;
coinex

دانلود تقویم باد صبا 1400 ؛ جدیدترین نسخه محبوبترین تقویم فارسی

با نزدیک شدن به سال 1400 اپلیکیشن های تقویمی اهمیت پیدا میکنند. در این گفتار لینک دانلود تقویم باد صبا 1400 را در اختیارتان قرار میدهیم.

یکی از مشکلات اساسی تقویم های پیشفرض گوشی های اندرویدی عدم پشتیبانی از تقویم شمسی جلالی است. حالا و به مناسبت نزدیک شدن به آغاز سال جدید شمسی بحث تقویم های فارسی دوباره اهمیت پیدا میکند.

همانور که احتمالا در جریان هستید تقویم فارسی باد صبا از محبوب ترین و پرمخاطب ترین اپلیکیشن های تقویم فارسی موجود در بازار است. در همین راستا در این گفتار و به طور اختصاصی به جدیدترین نسخه این تقویم و دانلود تقویم باد صبا 1400 خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

دانلود تقویم باد صبا 1400

جدیدترین نسخه محبوبترین تقویم فارسی

آغاز سال جدید در کنار همه مسائل و مشکلات مهمی که در حوزه اقتصاد و معیشت دارد،‌ هیجانات خاص خود را در حوزه عرفی و رسم و رسومات نیز حفظ کرده است.

به همان میزانی که پیش بینی قیمت گوشی 1400 یا پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400 برای افراد اهمیت دارد و برایشان کسب اطلاع از حداقل حقوق در سال 1400 یا میزان یارانه در سال 1400 اولویت دارد،‌ آشنایی با نمادهای سال 1400 نیز اهمیت دارد. در این میان اوقات شرعی، مناسبت ها و البته تعطیلی های سال 1400 نیز از اهمیت و اولویت خاصی برخوردار است.

برای اطلاع از این موضوعات است که تقویم اهمیت پیدا میکند. در همین راستا در این گفتار به بررسی و دانلود تقویم باد صبا 1400 خواهیم پرداخت. اما چرا تقویم باد صبا اینقدر پرطرفدار و موفق شده و چه امکاناتی دارد؟ با ما در ادامه همراه باشید.

معرفی تقویم بادصبا : دانلود تقویم باد صبا 1400

اهل فن معتقدند یکی از راه های پی بردن به محبوبیت یک اپلیکیشن یا برنامه، تعداد کاربران و دانلودهای آن است. این موضوع را در مورد باد صبا به خوبی میتوان حس کرد. این تقویم فارسی رایگان با امکانات بی نظیری که دارد با بیش از 10 میلیون نصب فعال در زمره پردانلودترین و پرکاربردترین اپلیکیشن های کافه بازار تا امروز است. پیشنهاد می‌شود دانلود بهترین تقویم 1400 برای اندروید و آیفون را از دست ندهید.

در تقویم اذان گوی باد صبا، علاوه بر نمایش تاریخ روزانه به 3 شکل شمسی، قمری و میلادی، وقایع تاریخی جهان در آن روز را هم می توانید مشاهده کنید اما تمرکز این اپلیکشن بیشتر بر بعد مذهبی است.

دانلود تقویم باد صبا 1400 ؛ جدیدترین نسخه محبوبترین تقویم فارسی

در باد صبا شما می توانید با انتخاب شهر محل اقامت خود از میان شهرهای موجود، به تمام ویژگی های اپ در زمینه اوقات شرعی، مثل اذان خودکار دسترسی داشته باشید که در آن قابلیت انتخاب موذن هم وجود دارد. قبله نما، ادعیه ی روزانه، مبدل تاریخ و دفترچه یادداشت، تنها گوشه ای از امکانات باد صبا هستند که از آن یک اپلیکیشن کامل ساخته اند.

علاوه بر این شما در این اپلیکیشن با افزودن ویجت های اختصاصی اپ میتوانید ساعت و تقویم را بر روی صفحه Home اسمارتفون اندرویدی خود داشته باشید. به علاوه در نوار اعلانات میتوانید تاریخ دقیق شمسی، قمری و میلادی را به صورت یک اعلان ثابت داشته باشید. در نتیجه برای در رفع هریک از نیازهای مذکور، بادصبا گزینه بسیار خوبی است. پس دانلود تقویم باد صبا 1400 را به شما توصیه میکنیم.

اساسی ترین ویژگی های باد صبا عبارتند از:

    • ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺳﻪ ﺗﻘﻮﻳﻢ ﺷﻤﺴﻲ ، ﻗﻤﺮی ﻭ ﻣﻴﻼﺩی (ﺑﺪﻭﻥ ﻣﺤﺪﻭﺩﻳﺖ ﺯﻣﺎﻧﻲ)
    • نمایش ﺍﻭﻗﺎﺕ ﺷﺮﻋﻲ ۱۲۲۴ ﺷﻬﺮ
    • نمایش اوقات شرعی بر اساس شهر انتخابی ( ۳۲۰ شهر ) و یا از طریق GPS ( دریافت خودکار مختصات جغرافیایی و یا ورود دستی )
    • ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﭘﺨﺶ ﺍﺫﺍﻥ ﺑﺼﻮﺭﺕ ﺧﻮﺩﻛﺎﺭ
    • ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺷﺮﺡ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ
    • ﺍﺭﺳﺎﻝ ﻧﺮﻡ ﺍﻓﺰﺍﺭ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺑﻠﻮﺗﻮﺙ
    • ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺭﻭﺷﻦ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻦ ﻧﻮﺭ ﺻﻔﺤﻪ ﻧﻤﺎﻳﺶ ﺑﺮﺍی ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﻬﺘﺮ ﺍﺩﻋﻴﻪ ﻭ ﺯﻳﺎﺭﺍﺕ
    • ﺍﺭﺳﺎﻝ ﺑﺨﺸﻲ ﺍﺯ ﻣﺘﻦ ﺍﻧﺘﺨﺎﺑﻲ ﺍﺯ ﻃﺮﻳﻖ ﺍﻳﻤﻴﻞ ﻭ ﭘﻴﺎﻡ ﻛﻮﺗﺎﻩ
    • ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺩﺭﺝ ﻳﺎﺩﺩﺍﺷﺖ ﺑﺮﺍی ﻫﺮ ﺭﻭﺯ
    • ﺍﺭﺍﺋﻪ ﺍﺩﻋﻴﻪ ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ ﺭﻭﺯ
    • ﺍﺭﺍﺋﻪ ﻣﺠﻤﻮﻋﻪ ﺍی ﺍﺯ ﺁﺩﺍﺏ (ﺁﺩﺍﺏ ﺧﻮﺍﺑﻴﺪﻥ ، ﺯﻳﺎﺭﺕ ، ﻧﻤﺎﺯ ، ﻭﺿﻮ ﻭ..)
    • ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺗﻨﻈﻴﻢ ﭘﺨﺶ ﺍﺫﺍﻥ
    • ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻣﻮﺫﻥ ﺩﻟﺨﻮﺍﻩ ﺟﻬﺖ ﭘﺨﺶ ﺍﺫﺍﻥ
    • امکان بروزرسانی نرم افزار و دریافت نسخه ی جدید بصورت خودکار
    • قابل اجرا و سازگار با صفحات لمسی
    • دارای قبله نما
    • امکان تنظیم هشدار قبل و بعد اذان
    • افزودن هشدار یاداشت و یادآوری
    • امکان دانلود و افزودن اذان های دیگر به نرم افزار
    • دارای ویجت قفل گوشی در آندروید
    • دارای هشدار طلوع و غروب آفتاب

آموزش و دانلود تقویم باد صبا 1400

برای اولین بار که تقویم باد صبا را اجرا کنید از شما خواسته میشود تا شهر مورد نظر خود را برای تنظیم اواقات شرعی و ساعت پخش اذان انتخاب کنید. در بخش بعد باید از دقیق بودن ساعت و تاریخ گوشی خود اطمینان حاصل کنید.

دانلود تقویم باد صبا 1400 ؛ جدیدترین نسخه محبوبترین تقویم فارسی
تقویم باد صبا برای سال 1400

در مرحله بعد میتوانید تعیین کنید که از میان اذان های شبانه روز کدام یک پخش شوند. که در تصویر زیر اطلاعات آنرا میبینید. به علاوه با لمس گزینه تنظیمات در گوشه پایین و سمت چپ صفحه نیز می‌توانید موذن مورد نظر خود را انتخاب کرده و میزان صدای اذان را تنظیم نمایید.

دانلود تقویم باد صبا 1400 ؛ جدیدترین نسخه محبوبترین تقویم فارسی
تقویم باد صبا برای سال 1400

در نهایت پس از مدیریت و تنظیم دریافت اطلاعیه‌ها به صفحه اصلی برنامه منقل خواهید شد. در صفحه اصلی برنامه تقویم شمسی، قمری و میلادی به همراه اوقات شرعی، مناسبت‌های روز و رویدادها نمایش داده می‌شوند.

دانلود تقویم باد صبا 1400 ؛ جدیدترین نسخه محبوبترین تقویم فارسی
تقویم باد صبا برای سال 1400

با لمس آیکون معروف سه خط که در عموم اپلیکیشن های برای دسترسی به منو به کار میرود شما به منوی باد صبا دسترسی خواهید داشت. کاربران می‌توانند در بخش کتابخانه به اعمال و دعاهای روز دسترسی داشته باشند.

دانلود تقویم باد صبا 1400 ؛ جدیدترین نسخه محبوبترین تقویم فارسی
تقویم باد صبا برای سال 1400

همجنین کاربران با مراجعه به بخش تنظیمات امکان تنظیم مجدد موقعیت مکانی و در نتیجه آن مدیریت سیستم پخش اذان را خواهند داشت. با لمس گزینه مدیریت اذان به تنظیمات سریع آن دسترسی خواهید داشت. برنامه تقویم اذان گو بادصبا تنظیمات پیشرفته اذان را نیز در اختیار کاربران خود قرار داده که دسترسی به این تنظیمات از طریق لمس گزینه پیشرفته در قسمت فوقانی و سمت چپ صفحه امکان‌پذیر است. در نهایت در صورت تمایل به تغییر نور صفحه نمایش و یا اندازه فونت می‌توانید به بخش مدیریت برنامه مراجعه کنید.

دانلود تقویم باد صبا 1400 ؛ جدیدترین نسخه محبوبترین تقویم فارسی
تقویم باد صبا برای سال 1400

همچنین این اپلیکیشن از قبه نما نیز بهره مند است که گزینه آن در همین منو در دسترس شما قرار دارد. از دیگر قابلیت‌های این برنامه می‌توان به امکان دسترسی به مناسبت‌های ماه‌‌ها و یا جستجو در مناسبت‌ها اشاره کرد. بدین منظور مجددا به منوی برنامه مراجعه کرده و گزینه مناسبت‌ها را لمس نمایید.

دانلود تقویم باد صبا 1400 ؛ جدیدترین نسخه محبوبترین تقویم فارسی
تقویم باد صبا برای سال 1400

همچنین برای تغییر موقعیت مکانی خود و یا حتی دسترسی به اوقات شرعی دقیق در شهرهای دیگر باید به صفحه اصلی اپلیکیشن مراجعه کنید و سپس در بخش اوقات شرعی ، گزینه افق را لمس کنید. در این صفحه می‌توانید کشور، استان و شهر مورد نظر خود را تغییر دهید.

دانلود تقویم باد صبا 1400 ؛ جدیدترین نسخه محبوبترین تقویم فارسی
تقویم باد صبا برای سال 1400

همچنین امکان جستجوی شهر مورد نظر با لمس آیکون به شکل ذره بین در گوشه بالا و سمت چپ صفحه فراهم آمده است. در نهایت با لمس آیکون موجود در گوشه پایین و سمت چپ صفحه نیز می‌توانید به موقعیت فعلی خود بر روی نقشه دسترسی داشته باشید.

در حال حاضر هنوز امکان دانلود تقویم باد صبا 1400 فراهم نشده است. به محض اینکه این تقویم برای سال جدید ارائه شود، لینک دانلود تقویم باد صبا 1400 را با به روز رسانی این مطلب در اختیار شما قرار خواهیم داد.

آپدیت 28 اسفند 99: برای دانلود تقویم باد صبا به طور مستقیم از لینک زیر اقدام کنید:

دانلود تقویم باد صدا 1400 نسخه 12 به طور مستقیم

سخن پایانی

باد صبا بدون شک یکی از موفق ترین و بهترین اپلیکیشن های تقویم فارسی است. اما فارغ از دانلود تقویم باد صبا 1400 شما برای اطلاع از سایر تقویم های فارسی میتوانید به دانلود تقویم 1400 مراجعه کنید.

با آغاز سال 1400 شور و هیجان زیادی همه را دربرمیگردو ما در تکراتو به مناسبت نزدیک شدن به سال جدید شمسی به برخی مسائل مرتبط با آن مانند پیشگویی و طالع بینی سال 1400، حیوان سال 1400 و رنگ سال 1400 پرداخته بودیم.

البته اگر اقتصاد و معیشت برایتان مهم است فارغ از کاندیداهای ریاست جمهوری 1400 باید از عیدی و افزایش حقوق در سال 1400 ، وام ازدواج 1400 و بهترین سرمایه گذاری 1400 نیز مطلع باشید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    بسیار زیبا و جذاب دستتون درد نکنه
    لطفا ۱۶اردیبهشت روز مراغه را نیز در باد صبا بنویسید تاسیس بزرگترین رصد خانه جهان

    پاسخ