;
coinex

ادامه رکوردشکنی آیفون های اپل در بازار

ادامه رکوردشکنی آیفون های اپل در بازار همه را شگفت زده کرده است، برای دانستن جزئیات بیشتر درباره این رکوردشکنی آیفون ها ما با همراه شوید.

اپل همانطور که همواره از بهترین تولیدکنندگان موبایل بوده است از موفق ترین فرشندگان موبایل نیز محسوب میشده است. حالا از رکوردشکنی های خانواده جدید آیفون در بازار بخوانید.

کانتر پرینت ریسرچ در گزارش خود نشان داده است که برندهای تلفن همراه در آمریکا در ماه دسامبر مجموع 14.9 میلیون دستگاه گوشی تلفن همراه فروخته اند که البته همچنان همه به دست مشتریان نرسیده است.

ادامه رکوردشکنی آیفون های اپل در بازار

اپل در ماه دسامبر گسترده ترین فروش گوشی های هوشمند آمریکایی را به خود اختصاص داده است این امر به لطف تقاضای شدید آیفون 12 5G به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 بوده است که فروش این شرکت تا یک سوم افزایش داده است. این مسئله باعث شده آیفون در ماه آخر سال 2020 64 درصد از کل بازار را به خود اختصاص دهد.

برای مقایسه باید بگوییم در سال 2019، محبوب ترین آیفون های شرکت اپل 49 درصد فروش تلفن‌ های هوشمند را در آمریکا را شامل می شد. هنگامی که آیفون 12 و آیفون پرو در اواخر اکتبر به قفسه های فروشگاه ها آمد، سهم اپل در ایالات متحده به 52 درصد رسید. آیفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس نیز در ادامه این عدد را به 64 رسانند یعنی در همان سطح اپل در دسامبر.

ادامه رکوردشکنی آیفون های اپل در بازار

با ورود به سال 2021، انتظار می رود اپل با کاهش تدریجی فروش، سری آیفون 12 با توجه به قدیمی شدنش، مواجه شود و دستگاه های جدیدتری که تولیدکنندگان رقیب با بهترین گوشی های هواوی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس عرضه میشوند جای آن را بگیرند. به هر صورت نباید فراموش کرد این برند سال  جدید را در سطح بسیار بالاتری از حد معمول آغاز کرد.

به غیر از اپل تنها سامسونگ بود که توانست در صنعت تلفن های هوشمند ایالات متحده عملکرد موفقی را از خود به جای بگذارد. علی رغم تقاضای بالا برای آیفون 12، در دسامبر سامسونگ سهم 20 درصدی از بازار را به خود اختصاص داد. حالا باید دید خانواده گلکسی اس 21 شامل گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا به عنوان برخی از بهترین گوشی های 5G در سال 2021 و البته محصولات جذاب سامسونگ در میان بهترین گوشی های تاشو یعنی گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 چه عملکردی از خود به جا خواهند گذاشت.

علاوه بر این مانند هرساله، در سال 2021 نیز بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 بالطبع نقش موثری در موفقیت یا عدم موفقیت اقتصادی شرکت ها دارد، در این مورد نگاهی به قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های سری M سامسونگ، بهترین گوشی های ال جی، ارزان ترین گوشی های 2021 و ارزان ترین گوشی های 5G دنیا داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

نظر شما درباره ادامه رکوردشکنی آیفون های اپل در بازار چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر