;
coinex

دانلود و آموزش بازی FAUG ؛ بازی هندی سبک بتل رویال

FAUG یک بازی سبک بتل رویال است که بعد از تحریم بازی پابجی در هند، قرار است جایگزین آن شود. در ادامه، درباره‌ی دانلود و آموزش بازی FAUG توضیحاتی می‌دهیم.

بالاخره پس از مدت‌ها، بازی FAUG در دسترس کاربران اندروید در گوگل پلی استور قرار گرفت و انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور، این بازی در دسترس کاربران آیفون نیز قرار بگیرد. قبل از اینکه بازی FAUG در دسترس کاربران قرار بگیرد، افراد زیادی در آن ثبت نام کردند و به همین خاطر، مطمئنا دانلود و آموزش بازی FAUG توجه بسیاری از افراد را جلب خواهد کرد.

جالب است بدانید که 20 درصد از درآمد FAUG به تراست بهارات که ویر (Bharat Ka Veer trust) پرداخت می‌شود. همینطور دانلود بازی FAUG روی تبلت و گوشی‌های اندروید بالای 8 امکان پذیر است. در ادامه به توضیح مراحل دانلود و آموزش بازی FAUG می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

دانلود و آموزش بازی FAUG

همه چیز در مورد بازی FAU-G به عنوان جانشین پابجی

دانلود و آموزش بازی FAUG
دانلود و آموزش بازی FAUG

اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که مردم فکر می‌کنند این بازی جایگزینی برای بازی پابجی نیست و این را بخاطر تفاوت‌هایی که بین این دو بازی وجود دارد، می‌گویند. از طرفی برخی دیگر معتقد هستند FAUG  می‌تواند جایگزین PUBG Mobile ‌شود.

پس از اعلام رسمی خبر ساخت این بازی، FAUG (Fearless And United: Guards)  تبلیغات زیادی را به دنبال داشت و در آستانه روز جمهوری، این شرکت سرانجام دروازه‌های بازی را باز کرد و به کاربران اندروید اجازه داد بازی را دانلود و بازی کنند.

علاوه بر این، در سال جدید با عرضه چندین عنوان در دسته بندی بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 و بهترین بازی های PS4 در سال 2021 شاهد وضعیت خوبی برای گیمرها هستیم. در ادامه‌ی این مطلب، به مباحثی مانند طریقه دانلود این بازی، گیم مود ها و مواردی از این دست می‌پردازیم. با تکراتو همراه باشید!

چطور بازی FAUG را دانلود کنیم؟

کاربران اندروید برای دانلود بازی FAUG می‌توانند به گوگل پلی استور مراجعه کنند و به راحتی اسم آن را جستجو و سپس آن را نصب کنند. خوشبختانه این بازی رایگان است و نیازی به پرداخت پول ندارد. درحال حاضر این بازی در اپ استور آیفون موجود نیست و اگر شما کاربر آیفون هستید، باید صبر کنید تا این بازی در گوشی‌های آیفون نیز قابل دسترس شود.

گیم مود بازی FAUG

به نظر می‌رسد بازی FAUG در زمان عرضه فقط حالت کمپینی و مبارزاتی دارد و موضوع آن به درگیری واقعی دره‌ی گالوان، جایی که ارتش هند سال گذشته با نیروهای چینی درگیر شد، برمی‌گردد و به طور کلی، این یک بازی یک نفره محسوب می‌شود.

nCore Games اعلام کرده است که حالت چند نفره و بتل رویال این بازی در زمان عرضه در دسترس نیست و در طی آپدیت‌های بعدی به این بازی اضافه خواهد شد و این خبر می‌تواند مهر تائیدی بر جایگزینی FAU-G به جای پابجی در هند است. با توجه به اینکه جذابیت بازی‌های کمپینی فقط در حد چند ساعت است، گیمرها کنجکاوند بدانند طراحان این بازی چطور می‌خواهند کاربران را جذب و معتاد این بازی کنند. چون که ساختن بازی‌های اعتیاد آور کار چندان آسانی نیست.

بیشتر بخوانید: ارائه بازی جدیدی بر اساس دنیای PUBG در آینده نزدیک

دانلود بازی FAU-G با چه گوشی‌هایی امکان پذیر است؟

لیست تلفن‌های پشتیبانی شده از FAUG بسیار گسترده است زیرا بازی را می‌توان در هر دستگاهی که دارای Android 8.0 Oreo یا بالاتر است دانلود و بازی کرد. این بدان معناست که شما می‌توانید این بازی را روی هر گوشی یا تبلتی که اندروید 8 ، 9 ، 10 و 11 دارد، نصب کرد و لزومی ندارد که گوشی شما جزو بهترین گوشی های 2021 یا بهترین گوشی های گیمینگ 2021 باشد.

شرکت nCore Games به IGN India اعلام کرده که این بازی برای گوشی‌های آیفون به زودی راه اندازی می‌شود اما در حال حاضر در گوشی‌های آیفون در دسترس نیست. حجم دانلود بازی FAUG بسته به گوشی شما متفاوت است ولی در سایت رسمی حدود 500 مگابایت اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021

خریدهای درون برنامه‌ای بازی FAUG

دانلود و آموزش بازی FAUG
دانلود و آموزش بازی FAUG

همانطور که ذکر کردیم، دانلود و آموزش بازی FAU-G رایگان است و شما می‌توانید به راحتی آن را از گوگل پلی استور دریافت کنید. ولی داخل بازی، خریدهای درون برنامه‌ای نیز وجود دارد که هرکس که بخواهد بازی خود را آپگرید کند، باید مبلغی پول پرداخت کند. قیمت بسته‌های خریدهای درون برنامه‌ای این بازی 19 روپیه ، 149 روپیه ، 299 روپیه ، 599 روپیه ، 1299 روپیه و 2999 روپیه است که قیمت آن بستگی به انتخاب شما دارد.

نسخه‌ی FAU-G Lite چیست؟

با اینکه خبر نسخه‌ی FAUG Lite هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، بنیان گذار nCore بیان کرده است که اگر دانلود بازی FAUG‌خوب پیش برود و تقاضای مردم زیاد باشد، نسخه‌ی لایت این بازی برای تلفن‌های ارزان قیمت‌تر با سیستم عامل ضعیف‌تر ساخته و راه اندازی می‌شود.

با توجه به اینکه نسخه رسمی برای دانلود و نصب، نیازمند سیستم عاملی متوسط و قوی است، افرادی که تلفن‌های ارزان قیمت‌تر و قدیمی‌تر دارند که از اندروید 8 به بالا پشتیبانی نمی‌کنند، نمی‌توانند برای دانلود بازی FAUG کاری کنند. بنابراین، نسخه‌ی لایت (یا همان نسخه‌ی سبک‌تر با گرافیک کمتر) می‌تواند برای این دسته افراد مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: مصرف اینترنت بازی های آنلاین چقدر است؟

مروری بر بازی FAUG

در این قسمت از مقاله‌ی دانلود و آموزش بازی FAUG، ما مروری بر ویژگی‌های مثبت و ویژگی‌هایی که می‌توانستند بهتر باشند، می‌کنیم تا شما بیشتر با FAU-G آشنا شوید.

در ابتدا به نقاط مثبت این بازی اشاره می‌کنیم:

  • واقعی بودن: مبارزات بازی FAU-G به گونه‌ای است که بازیکنان خود را به جای سربازان در دره‌ی گالوان تصور می‌کنند و این هم‌ذات پنداری به باریکنان حس واقعی بودن می‌بخشد. در این بازی، مانند درگیری‌های دره گالوان، از هیچ اسلحه‌ای استفاده نمی‌شود و بازیکنان باید تن به تن با دشمنان بجنگند. در واقع استفاده نکردن از اسلحه نیز به دلیل توافق بین چین و هند در زمان درگیری‌ها است که طبق قراردادی که در سال 1996 بین دو کشور امضا شد، سربازان اجازه‌ی استفاده از اسلحه‌ی گرم را نداشتند.
دانلود و آموزش بازی FAUG
دانلود و آموزش بازی FAUG
  • دیالوگ‌های زیرکانه و قدرتمند: توسعه دهندگان nCore به وضوح قسمت زیادی از وقت خود را برای کار روی صدای بازی صرف کرده‌اند. با توجه به این قضیه، شخصیت اصلی بازیکنان را غرق در بازی نگه می‌دارند و به جای توهین به نیروهای مخالف از جملاتی مثل «وظیفه من است که برادرانم را نجات دهم، و کسانی که آنها را می‌گیرند، بکشم.» استفاده کرده‌اند.
دانلود و آموزش بازی FAUG
دانلود بازی FAUG
  • دسترسی آسان: درحالی که برای دانلود بیشتر بازی‌های سطح بالا، یک گوشی با سیستم عاملی قوی نیاز است، اما برای دانلود و اجرای روان ببازی FAU-G لزوما نیازی به یک گوشی آخرین سیستم ندارید. در واقع، شما با داشتن یک گوشی میان رده می‌توانید این بازی را دانلود کرده و لذت ببرید. مهم‌تر از این، خوشبختانه FAU-G به فضای ذخیره‌سازی زیادی نیز نیاز ندارد. (همانطور که ذکر کردیم، حجم این بازی حدود 500 مگابایت است که نسبت به دیگر بازی‌های این سبک، زیاد نیست.) ولی مطمئنا در آپدیت بعدی که مودهای PvP و بتل رویال اضافه می‌شود، حجم این بازی بالا می‌رود.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست گیمینگ 2021

نکات بالا مواردی بود که لازم می‌دانستیم به عنوان نقاط قوت بازی در این مقاله‌ی دانلود و آموزش بازی FAUG  ذکر کنیم. در کنار این نقاط قوت، مواردی نیز وجود دارد که می‌توانستند شرایط بازی را بهتر کنند. این موارد عبارتند از:

  • مبارزه: درست است که مبارزه‌ی تن به تن در این بازی، نشان دهنده‌ی توافق بین چین و هند است و یک قول ارزشمند را نشان می‌دهد و همینطور بازی را واقعی‌تر نشان می‌دهد؛ ولی این موضوع باعث می‌شود روند بازی تکراری و خسته کننده شود. اینکه در طول بازی فقط یک دکمه را فشار دهید و تنها چند حرکت محدود انجام دهید، از جذابیت بازی می‌کاهد.
  • بدون فهرست اموال: بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این بازی به یک فهرست اموال یا وسایل نیاز دارد. چون در حال حاضر به دلیل نبود فهرست، شما نمی‌توانید بیش از 2 اسلحه سرد با خود حمل کنید. علاوه بر این، شما نمی‌توانید اسلحه‌ی خود را با یک اسلحه‌ی دیگر جایگزین کنید مگر اینکه اسلحه فعلی خود را از بین ببرید. از طرفی، یک سرباز همیشه یک کیت مراقبت به همراه خود دارد که در صورت زخمی شدن، می‌تواند از آن استفاده کرده و خود را درمان کند. اما در این بازی، شما در یک شرایط خاص می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. این یعنی اگر شما قصد دارید که با استفاده از کیت مراقب خود را بهبود ببخشید، باید نزدیک آتش نشسته باشید و در این حالت، زمان مختص داده شده برای اتمام ماموریت، کمتر می‌شود.
دانلود و آموزش بازی FAUG
دانلود بازی FAUG
  • باگ‌های بسیار: با توجه به اینکه بازی FAUG بتازگی عرضه شده است، طبیعی است که باگ‌هایی در آن وجود داشته باشد که به مرور زمان و پس از آپدیت، رفع می‌شوند. برای مثال ممکن است حین بازی و مشت زدن به دشمن، یکی از کاراکترها در هوا معلق بماند و یا اینکه نتوانید اسلحه‌ی مورد نظر خود را از روی زمین بردارید. اما نگران این موضوع نباشید. چرا که به مرور زمان این باگ‌ها از بین خواهند رفت.
  • تناقض‌های آشکار: در این بازی، تناقض‌هایی دیده می‌شود که از جذابیت آن می‌کاهد. برای مثال، به نظر می‌رسد سربازان دشمن برای کتک خوردن طراحی شده اند و یا اینکه هنگام فرار یا عقب نشینی، سربازان دشمن شما را تعقیب نخواهند کرد. بعضا دیده شده که دشمنان به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و برخی از کلمات جا به جا بیان می‌شود. ناگفته نماند، به نظر می‌رسید که شخصیت اصلی این فیلم یک سرباز سیک (یک آیین هندو) است اما این مورد در بازی مشخص نشده است.
  • کمپین یا مبارزات بسیار کوتاه: بازی FAUG مبارزات زیاد و چالش برانگیز زیادی ندارد. به صورتیکه می‌توانید آن را حدود 25 الی 30 دقیقه تمام کنید! کمبود تنوع در مراحل بازی و جذابیت نداشتن دوباره بازی کردن آن، موجب می‌شود بعد از گذراندن تمام مراحل، بخواهید آن را حذف نصب کنید که البته تصمیم عاقلانه‌ای نیز به نظر می‌رسد. با این حال، بهتر است عجله نکنید چون ممکن است این مشکل در آپدیت‌های بعدی حل شود.

تفاوت‌های بین پابجی و FAUG

دانلود و آموزش بازی FAUG
دانلود بازی FAUG

همانطور که قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم، این بازی را تقریبا می‌توان جایگزینی برای بازی پابجی دانست. در این قسمت از مقاله‌ی دانلود و آموزش بازی FAUG ما تفاوت‌های بین بازی پابجی و FAUG را بیان می‌کنیم.

قبلا از بیان این تفاوت‌ها، مروری بر بازی پابجی می‌کنیم. پابجی موبایل بازی محبوب، خارق العاده و شگفت انگیز در سبک بازی‌های اکشنو  بقا از استودیوی بازی‌سازی Tencent Games برای اندروید است که نسخه اصلی و رسمی بازی پابجی برای موبایل به شمار می‌رود.

در این بازی، همانند نسخه PC آن، 100 بازیکن در یک نقشه 8 در 8 کیلومتر قرار می‌گیرند و این میان کسی برنده است که بتواند زنده بماند. این بازی گرافیک فوق العاده‌ای دارد و پس از آن، طراحی فوق العاده، صداگذاری مهیج و گیم پلی اعتیاداور آن کاربران را جذب خود می‌کند! با طیف گسترده‌ای از سلاح‌هایی که اجازه دارید استفاده کنید، قادرید از خودتان دفاع کنید، برای جابجایی از وسایل نقلیه مختلف بهره ببرید، در خانه‌ها و مکان‌های مختلف پناه بگیرید و با انجام کارهای مختلف برای زنده ماندن تلاش کنید. علاوه بر حالت تک نفره و زنده ماندن به عنوان آخرین نفر، انواع حالت‌های مختلف در این بازی گنجانده شده است که از محبوب‌ترین آن می‌توان به حالت گروهی اشاره کرد که می‌توانید با استفاده از آن، به صورت چند نفره در نبردهایی خارق العاده شرکت کنید و با همکاری هم برای شکست رقبا و پیروزی تلاش کنید.

دانلود و آموزش بازی FAUG
دانلود بازی FAUG

با توجه به توضیحات بالا، قصد داریم تفاوت‌های این بازی را بیان کنیم. اولین و اساسی‌ترین تفاوت بین این دو، در سبک مبارزه آنها است. در بازی FAUG  خبری از اسلحه‌ی گرم نیست و بازیکنان باید با دست خالی و یا با یک سری اسلحه‌های خاص و محدود مانند نیزه یا چکش مبارزه کنند. در صورتی که بازی پابجی، یک بازی تیر اندازی است که در آن می‌توانید جنگ‌های پر سر و صدا را تجربه کنید. از آنجایی که در سبک کمپین بازی FAUG نمی‌توان از اسلحه استفاده کرد، باید منتظر باشیم و ببینیم آیا در سبک بتل رویال استفاده از سلاح گرم مجاز است یا خیر.

از دیگر تفاوت‌های بین پابجی و FAUG می‌توان به موقعیت مکانی آنها اشاره کرد. در واقع این بازی هندی به مکانی واقعی به نام دره گالوان شبیه سازی شده که بین هند و چین قرار دارد. همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، بازیFAUG  براساس داستان واقعی جنگ بین سربازان هندی و چینی شکل گرفته ولی بازی پابجی و موقعیت‌های مکانی آن کاملا تخیلی است و هیچ ربطی به زندگی واقعی ندارد.

از دیگر تفاوت‌های این دو بازی، دسترسی به آنها است؛ به طوریکه بازی FAUG در هند برای کاربران اندروید در گوگل پلی استور در دسترس است ولی نسخه‌ی ios آن هنوز فعال نشده است. تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی جهانی بازی پابجی نیز هنوز مشخص نیست. نکته‌ی قابل توجهی که وجود دارد این است که اگر این بازی قابلیت‌های خود را طی آپدیت‌های بعدی بهبود ببخشد، می‌تواند گیمرهای زیادی را به خود جذب کند.

اینها تمام اطلاعاتی بود که در راستای دانلود و آموزش بازی FAUG وجود داشت. علاوه بر این، تیم تکراتو تلاش کرده است گزیده‌ای از بهترین بازی های 2021 ، بهترین بازی های اندرویدی 2021 و بهترین بازی های استراتژیک 2021 را برای گیمرها و تمامی علاقه مندان به بازی معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: 91mobiles

نظر شما درباره‌ی دانلود و آموزش بازی FAUG چیست؟ به نظر شما FAUG می‌تواند جایگزینی برای بازی پابجی موبایل محسوب شود؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر