;
coinex

تصاویر برهنه زنان در تلگرام توسط هوش مصنوعی پخش می‌شود!

صنعت ویدیوهای پ*ورن جعلی در سطح نگران کننده‌ای رشد یافته است. در آخرین مورد تصاویر برهنه زنان در تلگرام توسط هوش مصنوعی پخش می‌شود.

طبق یک گزارش جدید، تصاویر برهنهٔ جعلی بیش از ۱۰۰،۰۰۰ زن از تصاویر واقعی آنها در شبکه‌های اجتماعی تهیه و در اینترنت پخش شده است. با کمک هوش مصنوعی لباس زنان به صورت دیجیتالی از تصاویر زنان برداشته شده و این تصاویر در شبکه‌ٔ پیام‌رسان تلگرام پخش شده است.

به گزارش شرکت اطلاعاتی سین‌سیتی به نظر می‌رسد بعضی از این افراد، «زیر سن قانونی» بودند. کسانی که این برنامه را ارائه داده‌اند می‌گویند این فقط “سرگرمی” بوده است.

سین‌سیتی گزارش می‌دهد که بین ژوئیهٔ ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰، حدود ۱۰۴،۸۵۲ زن هدف چنین ویدئوٰهایی قرار گرفته‌اند و تصاویر برهنهٔ آنها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

در این بررسی هم‌چنین دریافتند که بعضی از تصاویر از افراد زیر سن قانونی بوده و «نشان می‌دهد که بعضی از کاربران از این ربات برای تولید و به اشتراک‌گذاری محتوای کودک‌آزارانه استفاده می‌کنند.»

تصاویر برهنه زنان در تلگرام توسط هوش مصنوعی پخش می‌شود!

تصاویر زنان برهنه با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد می شود که لباس ها را از یک عکس غیر برهنه «پاک می کند». هر روز ربات گالری تصاویر جدید را به یک کانال تلگرامی ارسال می کند که تقریبا 25000 مشترک دارد.

بیشتر بخوانید:

رکورد فالوور اینستاگرام در دست چه کسی است؟

مجموعه تصاویر به طور مشخص حدود ۳۰۰۰ بار مشاهده می شوند. یک کانال تلگرامی جداگانه که ربات را تبلیغ می کند، بیش از 50،000 مشترک دارد.

تصاویر برهنه زنان در تلگرام

سین‌سیتی ادعا می‌کند که فناوری به کار رفته در این مورد “دیپ‌فیک” است. دیپ‌فیک ترکیب تصاویر و فیلم‌های واقعی موجود و منبع در کامپیوتر است که فرد یا افرادی را درحال انجام کاری در موقعیتی نشان می‌دهد که هرگز در واقعیت اتفاق نیفتاده است. یکی از کاربرد‌های آن ساختن فیلم‌های پ*ورن از افراد مشهور است.

جورجیو پاترینی مدیر اجرایی سین‌سیتی می‌گوید که تمایل به استفاده از تصاویر افراد عادی ماجرای جدیدی است. او هشدار می‌دهد: “داشتن حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی با تصاویر عمومی کافی است تا فرد هدف این ماجرا قرار بگیرد”.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص انتشار تصاویر برهنه زنان در تلگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر