;
coinex

حداکثر زمان لایو اینستاگرام افزایش می‌یابد

فیسبوک اخیرا از افزایش حداکثر زمان لایو اینستاگرام از 60 دقیقه به 4 ساعت خبر داد. به علاوه که برخی جزئیات دیگر نیز در اینستاگرام بهبود می‌یابد.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان است که افراد بسیاری از آن استفاده می‌کنند. این پلتفرم به‌قدری محبوب و پرطرفدار است که توانسته برای عده‌ای مکانی برای ارائه توانایی‌هایشان شود.

بعضی از قابلیت‌های این شبکه اجتماعی به‌سرعت توسط کاربران پذیرفته شد و بسیاری از آن استقبال کردند؛ یکی از این قابلیت‌ها امکان گرفتن ویدئوی زنده (لایو) است.

با وجود پرطرفدار بودن این قابلیت، هنوز مشکلاتی در عملکرد آن وجود دارد که اینستاگرام در حال رفع کردن آن‌ها است. به‌تازگی گزارشی در فضای مجازی منتشر شده است که از اضافه شدن یک ویژگی جدید به لایو اینستاگرام خبر می‌دهد.

حداکثر زمان لایو اینستاگرام افزایش می‌یابد

هدف اینستاگرام ایجاد تغییراتی کوچک اما مهم است که استریم ویدئو را ساده‌تر و بهتر خواهد کرد. مهم‌ترین تغییر افزایش زمان لایو اینستاگرام از ۶۰ دقیقه به چهار ساعت است. این تغییر برای تمامی کاربران اینستاگرام در سراسر دنیا انجام خواهد گرفت و محدودیتی از بابت مکان و یا IP وجود نخواهد داشت.

کاربران همچنین قادر خواهند بود که استریم‌های زنده خود را در آرشیو شخصی خود درست مانند استوری‌ها و پست‌ها، تا زمان ۳۰ روز مشاهده کنند. همچنین می‌توانید لایوهای قبلی خود را دانلود کرده و هر جا دلتان خواست به اشتراک بگذارید. اینستاگرام سرانجام بخشی به نام Live Now به IGTV اضافه می‌کند که کاربران می‌توانند محتوای لایو مختلف را در آن‌جا ببینند.

حداکثر زمان لایو اینستاگرام

در مجموع مشخص است که هدف اینستاگرام سرمایه‌گذاری بیشتر روی فرمت ویدئوی زنده است که به خاطر همه‌گیری کرونا محبوبیت فراوانی دارد. اینستاگرام یکی از مزایای افزایش زمان لایو را بهبود ویدئوهای آموزشی مثل آموزش‌های ورزش و تمرینات بدنی و همچنین ارتباط بهتر افراد معروف با مخاطبین خود اعلام کرده است.

بسیاری از کاربران حالا برخی فعالیت‌های روزمره خود مثل خرید را به صورت لایو و زنده انجام می‌دهند و اینستاگرام هم از این موقعیت استفاده کرده است. همچنین امکان دانلود لایو اینستاگرام به کاربر این اطمینان خاطر را می‌دهد که قادر خواهد بود دقایقی مهم از استریم خود را بعداً جدا کرده و به اشتراک بگذارد. در حال حاضر پلتفرم‌های زیادی برای استریم زنده ویدئو وجود دارند که مهم‌ترین آن‌ها توییچ و یوتیوب هستند. با این‌حال اینستاگرام هم سعی دارد در این میان جایی برای خود باز کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حداکثر زمان لایو اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر