;
coinex

رکورد دانلود غیرقانونی سریال GOT شکسته شد

طبق داده های رسمی ارائه شده، رکورد دانلود غیرقانونی سریال GOT بعد از 7 سال شکسته شد. حالا The Mandalorian این رتبه را از سریال محبوب HBO گرفته است.

به عنوان یکی از بهترین سریال های HBO سریال گیم آو ترونز یا GOT از محبوب ترین های زمان خود بود. تا مدت مدیدی این سریال در رتبه نخست دانلود غیرقانونی بود و حالا بالاخره یکی این رکورد را از GOT گرفته است.

حالا The Mandalorian بیشترین میزان دانلود غیرقانونی یا به اصطلاح Pirate را از آن خود کرد. داده‌های به دست آمده از سایت BitTorrent نشان می‌دهد این مجموعه‌ی لایواکشن انحصاری شبکه‌ی Disney+ که در دنیای Star Wars جریان دارد توانسته در سال ۲۰۲۰ رتبه‌ی نخست دانلود غیرقانونی را به دست آورد.

رکورد دانلود غیرقانونی سریال GOT شکسته شد

سال گذشته و در زمان پخش قسمت اول این سریال توانسته بود جایگاه سوم را در این فهرست به دست آورد. دومین فصل از این مجموعه‌ی پر سر و صدا، داستان دین دیارین (Din Djarin) با بازی پدرو پاسکال (Pedro Pascal) و مأموریتش برای رساندن گروگو (Grogu) به دست یک Jedi Master را روایت می‌کند.

طبق داده‌های بررسی شده توسط TorrentFreak، مجموعه‌ی The Mandalorian بیشترین تعداد دانلود در سایت BitTorrent را دارد. لیست ۹ مجموعه اول پس از این سریال به ترتیب شامل The Boys، سریال Westworld، سریال Vikings، سریال Star Trek، کارتون Rick and Morty، مجموعه آخرالزمانی The Walking Dead و The Outsider و در نهایت Arrow و The Flash می‌شود.

موفقیت چشمگیر این سریال که ادامه آن به عنوان یکی از بهترین سریال های 2021 ارائه خواهد شد سبب شد تا دیزنی و Lucasfilm  تعداد دیگری از اسپین آف های جنگ ستارگان را معرفی کنند.

رکورد دانلود غیرقانونی سریال GOT شکسته شد

در کنار Andor و Obi-Wan Kenobi که پیش‌تر ساخت‌ آن‌ها اعلام شده بود، در ماه دسامبر اسپین‌آف‌های Ahsoka و Rangers of the New Republic نیز معرفی شدند.

در سال 2021 منتظر ارائه سریال های زیاد هستیم. دیزنی فراتر از بهترین فیلم های مارول در سال 2021 ،  چندین سریال مانند وانداویژن و شی هالک از دنیای جذاب مارول در راه دارد.

البته که برای نتفلیکس دوستان هیچ چیز بهترین سریال های نتفلیکس در سال 2021 نخواهد بود. همچنین است انتظاری که برای بهترین فیلم های اکشن 2021 یا بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021 داریم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص رکورد دانلود غیرقانونی سریال GOT چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر