;
coinex

دانلود تقویم 1400 برای دسکتاپ و اندروید ؛ بهترین نرم افزارهای تقویم سال آینده!

به زودی سال جدید خورشیدی آغاز میشود. در این گفتار تکراتو فهرست و لینک دانلود تقویم 1400 برای دسکتاپ و اندورید را به شما ارائه خواهیم داد. با ما باشید.

اطلاع از جریان زمان و اوقات روز و ماه و سال در درازای تاریخ بشری از ابتدایی ترین اجتماعات بشری تا جوامع مدرن امروزی از اهمیت زیادی برخوردار بوده است.

اگر بشر ابتدایی متناسب با زندگی کشاورزی به اطلاع از زمان و موقعیت فصل ها نیاز داشت، امروزه جوامع مدرن بر اساس نظم تقویمی مشخصی پیش میروند. همه کارها در دنیای مدرن به تناسب تاریخ و موقعیت های دقیق و مشخصی صورت میپذیرد.

البته که تعیین ساعت و زمان و تاریخ برای روزهای سال یک قرارداد جمعی و واقعیت بین الاذهانی در جامعه انسانی محسوب میشود، اما به طور کلی اطلاع از وقت و تاریخ در تنظیم امور از جزئی ترین تا برنامه های بلندمدت چندین ساله از اهمیت بالایی برخوردار است.

در همین راستا و در آستانه ورود به سال و البته قرن جدید شمسی، در تکراتو تصمیم گرفتیم که فهرستی از بهترین تقویم های 1400 و لینک دانلود تقویم 1400 برای دسکتاپ و اندروید را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

با ما در دانلود تقویم 1400 برای اندروید و دسکتاپ همراه باشید.

دانلود تقویم 1400 برای دسکتاپ و اندروید

بسیار پیشتر از بحث تقویم 1400 تکراتو به استقبال سال جدید رفته است. ما به تناسب نزدیک شدن به روزهای پایانی سال جاری، بحث نمادهای سال 1400 را برای شما موشکافی کردیم. به طور دقیق تر حیوان نماد سال 1400 و البته رنگ سال 1400 را بررسی کردیم و از معنا و مفهوم آن برایتان گفتیم.

اما همانطور که برای هرکسی در آستانه سال جدید شمسی، حداقل حقوق در سال 1400 و یا پیش بینی و طالع بینی سال 1400 اهمیت دارد، بحث مربوط به تقویم سال آینده و تعطیلات رسمی سال 1400 نیز اهمیت دارد.

در همین راستا امروز در تکراتو بهترین اپلیکیشن های تقویم فارسی را به همراه لینک دانلود تقویم 1400 برای اندروید و دسکتاپ برای شما گردآوری کرده ایم.

دانلود تقویم 1400 اندروید

دانلود تقویم 1400 برای اندروید و دسکتاپ برای ما ایرانیان موضوع مهمی است چراکه اندروید به طور پیشفرض در اپلیکیشن های تقویمی خود تقویم جلالی یا خورشیدی را ندارد. در نتیجه برای اطلاع از موعدهای مهم در طول سال نیاز به استفاده از یک اپلیکیشن تقویمی دارید.

ممکن است برای تنظیم کردن وقت خود برای تماشای سریال های نوروز 1400 یا اصلا مهم تر از آن، موعد پرداخت یارانه در سال 1400 نیاز به یک تقویم همراه داشته باشد.

اما اپلیکیشن های تقویم فارسی موجود پرشمارند! به نظر شما چگونه باید از میان این تعداد از اپلیکیشن ها دست به انتخاب زد؟ با ما همراه باشید تا برخی از بهترین اپلیکیشن های تقویم برای سال 1400 را به شما معرفی کنیم. اما بهترین اپلیکیشن های تقویم برای سال 1400 عبارتند از:

اپلیکیشن پرشین کلندر (Persian Calendar)

یک اپلیکیشن کم حجم، ساده و اما پرکاربرد و جامع در میان بهترین اپلیکیشن های تقویم برای سال 1400 اپلیکیشن Persian Calendar یا تقویم فارسی است.

دانلود تقویم 1400 برای اندروید
دانلود تقویم 1400 برای اندروید

این برنام کم حجم با یک رابط کاربری ساده و البته سریع، مهمترین اطلاعاتی که برای کاربری عادی در تقویم به آن نیاز دارید را به شما ارائه میدهد.

این اپلیکیشن همچنین از امکاناتی مثل امکاناتی مثل نمایش نوتیفیکیشن، مبدل تاریخ، قطب نما، قبله نما، نمایش اوقات شرعی و غیره هم پشتیبانی به عمل می‌آورد.

دانلود Persian Calendar از گوگل پلی

دانلود Persian Calendar از کافه بازار

تقویم باد صبا

در حال حاضر یکی از بهترین اپلیکیشن های تقویم برای اندروید بدون شک اپلیکیشن باد صبا محسوب میشود. بادصبا از رابط کاربری خوب و زیبایی بهره مند است و قابلیت های جذاب و متنوعی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد.

دانلود تقویم 1400 برای اندروید
دانلود تقویم 1400 ویندوز

تقویم باد صبا علاوه بر نمایش تاریخ شمسی از نمایش تاریخ قمری و میلادی هم پشتیبانی می‌کند و مواردی مثل قابلیت پخش اذان، انتخاب موذن، نمایش قبله، نمایش مناسبت‌ ها و نمایش اوقات شرعی هم توسط این اپلیکیشن پشتیبانی می‌شوند.

به علاوه این اپلیکیشن برای ارائه قابلیت های خود از شما پولی طلب نمیکند و همه چیز رایگان است. به نظر میرسد در حال حاضر محبوبترین اپلیکیشن تقویم ایرانی همین باد صبا باشد. شاید برایتان جالب باشد بدانید شما میتوانید از تقویم باد صبا برای کامپیوتر نیز استفاده کنید.

آپدیت 28 اسفند 99: برای دانلود تقویم باد صبا به طور مستقیم از لینک زیر اقدام کنید:

دانلود تقویم باد صبا 1400 نسخه 12 به طور مستقیم

گاهشمار خورشیدی ژوبین

این تقویم فارسی نیز که به عنوان یکی از اپلیکیشن های خوب تقویم شناخته میشود از یک رابط کاربری ساده با قابلیت نمایش روز ماه و سال بهره مند است.

دانلود تقویم 1400 برای اندروید
دانلود تقویم 1400 ویندوز

به علاوه شما در بخش پوسته میتوانید ترکیب رنگ اپلیکیشن را عوض کنید. داشتن نوتیفیکیشن تقویم در نوار اعلانات، دریافت اعلان مناسبت ها یا روزهای خاص و البته تبدیل تاریخ از دیگر قابلیت های این تقویم محسوب میشود.

دانلود گاهشمار خورشیدی ژوربین از گوگل پلی

دانلود گاهشمار خورشیدی ژوبین از کافه بازار

تقویم نگین

یکی دیگر از برنامه های پرکاربرد در حوزه تقویم های فارسی، تقویم کم حجم و سبک نگین است که توسط گروه نرم افزاری نگین استودیو طراحی و عرضه شده است.

دانلود تقویم 1400 برای اندروید
دانلود تقویم 1400 ویندوز

رابط کاربری زیبا و کاربرپسند درکنار امکانات خوب و ساختار مناسب از جمله ویژگی هایی است که نگین را در زمره تقویم های خوب فارسی قرار میدهد.

این تقویم متناسب با همه تقویم های معول سه گاهشماری اصلی یعنی خورشیدی میلادی و قمری را برای هرروز به نمایش میگذارد. به علاوه در بخش مناسبت ها میتوانید نسبت به وقایع و رویدادهای خاص سال دسترسی داشته باشید.

دانلود تقویم نگین از کافه بازار

تقویم آسمان

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های تقویم برای سال 1400 اپلیکیشن تقویم آسمان است. این برنامه در حالت استفاده عادی به صورت رایگان عرضه شده است اما برای برخی استفاده های خاص و برخی امکانات شامل خریدهای درون برنامه ای میشود.

دانلود تقویم 1400 برای اندروید

مواردی مثل رابط کاربری زیبا، امکان نوشتن یادداشت، ثبت رویداد و ثبت تسک (Task) از اصلی ترین ویژگی های آن محسوب می‌شوند. شما در نسخه رایگان برنامه تقویم آسمان فقط می‌توانید سه یادداشت، سه رویداد و سه وظیفه یا تسک را ثبت کنید، اما با خرید اشتراک آن دیگر محدودیتی برای ثبت این موارد نخواهید داشت.

اما اگر استفاده شما از تقویم یک استفاده روزانه معمول و برای دانستن زمان و تاریخ هاست نیازی به خرید اشتراک ندارید.

دانلود تقویم آسمان از کافه بازار

 تقویم ای‌کلندر (aCalendar)

از معدود اپلیکیشن های تقویم خارجی که از تقویم جلالی نیز پشتیبانی میکند aCalendar است. قابلیت های خوب و متنوع آن سبب شد تا ما آنرا به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن های تقویم در سال اینده به شما معرفی کنیم. این برنامه از کاربران امتیاز 4.7 را گرفته است از تمام امکانات لازم برای یک تقویم جامع برخوردار است.

دانلود تقویم 1400 برای اندروید
دانلود تقویم 1400 اندروید

دانلود تقویم aCalendar از گوگل پلی

تقویم ملی

یکی دیگر از تقویم های اندرویدی خوب برای سال آینده، اپلیکیشن تقویم ملی است. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا و روان طراحی شده است و اپلیکیشن از قابلیت هایی مثل مبدل تاریخ، قبله نما، نمایش اوقات شرعی و ثبت رویدادها و غیره پشتیبانی به عمل می‌آورد.

دانلود تقویم 1400 برای اندروید
دانلود تقویم 1400 اندروید

این برنامه قابلیتی دارد که به موجب آن می‌توانید از تمام یادداشت هایی که در آن ثبت کرده‌اید فایل بکاپ یا پشتیبان تهیه کنید، بنابراین دیگر نباید نگران از دست رفتن نکات و یادداشت های خود باشید.

البته شاید تنها مشکلی که بر این اپلیکیشن وارد باشد، رایگان نبودن آن است! شما برای دانلود و نصب این برنامه در کافه بازار باید 5 هزار تومان ناقابل بپردازید. البته اگر به نظر ما باشد با توجه به قابلیت های حرفه ای این اپلیکیشن اگر متناسب با نیاز شما باشد 5 هزار تومان چیز زیادی نیست.

دانلود تقویم ملی از کافه بازار

تقویم هوشمند پرند

تقویم هوشمند پرند از دیگر تقویم های خوب فارسی و از جمله بهترین اپلیکیشن های تقویم برای سال 1400 است. این برنامه رابط کاربری زیبا و خوبی دارد و از امکاناتی مثل مبدل تاریخ، ثبت یادآور، نمایش اوقات شرعی، پخش اذان، ثبت خاطرات روزانه به همراه اموجی و غیره پشتیبانی می‌کند.

دانلود تقویم 1400 برای اندروید
دانلود تقویم 1400 اندروید

برنامه تقویم هوشمند پرند به صورت رایگان عرضه شده، اما برای استفاده از تمام قابلیت های اصلی آن لازم است تا بعد از 15 روز (مهلت استفاده رایگان) نسبت به خرید اشتراک برنامه اقدام کنید. البته اگر صرفا به دنبال استفاده از یک برنامه تقویم شمسی باشید، نیازی به خرید اشتراک این برنامه نخواهید داشت.

دانلود تقویم هوشمند پرند از کافه بازار

دانلود تقویم 1400 برای دسکتاپ

همانطور که برای گوشی همراه داشتن یک تقویم به روز و جامع مهم است و ما در بخش پیش به معرفی بهترین های آن پرداختیم. اما ممکن است شما به هردلیلی اعم از دلایل کاری یا نیاز شخصی به داشتن یک تقویم فارسی بر روی ویندوز یا دسکتاپ شخصی خود داشته باشید.

برای این منظور چه نرم افزارهایی وجود دارد؟ در ادامه با ما باشید تا لینک دانلود بهترین تقویم 1400 برای دسکتاپ را به شما ارائه کنیم.

تقویم شمسی و اوقات شرعی

تقویم شمسی نسخه 8.2، نرم افزاری همه کاره جهت نمایش تاریخ شمسی در کنار ساعت ویندوز (system tray) به صورت یک نماد می باشد و شامل ابزارهایی چون تقویم روز، هفته نامه، ماه نامه، سال نامه، سال نگار، دعای ایام هفته، اوقات شرعی، مبدل تاریخ و وزن و حجم و خبرخوان، هشدار روزانه ، تنظیم ماه قمری، جستجوگر رخداد، گجت تقویم ماهانه، تنظیم گجت تقویم ماهانه، مدیریت کاغذدیواری، بالن رخداد، گجت دایراه ای کوچک میباشد.

سان‌کلندر (SunCalendar)

برنامه تقویم خورشیدی SunCalendar یک نرم افزار کاربردی برای کسانی است که به دنبال یک تقویم هجری خورشیدی فارسی برای ویندوز کامپیوتر / لپ تاپ خود هستند.

در این اپلیکیشن جهت افزایش اطلاعات کاربر استفاده از ابزارهایی مانند کتابخانه و ویکی (نمایش اطلاعات مختصر در مورد هر رخداد) استفاده شده است.

اصلی ترین تغییر نسخه 7.5 به بعد نسبت به نسخه های پیشین نرم افزار، خاصیت هماهنگ سازی یادآوری ها با تقویم گوگل است که با استفاده از این قابلیت عملا می توانید یادآوری های ثبت شده در نرم افزار را همزمان بر روی موبایل نیز داشته باشید.

  • درج یادآوری
  • تقویم سالانه
  • درج تمامی مناسبت ها و تعطیلات با توضیحات به همراه جزئیات با رنگ متفاوت
  • قابلیت هماهنگ سازی تمامی یادآوری ها با تقویم گوگل
  • کتابخانه (اضافه شدن برگه دان ، بهبود در کتابخانه)
  • ابزار : حساب گرها (روز شمار، مبدل تاریخ، شیفت کاری، روز کاری) – مرور رخدادها (با قابلیت چاپ) – پیام رسان (قابلیت ارسال اس ام اس به صورت تکی و گروهی، پیگیری وضعیت پیامک ها) – اوقات شرعی (قابلیت چاپ و افزودن شهر)
  • دفتر تلفن
  • قابلیت بروز رسانی برنامه ( به صورت خودکار و دستی)
  • بهینه سازی در اجرای برنامه
  • نمایش صفحات کتاب در بالن به صورت هر چند دقیقه یک بار
  • ارسال یادآوری از طریق پیامک
  • قابلیت پشتیبان گیری (ارتقا یافته)
  • میز کتاب

پرشین دسکتاپ کلندر (Persian Desktop Calendar)

یکی دیگر از بهترین ها در میان تقویم های فارسی برای دسکتاپ که در سال 1400 میتوانید از آن استفاده کنید Persian Desktop Calendar است.

علاوه بر قرار گرفتن ویجت تقویم ماهانه یا هفتگی بر روی صفحه دسکتاپ، شما میتوانید تنظیمات رنگ و برخی ابزارهای دیگر را نیز در این تقویم شخصی سازی کنید.

تبرنامه تقویم فارسی دسکتاپ Persian Desktop Calendar قابل نصب بر روی ویندوز xp , vista , 7 , 8 می باشد. از دیگر مزایای این تقویم کم حجم بودن آن به نسبت سایر گزینه های موجود است.

تقویم جلالی (JalaliCalendar)

یکی از نیازهای همیشگی کاربران فارسی زبان ویندوز وجود یک تقویم خورشیدی و مبنا قرار دادن آن برای انجام کارهای روزانه است. تقویمی که بتواند مانند یک سررسید و بر حسب نیاز کاربر رویدادها و تعطیلات رسمی کشور را نمایش دهد، یادداشتها را ذخیره کند، کارهای کاربر را ثبت کرده و یادآوری نماید.

دانلود تقویم 1400 برای اندروید
دانلود تقویم 1400 اندروید

نرم افزار JalaliCalendar برنامه ای است رایگان برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به یک سررسید همیشه در دسترس در دسکتاپ خود دارند.

این نرم افزار به شما کمک می کند تا رویدادها، مناسبات و تعطیلات رسمی ایران را ببینید و مدیریت کنید، یادداشت های روزانه خود را ذخیره نمایید، وظایف و کارهای خود را زمان بندی کنید و در ساعت مقرر هشدار انجام کار را دریافت نمایید، و با انتخاب شهر مورد نظر خود از قابلیت نمایش اوقات شرعی در دسکتاپ و پخش اذان استفاده نمایید.

دانلود تقویم 1400 در اینجا به پایان میرسد. اما همانطور که اجتمالا شماهم میدانید سال جدید خورشیدی ورودی است به قرنی جدید! وضعیت اقتصادی کشور در سالی که گذشت آنچنان جالب نبود. ما در بررسی های خود از سال 1400 پیشاپیش کوشیدیم تا حد ممکن به بررسی مهمترین مسائلی که در سال آینده برای افراد اهمیت دارد بپردازیم. برای مثال به پیش بینی قیمت مسکن در سال 1400 یا پیش بینی قیمت گوشی در سال 1400 پرداخته بودیم.

اما بدون شک برای آشنایی با بهترین مشاغل سال 1400 شما نیاز به شناخت بهترین سرمایه گذاری 1400 و البته مطالعاتی دقیق درباره حوزه های مهم سرمایه گذاری در سال جدید مانند سود بانکی در سال 1400، پیش بینی قیمت سکه در سال 1400 و بهترین سهام برای خرید در سال 1400 دارید. به علاوه پیش بینی قیمت یورو در سال 1400، عرضه اولیه های 1400 و آینده ایران در سال 1400 نیز میتواند جالب توجه باشد.

به علاوه در خصوص عیدی و افزایش حقوق در سال 1400 و خرید سربازی در سال 1400 نیز اطلاعاتی در اختیار شما قرار داده بودیم. همچنین در سال جدید بدون شک مسائلی از قبیل پیش بینی قیمت اینترنت در سال 1400، نرخ دیه سال 1400 و عفو و مرخصی زندانیان ماه رمضان 1400 حائز اهمیت هستند. به علاوه می توانید نگاهی به ساعت کار متروی تهران 1400، بازگشایی مدارس بعد از عید نوروز 1400 و بازگشایی دانشگاه ها بعد از عید نوروز 1400 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص بهترین تقویم های سال 1400 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر