;
coinex

ماجرای نامه دی‌کاپریو و 200 سلبریتی به بایدن چیست؟

ماجرای نامه دی‌کاپریو و 200 سلبریتی به بایدن چیست؟ برای دانستن جزئیات این نامه و مسائل دیگر پیرامون آن لطفا تا پایان با تکراتو همراه شوید.

در روز تحلیف ریاست جمهوری رئیس جمهور جو بایدن دستور اجرایی صادر کرد که مطابق با آن خط لوله نفتی Keystone XL که مدت ها بر روی آن بحث بود، لغو شد.

ماجرای نامه دی‌کاپریو و 200 سلبریتی به بایدن چیست؟

در متن این دستور اجرایی آمده است: «جهان باید در یک مسیر اصلاح وضعیت اقلیمی قرار گیرد تا آمریکایی‌ها و اقتصاد داخلی کشورمان در برابر تاثیرات مضر تغییرات آب و هوایی محافظت شود به همین دلیل من برای ایجاد مشاغل پردرآمد مجوز خط لوله Keystone XL که با الزامات اقتصادی و اقلیمی دولت من سازگار نیست را لغو خواهم کرد.»

اکنون، کمتر از سه هفته بعد در نامه ای خطاب به رئیس جمهور آمریکا، 200 نفر از افراد سرشناس از جمله بازیگر مشهور لئوناردو دی‌کاپریو خواستار لغو پروژه خط لوله داکوتا شده ‌اند.

ماجرای نامه دی‌کاپریو و 200 سلبریتی به بایدن

ساخت این خط لوله توسط دادگاه قانونا رد شد اما دولت ترامپ قانونشکنی کرد و در طول دوران پرتنش ریاست جمهوریش به ساخت این خط لوله ادامه داد.

این نامه به تاریخ 8 فوریه، توسط برخی از مشهورترین بازیگران، هنرمندان، فیلمسازان، تهیه کنندگان، رهبران بومی، فعالین محیط زیست و بنیان گذاران سازمان های غیر انتفاعی امضا شده است.

از بازیگران و هنرمندان معروفی که این نامه را امضا کردند می توان به لئوناردو دی‌کاپریو، چر، آوا دو ورنی، چین فوندا، رابرت داونی جونیور، کریس ایونز، کریس همسورث، اسکارت یوهانسون، دان چیدل، جیسون موموآ، کری واشنگتن، سارا سیلورمن، ایمی شومر، چلسی هندلر، جنیفر کانلی، پل بتنی، واکین فینیکس، رونی مارا، آرون راجرز و شایلین وودلی اشاره کرد.

همانطور که واضح است نام های بسیاری مشهوری در جمع امضاکنندگان این نامه وجود دارد، حال باید دید واکنش دولت جو بایدن به این مسئله چیست آیا آنها این نامه را جدی گرفته و مجوز نصب خط لوله را لغو می نمایند یا خیر.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: hollywoodreporter

نظر شما درباره ماجرای نامه دی‌کاپریو و 200 سلبریتی به بایدن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید!

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر