست؟  نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر