;
coinex

اکسپریا پرو سونی با درگاه HDMI رسما عرضه شد

سونی طی مراسمی از اکسپریا پرو با قیمت هنگفت 2500 دلاری رونمایی کرد. در معرفی اکسپریا پرو سونی (Sony Xperia Pro) با ما همراه باشید.

شرکت ژاپنی روز گذشته و طی مراسمی از جدیدترین عضو خاندان اکسپریا رونمایی کرد. به گفته سونی این محصول گران قیمت با برچسب قیمت 2500 دلاری یک گوشی مخصوص کاربران حرفه ای است.

سونی میگوید بهره مندی از درگاه HDMI سبب میشود تا کابران بتوانند از این گوشی به عنوان مانیتوری اختصاصی استفاده کنند.  پشتیبانی از شبکه‌ی 5G باعث می‌شود اکسپریا پرو بتواند هنگام قرارگرفتن روی دوربین به‌سرعت محتواهای مدنظر را بارگذاری یا زنده پخش کند. سونی می‌گوید در‌حال‌حاضر برنامه‌ای برای عرضه‌ی اکسپریا پرو در اروپا ندارد.

اکسپریا پرو سونی با درگاه HDMI رسما عرضه شد

این گوشی به ‌غیر از ورودی HDMI و شبکه‌ی 5G، تفاوت محسوس دیگری با گوشی اکسپریا وان مارک 2 (Xperia 1 II) ندارد که سال گذشته عرضه شد. البته اکسپریا وان مارک 2 در اروپا مدل 5G داشت؛ اما در ایالات متحده، صرفا با پشتیبانی از 4G LTE به بازار عرضه شد. براساس اطلاعات رسمی، گوشی اکسپریا پرو از پردازنده‌ی اسنپدراگون 865 کوالکام و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است.

در پنل پشتی گوشی اکسپریا پرو همچون اکسپریا وان مارک 2 سه دوربین با حسگر 12 مگاپیکسلی به‌چشم می‌خورد که یکی از آن‌ها به لنز عادی و دومی به لنز فوق‌عریض و سومی به لنز تله‌فوتو مجهز است. گوشی اکسپریا Pro سونی صفحه‌نمایش 6.5 اینچی بهره میگیرد که در دسته‌ی نمایشگرهای OLED جای می‌گیرد.

اکسپریا پرو سونی با درگاه HDMI رسما عرضه شد

به هر صورت آنچه مشخص است اینکه این محصول را به سختی میتوان در زمره بهترین گوشی های 2021 قرار داد. اما باید گفت به مانند بهترین دوربین گوشی 2021 و بهترین گوشی های گیمینگ 2021 به عنوان یک محصول با کاربری خاص و حرفه ای میتواند گوشی جذابی باشد.

علاقه مندان به دنیای اسمارتفون ها البته در سال جدید میتوانند با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 تمام اتفاقات جذاب دنیای گوشی های هوشمند در سال جدید را پیگیری کنند.

البته که طبیعی است اگر بودجه ما کفاف بهترین ها را ندهد. پس میتوانیم به بهترین گوشی های میان رده 2021 که در سال جدید با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ تقویت میشود دلخوش باشیم. به خصوص که در سال جدید بهترین گوشی های 5G در سال 2021 و بهترین گوشی های ضد آب دنیا نیز در راه هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اکسپریا پرو سونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر