;
coinex

سامسونگ از یک گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد

یکی از افشاگران به نام دنیای فناوری مدعی شده که سامسونگ طی سال جاری از یک گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد. با ما باشید.

در میان بهترین گوشی های 2021 منتظر اتفاقات جذابی هستیم اما تا به حال انتظار رونمایی از یک دوربین 200 مگاپیکسلی را نداشتیم. حالا و به نقل از یکی از معتبرترین منابع افشاکننده اطلاعات سامسونگ، در برخی از رسانه ها آمده است که سامسونگ قصد دارد در سال جاری میلادی تعداد زیادی حسگر دوربین سری ایزوسل (ISOCELL) برای گوشی‌های هوشمند رونمایی کند. طبق این گزارش، حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سری ایزوسل سامسونگ احتمالا «خیلی زود» از راه می‌رسد.

حالا سوال اصلی برای افراد این است که این حسگر چگونه است و در کدام یک از جدیدترین و بهترین گوشی های سامسونگ 2021 رونمایی خواهد شد؟

سامسونگ از یک گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد

اواخر سال 2020 بود که اطلاعاتی از علاقه سامسونگ برای تولید حسگر 600 مگاپیکسلی به دست آمد، چیزی که اگرچه تئوری جذابی است اما در حال حاضر کمی دور از دسترس است.

حالا و در تب جدید اسمارتفون ها که هرچه بیشتر تعداد پیکسل های دوربین را بالا میبرند، در میان بهترین گوشی های شیائومی 2021 و بهترین گوشی های هواوی 2021 نیز شاهد دوربین های با کیفیت های بالای 60 مگاپیکسل هستیم.

سامسونگ از یک گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی رونمایی خواهد کرد

بااین‌حال، ظاهرا سامسونگ اعتقاد دارد برای مهاجرت به حسگرهای ۲۰۰ مگاپیکسلی آماده شده‌ایم. متأسفانه در‌حال‌حاضر جزئیات چندانی از حسگر ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ نمی‌دانیم؛ به‌همین‌دلیل، به سخنان آیس‌یونیورس (IceUniverse) باید اتکا کنیم.

در این گزارش که به آوریل 2020 برمیگردد، اعلام شده که سامسونگ در حال کار بر روی حسگر جدیدی به وضوح 250 مگاپیکسل است. این حسگر سبب میشود این دوربین ابعاد بزرگی داشته باشد. اگر دوربین بعدی سامسونگ واقعا ۲۰۰ مگاپیکسلی باشد، باید انتظار حسگری را داشته باشیم که اندکی کوچک‌تر از یک اینچ است.

طبعا در میان بهترین گوشی های میان رده 2021 نباید انتظار چنین چیزی را داشته باشیم. این دوربین در صورت رونمایی میتواند بهترین دوربین گوشی 2021 باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در بخش کامنت ها در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر