;
coinex

گوشی Oppo X 2021‌ با صفحه نمایش منعطف رونمایی شد

امروز و در حاشیه مراسم Inno Day اوپو، رسما از گوشی Oppo X 2021‌ با صفحه نمایش منعطف رونمایی شد. در این مراسم چند محصول دیگر نیز معرفی شد.

امروز اوپو در همایشی به‌نام Inno Day محصولات جدیدش را معرفی کرد؛ البته کانسپت‌های این محصولات دید آینده‌ی این شرکت را نشان می‌دهند. اولین طرح این شرکت برای گوشی اوپو ایکس ۲۰۲۱ بود. این گوشی نتیجه‌ی تحقیق این شرکت روی صفحه‌نمایش انعطاف‌پذیر بوده است.

گوشی اوپو ایکس ۲۰۲۱ می تواند از سمت راست گسترش پیدا کند. این مهم با رول و آن-رول شدن نمایشگر اتفاق می افتد. این پنل از نوع OLED است. به ادعای اوپو دستگاه در حالت بسته نمایشگری برابر ۶.۷ اینچی را ارایه می کند.

گوشی Oppo X 2021‌ با صفحه نمایش منعطف رونمایی شد

گوشی جدید اوپو در حالت معمولی صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی OLED را پیش روی کاربران قرار می‌دهد؛ اما می‌توان صفحه‌نمایش را باز کرد و به‌اندازه ۷٫۴ اینچ رسید. اوپو ادعا می‌کند سیستم برق‌رسانی و شاسی و لمینیت صفحه‌ی اختصاصی خود را توسعه داده است تا از دوام دستگاه مطمئن شود.

اوپو با به چالش کشیدن وضعیت موجود در طراحی گوشی های هوشمند غریبه نیست. در سال ۲۰۱۳ این شرکت Oppo N1 دارای یک دوربین چرخان را معرفی کرد.

گوشی Oppo X 2021‌ با صفحه نمایش منعطف

به دنبال آن Find X 2018 بود که به لطف دوربین های کشویی از شر ناچ خلاص شد. در حال حاضر این سازنده با تلفن مفهومی رول شونده Oppo X 2021 بازتعریف هنجارها را انجام داده است.

بزرگترین عامل جذابیت در این دستگاه این است که اندازه صفحه نمایش ثابت ندارد، زیرا می تواند بین 6.7 تا 7.4 اینچ تغییر کند. این فرصت های جدیدی را برای توسعه دهندگان و کاربران فراهم می کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گوشی Oppo X 2021‌ با صفحه نمایش منعطف چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر