;
coinex

سرنوشت مبهم کاپیتان آمریکا در اونجرز اندگیم ؛ آیا دو استیو راجرز داشته‌ایم؟

سرنوشت مبهم کاپیتان آمریکا در اونجرز اندگیم کماکان هواداران را آزار می‌دهد. شاید در سریال فالکون و سرباز زمستان این ابهامات رفع شوند. در ادامه این نوشتار تکراتو گفتگوی جدید جو روسو را بررسی خواهیم کرد.

جو روسو تایید کرده است که  استیو راجرز (Steve Rogers) بین واقعیت‌ها سفر کرده است تا داستان خود را به پایان برساند. فیلم Avengers: Endgame نه تنها داستان سنگ بی‌نهایت (Infinity Stone)، بلکه داستان چندین شخصیت از جمله مرد آهنی انتقام جویان (رابرت داونی جونیور)، بلک ویدو (اسکارلت جوهانسون) و کاپیتان آمریکا (کریس ایوانز) را به اتمام رسانده است.

یکی از نویسندگان پیشتر تایید کرده بود که در دنیای مارول دو نفر در غالب استیو راجرز وجود دارند و پیش از این هم یکدیگر را دیده‌اند! در نتیجه، Avengers: Endgame اولین باری نبود که استیوِ مسن را مشاهده کردیم. حال با تمام این صحبت‌ها، می‌بینیم که تئوری‌ها و صحبت‌های مختلفی در این باره وجود دارد.

سرنوشت مبهم کاپیتان آمریکا در اونجرز اندگیم

آیا دو استیو راجرز داشته‌ایم؟

برای سال جدید میلاید در ژانر ابرقهرمانی علاوه بر بهترین فیلم های دی سی 2021 با بهترین فیلم های مارول در سال 2021 نیز مواجهیم که در کنار سریال های مارول به عنوان بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 از این سرویس پخش خواهند شد.

می‌دانیم که استیو داوطلب می‌شود سنگ‌های بی‌نهایت را به مکان‌های مناسب در خط زمانی برساند. در این راه تصمیم می‌گیرد در گذشته باقی بماند و بقیه زندگی خود را با عشق اول خود یعنی پگی کارتر (هیلی اتول – Hayley Atwell)، بگذراند. منطقی که برای خیلی‌ها خوش آیند نبود.

بیشتر بخوانید: ترسناک ترین فیلم های 2021

استیو راجرز در Endgame ماموریتش را به اتمام می‌رساند و هنگام سفر در زمان، تصمیم می‌گیرد با پگی زندگی کند. در نهایت او همان زمانی که به گذشته سفر کرد کنار دریاچه می‌آید و روی نیمکت می‌نشیند. حال اینکه راجرز در کدام برهه زمانی و چگونه در دنیای سینمایی مارول زندگی می‌کند نامشخص است.

منطق این اقدام از زمان اکران فیلم، طرفداران Avengers را دچار تردید کرده است. حتی سازندگان فیلم نیز در این مورد اختلاف نظر دارند. کریستوفر مارکوس (Christopher Markus) و استیون مک فیلی (Stephen McFeely) نویسندگان فیلم معتقدند استیو به گذشته خود بازگشت؛ در حالی که برادران روسو کارگردانان Endgame اظهار داشتند که استیو قبل از اینکه به خط زمانی اصلی برگردد تا سپر خود را در اختیار سام ویلسون (آنتونی مکی) قرار دهد، به یک واقعیت فرعی نزدیک شد تا با پگی بماند.

بیشتر بخوانید: بهترین فیلم های کمدی 2021

روسو اخیر گفته است: «کاپیتان به سیر زمانی اصلی سفر می‌کند. او به واقعیت فرعی می‌رود و بعد مجبور می‌شود به خط زمانی اصلی سفر ‌کند تا سپر را به سم ویلسون بدهد.»

پاسخ به این سوال شاید در تئوری یکی از هواداران با محوریت پگی کارتر نهفته باشد؛ در واقع، مراسم خاکسپاری پگی. طبق این تئوری در فیلم Captain America: Civil War، هر دوی کاپیتان آمریکاها در مراسم خاکسپاری پگی حضور داشته‌اند. این ایده در تئوری می‌تواند کاملاً درست باشد؛ یعنی راجرز پس از بازگشت به گذشته در کنار پگی زندگی کرده و همان همسر مرموز وی در تمام آن سال‌ها بوده است. آنها به تصویر زیر نیز ارجاع می‌دهند.

سرنوشت مبهم کاپیتان آمریکا در اونجرز اندگیم ؛ آیا دو استیو راجرز داشته‌ایم؟
سرنوشت مبهم کاپیتان آمریکا در اونجرز اندگیم ؛ آیا دو استیو راجرز داشته‌ایم؟

با این حال آنچه مشخص است سرنوشت مبهم کاپیتان آمریکا در اونجرز اندگیم است و آنچه اتفاق افتاد آنچنان توجیه علمی ندارد و نویسندگان با بستن چشم خود به روی منطق، کمی حال و هوای احساسی به خود گرفته‌اند. امید است که مشکلات خط زمانی Avengers: Endgame برطرف شود. ایوانز در حال مذاکره برای حضور در یک یا چند مورد از بهترین فیلم و سریال های مارول در سال 2021 و سال های بعدتر است. بازگشت استیو راجرز می‌تواند به ابهامات به شکل قابل ملاحظه‌ای پاسخ دهد.

در پایان توصیه میکنیم بهترین فیلم های علمی تخیلی 2021، بهترین فیلم های اکشن 2021 و بهترین انیمیشن های 2021 را هرگز از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرنوشت مبهم کاپیتان آمریکا در اونجرز اندگیم چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر