coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

جسد رها شده یک نوزاد در بیابان‌های اصفهان ؛‌ کاربران چه می‌گویند!

۲ شب گذشته تصویری در شبکه‌های اجتماعی از جسد رها شده یک نوزاد در بیابان‌های اصفهان انتشار یافت که جای دندان حیوانات بر روی بدن او نمایان بود.

راهنمای خرید تکراتو

فعال اجتماعی ساکن منطقه حصه که برای نخستین بار عکس این نوزاد را در شبکه اجتماعی خود منتشر کرد، گفته بود این نوزاد متعلق به یکی از زنان کارتن خواب در مناطق حاشیه ای شهر اصفهان است که فعالان اجتماعی بارها معضلات آنها را به گوش مسئولان استان و شهر اصفهان رسانده اند.

در پی اوج‌گیری واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به انتشار تصویری از جسد یک نوزاد که «در اطراف اصفهان رها شده بود»، استاندار اصفهان روز یکشنبه ۴ آبان از مقامات قضایی و انتظامی خواست صحت و سقم این تصویر و اطلاعات مربوط به آن را بررسی کنند.

جسد رها شده یک نوزاد در بیابان‌های اصفهان

این تصویر را نخستین بار روز جمعه یک فعال اجتماعی در منطقه حصه اصفهان منتشر کرد با این توضیح که این نوزاد «متعلق به یکی از زنان کارتن‌خواب» بوده و «بر روی بدن او جای دندان‌های سگ‌های ولگرد دیده می‌شود»

این فعال اجتماعی که امیر هاشمی نام دارد، همچنین نوشته بود که «قبل‌تر تذکراتی به مسئولین استان داده بودیم که چندین زن باردار کارتن‌خواب در حاشیه شهر بدون مراقبت هستند».

پس از آن مجتبی ناجی، معاون امور اجتماعی بهزیستی اصفهان، گفت خبری که در فضای مجازی منتشر شده «گویا و کامل نیست تا بتوان صحت آن را پیگیری کرد».

در همین راستا برخی کاربران فضای مجازی نیز نسبت به این ماجرا واکنش هایی نشان داده‌اند که در ادامه باهم مرور میکنیم:

این موضوع دردناک موجی از اظهار تاسف و غم را در کاربران توئیتر برانگیخت. کاربری با نام مستعار مرد بی‌چهره می‌نویسد: «تصویری دردناک از جسد نوزاد رها شده در بیابان های حاشیه شهر اصفهان درحالی که بر روی بدن برهنه و خاکی او جای دندان های سگ دیده می شود دل بسیاری از مردم را به درد آورد.»

کاربری با نام مستعار مامان بهار نوشت:‌ «تورو خدا عکس این نوزاد رها شده رو نذارین اینجا. تمام بدنم درد میگیره، حتی گریه هم نمیتونم بکنم براش ، و هرچی نفرین ک بلدم نثار مادرش میکنم. نذارین» کاربر دیگری با نام رضا نوشته بود: «جسد نوزاد رها شده در اصفهان با علامت دندان‌های سگ‌های ولگرد روی بدنش. تنزل کرامت انسانی تا حد حیوان مستاصلی که عاجز از نگهداری و حفاظت از بچه‌های خودش است.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جسد رها شده یک نوزاد در بیابان‌های اصفهان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر