;
coinex

نسل ششم آیپد مینی اپل ماه مارس می‌آید ؛ چه چیزهایی می‌دانیم؟

به گزارش وب سایت «مک اوتاکارا» نسل ششم آیپد مینی اپل در ماه مارس سال جاری به بازار عرضه خواهد شد. در ادامه این نوشته با تغییرات نسل جدید آیپد مینی اپل بیشتر آشنا خواهیم شد. با تکراتو همراه باشید.

این وب سایت ژاپنی از یک منبعی که در شرکت اپل کار می کند این خبر را نقل کرده است. مهم ترین پیشرفت این سری آپید های مینی به عنوان یکی از بهترین تبلت های 2021 بزرگتر شدن صفحه نمایش است. در این مدل جدید صفحه نمایش تبلت 8.4 اینچ اندازه دارد، درحالی که تمام مدل های قبلی 7.9 اینچی بوده اند.

برخلاف نسل چهارم آیپد ایر، آیپد مینی جدید پایین حاشیه خود دارای  Touch IDاست. آخرین آیپد ایر، سنسور اثر انگشت را با دکمه پاور تطبیق داده بود. یکی دیگر از تغییرات احتمالی در نسل ششم آیپد مینی قاب باریکتر مشابه با نسل سوم آیپد ایر 2019 خواهد بود.

نسل ششم آیپد مینی اپل ماه مارس می‌آید

گزارش جدید «مک اوتاکارا» حاوی یادداشتی از تحلیلگر معروف «مینگ-چو کو» نیز است. این تحلیلگر آنقدر به شرکت متصل است که می تواند به شما بگوید سه سال دیگر سوپ غذا سرو شده در کافه شرکت اپل چه خواهد بود. این تحلیل گر هشت ماه پیش گفت که آیپد مینی 2021 اپل از یک صفحه نمایش 9 اینچی با پشتیبانی فناوری mini-LED بهره می برد.

همچنین ادعا شده است که این مدل جدید آیپد مینی توسط چیپ ست فعلی بکار برده شده در آیپد ایر2020 و آیفون که A14 Bionic ، پشتیبانی می شود. این دستگاه با استفاده از پروسه TSMC 5 نانومتری ساخته شده است. در این دستگاه جهشی عظیم در تعداد ترانزیسوتورهای داخل هر تراشه اتفاق افتاده است و از 8.5 میلیارد به 11.8 میلیارد افزایش یافته است.

نسل ششم آیپد مینی اپل
نسل ششم آیپد مینی اپل

این مسئله باعث قدرتمندتر مدار مجتمع و کارآمدی انرژی آن خواهد شد. در مارس 2019، اپل سری جدیدی از آیپدهای مینی برای اولین از سال 2015 معرفی کرد. آیپد مینی نسل پنجم به چیپست A12 Bionic 7 نانومتری که شامل 6.9 میلیارد ترانزیستور بود، مجهز است. اپل پیشتبانی از نسل اول Apple Pencil را به این دستگاه اضافه کرد.

به نظر می‌رسد در سال 2021 باید اهد ارائه محصولات جالب توجه‌ای باشیم.  از بهترین گوشی های 2021 و بهترین لپ تاپ های 2021 گرفته تا بهترین گوشی های گیمینگ 2021 و بهترین هدفون های 2021 همگی قرار است زندگی روزمره ما را تحت الشعاع قرار دد.

شیائومی،‌ از بهترین کمپانی‌های گوشی‌سازی این سال‌ها با معرفی می 11 به عنوان یکی از بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021 رقابتی سختی را با سایر کمپانی‌ها آغاز کرده است. به نظر می‌رسد با رونمایی از اس 21 به عنوان مهمترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و همچنین هوآوی P50 به عنوان بهترین گوشی های هواوی 2021 بازار تلفن‌های همراه هوشمند در سال 2021 داغ تر از هر سال دیگری باشد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

نظر شما در خصوص نسل ششم آیپد مینی اپل چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر