;
coinex

حضور کریس پرت در ثور 4 قطعی است ؛‌ عشق و رعد

همه ما مشتاق آغاز سال جدید میلادی برای تماشای بسیار فیلم هایی هستیم که دنباله فیلم های گذشته هستند. حالا حضور کریس پرت در ثور 4 قطعی شده است.

طرفداران دنیای مارول مشتاق اطلاع از سرنوشت قهرمانان زیادی بعد از Avengers: Endgame هستند. همانطور که طی مدت اخیر و با پوشش همه جانبه اخبار سینما و تلویزیون به شما گفته بودیم، پاندمی کرونا منجر به تعویق و تاخیر بسیاری از پروژه های سینمایی 2020 شد تا در سینما سال کم فروغی را شاهد بوده باشیم.

حال و از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 خبر میرسد که حضور برخی بازیگران اصلی و تاریخ اکران فیلم قطعی شده است. با ما در ادامه این خبر همراه باشید.

حضور کریس پرت در ثور 4 قطعی است ؛‌ عشق و رعد

حالا قرار است سرنوشت های زیادی در سال آینده تعیین شود، از فیلم بلک ویدو که به گذشته بیوه سیاه میپردازد تا سریال وانداویژن که به اتفاقات بعد از انتقام جویان: پایان بازی اختصاص دارد.

ثور 4 قرار است دنباله ای باشد بر اتفاقات پایان بازی و البته با محوریت ثور و البته تیم محبوب نگهبانان کهکشان. پیش‌تر شایعه شده بود که کریس پرت (Chris Pratt) در فیلم بعدی Thor برای بازی در نقش استار لُرد (Star-Lord) حضور خواهد داشت و حالا این خبر توسط خود بازیگر نیز تایید شده است.

در نتیجه در میان بهترین فیلم های 2021 باید منتظر اکران ثور 4 به عنوان یکی از بهترین فیلم های اکشن 2021 سال باشیم.

طی گفتگویی در شبکه‌های استریم برای رویدادی خیریه، کریس پرت با بازیگر نقش مرد عنکبوتی یعنی تام هالند (Tom Holland) درمورد پروژه‌های آینده صحبت‌هایی داشت.

او اشاره کرد که هفته‌ی آینده برای بازی در کنار کریس همسورث (Chris Hemsworth)، ناتالی پورتمن (Natalie Portman)، تسا تامپسون (Tessa Thompson) و کریستین بیل (Christian Bale) به استرالیا سفر خواهد کرد.

حضور کریس پرت در ثور 4 قطعی است ؛‌ عشق و رعد

در کل، مارول در سال‌های اخیر با اینگونه ترکیب کردن شخصیت فیلم‌های مختلف غریبه نبوده‌ است و پیش‌تر در Spider-Man: Homecoming، Captain America: Civil War و Thor: Ragnarok شاهد چنین گردهمایی‌های بوده‌ایم.

درحال حاضر مشخص نیست که سایر اعضای تیم محافظین کهکشان نیز در Thor: Love and Thunder حضور خواهند داشت یا خیر، اما جای تعجبی ندارد که کارن گیلان (Karen Gillan) و دیو باتیستا (Dave Bautista) را نیر در فیلم ببینیم.

حضور نگهبانان کهکشان با مایه های طنزی که در شخصیت هایشان هست میتواند حتی ثور 4 را کاندیدای بهترین فیلم های کمدی 2021 نیز قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص حضور کریس پرت در ثور 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر