;
coinex

پلیس جریمه استوری گرفتن پشت فرمان را مشخص کرد!

استوری گرفتن پشت فرمان و به اشتراک گذاشتن در فضای مجازی یکی از عادات اخیر همه فعالان شبکه های اجتماعی شده است. حال پلیس جریمه استوری گرفتن پشت فرمان را مشخص کرد.

عموم ما حداقل یکبار این تجربه را داشته‌ایم که در حین رانندگی بخواهیم از مسیر روبروی خود ویدیو ضبط کنیم و در شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام به اشتراک بگذاریم.

البته که هیچگاه من به شخصه جذابیتی در به اشتراک گذاشتن ویدیوهای بی‌کیفیت از خیابان‌های تهران آن هم بعضا در ترافیک نمیبینم، اما ظاهرا عده‌ای به شدت به این کار علاقه‌مندند.

به گقته پلیس راهور ناجا، این کار به ظور مشخص از مصادیق کار کردن با گوشی حین رانندگی است و به نوبه خود یک تخلف محسوب میشود. به همین دلیل جانشین رئیس پلیس راهور ناجا از تصمیم پلیس برای تعیین جریمه مشخص برای این اقدام و برخورد با خاطیان خبر داد.

پلیس جریمه استوری گرفتن پشت فرمان را مشخص کرد

سردار تیمور حسینی با اشاره به رفتار کاربران فضای مجازی مبنی بر اینکه هنگام رانندگی از رانندگی خود یا جاده و در کل از منظره روبرو فیلمبرداری می‌کنند، اظهار کرد:

شاید به این موضوع توجهی نشده باشد اما باید بگویم که این رفتار تخلف آئین‌نامه‌ای است.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: ما در مجموعه پلیس راهنمایی و رانندگی، مرکزی به اسم «رصد فضای مجازی» داریم که یکی از نکاتی که اتفاقاً در این مرکز کنترل می‌شود، همین بدعت و رسم بد است که باب شده کاربران فضای مجازی موقع رانندگی از خودشان فیلم بگیرند.

پلیس جریمه استوری گرفتن پشت فرمان

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا افزود: این تخلف مصداق صحبت کردن با تلفن همراه (استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی) است و جریمه‌اش هم همان ۱۰۰ هزار تومان است.

حسینی خاطرنشان کرد: تمرکز ما بر روی رانندگان حمل و نقل عمومی یا کامیون‌داران است چرا که جان و مال تعداد زیادی از افراد به رانندگی صحیح این رانندگان بستگی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جریمه استوری گرفتن پشت فرمان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر