;
coinex

نخستین رندرهای اکسپریا 10 مارک 3 منتشر شد

سونی به زودی قرار است از عضو جدید خانواده سابقا محبوب اکسپریا رونمایی کند. حالا اما نخستین رندرهای اکسپریا 10 مارک 3 منتشر شده است.

کمپانی سونی در ایامی که هنوز اسمارتفون های اندرویدی با پیچیدگی های امروزی و دوربین های چندگانه عرضه نمیشدند در حوزه اسمارتفون ها برند معتبری قلمداد میشد، اما حالا مدتهاست که جایگاه خوب خود را از دست داده است.

به هر صورت اما به نظر میرسد سونی در تدارک یک بازگشت قدتمندانه به این عرصه است و حالا اخباری از جدیدترین عضو خانوده اکسپریا با نام تجاری اکسپریا 10 مارک 3 به دست ما رسیده است.

نخستین رندرهای اکسپریا 10 مارک 3 منتشر شد

با شروع سال جدید میلادی و عرضه بهترین گوشی های 2021، سونی نیز خود را برای رونمایی از عضو جدید خانواده اکسپریا آماده میکند. حالا و با افشای اولین رندرها از این محصول به نظر میرسد که حداقل در حوزه طراحی ظاهری شاهد اختلاف چندانی با نسل های پیشین این سری نخواهیم بود.

از این رندها میتوان به ابعاد و برخی ویژگی های ظاهری این گوشی پی برد. به طور خاص و در قسمت مشخصات دوربین  گفته می‌شود که مجموعه‌ای سه‌گانه شامل نمونه‌ی اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، حسگر ۸ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر فوق‌ عریض و دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی به کار خواهد رفت. بلندگوهای دوگانه و جک هدفون نیز همانند مدل قبلی در این گوشی دیده می‌شوند. از سایر شباهت‌های نسل سوم اکسپریا ۱۰ به مدل قبلی می‌توان به قرارگیری حسگر اثرانگشت در دکمه پاور دستگاه اشاره کرد.

نخستین رندرهای اکسپریا 10 مارک 3 منتشر شد

البته که نباید انتظار داشته باشیم با محصولی در حد و اندازه های بهترین گوشی های سامسونگ 2021 یا بهترین گوشی های هواوی 2021 مواجه باشیم. آنطور که شایعات میگوید سخت افزار این محصول در حد بهترین گوشی های میان رده 2021 است و البته پشتیبانی از 5 جی تضمین شده که آنرا در قامت بهترین گوشی های 5G در سال 2021 جلوه گر میسازد. به علاوه سونی همواره در بخش دوربین شناخته شده است و انتظار میرود با یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 مواجه باشیم.

همانطور که گفتیم احتمالا این محصول با یک سخت افزار میان رده به رقابت با بهترین گوشی های سری M سامسونگ برمیخیزد و البته با یک برچسب قیمت معقول، قیمت بهترین گوشی های موتورولا را به چالش خواهد کشید.

همچنین در سال جدید با بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 نوآوری های زیادی را خواهیم دید که ممکن است سبب شود محصول سونی چندان دیده نشود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص نخستین رندرهای اکسپریا 10 مارک 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر