;
coinex

آنر V40 فایوجی رسما رونمایی شد

برند آنر به عنوان زیرمجموعه سابق هوآوی حالا با رونمایی از آنر V40 فایوجی رسما دروان پساهوآوی را آغاز کرده است. با ما در بررسی محصول جدید آنر همراه باشید.

خب مطابق با پیش بینی ها و چندی قبل از پایان سال 2020 میلادی بود که هوآوی ناگزیر به فروش زیربرند محبوب خود یعنی آنر شد. حالا به نظر یرسد باید منتظر اتفاقات جالبی در مورد این برند باشیم. حالا دیگر محصولات آنر در زمره بهترین گوشی های هواوی 2021 نیست و باید آنها را در حد بهترین گوشی های 2021 بدانیم.

آنر اولین گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی آنر V40 5G را پس از جدایی از هواوی رونمایی کرد. آنر V40 5G قرار است فعلا در بازار چین عرضه شود؛ اما سری V آنر معمولا با برند View در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه می‌شوند.

آنر V40 فایوجی رسما رونمایی شد

آنر V40  از نمایشگر 6.72 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و چیپست دایمنسیتی 1000پلاس مدیاتک بهره می‌برد. پنل پشتی دستگاه مجهز به دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عریض با گشودگی دیافراگم f/1.8، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و در نهایت دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 است. با این وضعیت وی 40 یکی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 خواهد بود.

آنر V40 فایوجی رسما رونمایی شد

به هر صورت حالا این برند چینی نیز در کنار هوآوی، شیائومی با بهترین گوشی های شیائومی 2021 و وان پلاس با بهترین گوشی های وان پلاس 2021 قرار است وارد بازار اسمارتفون های اندرویدی شود و شاید به زودی از آن به عنوان یکی از قدرتمندترین و بهترین برندهای گوشی چینی بشناسیم.

چینی ها طی سال های اخیر نه تنها سامسونگ را با بهترین گوشی های سامسونگ 2021 به چالش کشیده اند که حتی در بازار بهترین گوشی های میان رده 2021  نیز با میان رده های این شرکت مانند بهترین گوشی های سری M سامسونگ به رقابت برخاسته اند. بازاری که با قیمت بهترین گوشی های موتورولا به نظر میرسید تحت سلطه این کمپانی باشد.

حالا باید دید آنر به ترتیب در بخش های بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 چه محصولاتی را عرضه خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آنر V40 فایوجی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر