;
coinex

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با دوربین زیر نمایشگر عرضه می شود

سامسونگ در سال جدید برنامه های زیادی دارد و یکی از آنها رونمایی از جدیدترین سری محصولات تاشو یعنی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 است. با ما باشید.

سامسونگ در سال جدید بازهم دست به برخی اقدامات جالب توجه میزند تا رقابت دنیای بهترین گوشی های 2021 را کمی متحول کند. علاوه بر عرضه خانواده اس 21 شامل گلکسی اس 21، گلکسی اس 21 پلاس و گلکسی اس 21 اولترا که به عنوان برخی از بهترین گوشی های سامسونگ 2021 به بازار عرضه شدند؛ باید انتظار رونمایی کره ای ها از دو مدل از جدیدترین و بهترین گوشی های تاشو یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 را نیز داشته باشیم.

البته به نظر میرسد غول کره ای در راستای جلب توجه عموم افراد به محصولات تاشو، به عرضه محصولاتی مقرون به صرفه تر در این دسته بندی جدید نیز می اندیشد که شاید باید گفت در زمره بهترین گوشی های میان رده 2021 قرار میگیرند. اما فارغ از اینها، حالا گویا ایده دوربین زیر نمایشگر توسط سامسونگ عملی شده و قرار است در زد فولد 3 شاهد آن باشیم.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با دوربین زیر نمایشگر عرضه می شود

البته این اولین بازی نیست که خبری در این مورد به دستمان میرسد، در حقیقت این شایعه ای است که بار دیگر با قوت بیشتری بر آن دامن زده میشود. نخستین بار طی سال گذشته میلادی بود که شنیدیم Galaxy Z Fold3 همراه با دوربین زیر نمایشگر از راه می‌رسد و اکنون یک منبع نسبتا قابل اعتماد با تایید این موضوع، بار دیگر امیدها به تعبیه این تکنولوژی را بیشتر کرده است.

در حقیقت ایه دوربین زیر نمایشگر برای رهایی از بریدگی ناچ که حفره قرارگیری دوربین سلفی است ارائه شد و میتواند عاملی در عرضه نمایشگرهایی کامل و بدون بریدگی شود.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با دوربین زیر نمایشگر عرضه می شود

با این حساب و اگر این موضوع عملی شود، زد فولد 3 یک محصول جذاب و بی نظیر در دنیای اسمارتفون ها خواهد بود. البته که این اولین بار نیست که چنین اتفاقی می افتد و پیش از این ZTE در پرچمدار خود Axon 20 از این تکنولوژی استفاده کرده بود.

در هر حال این موضوع میتواند کار را برای بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های شیائومی 2021 که قرار است شاهد محصولاتی تاشو در میان آنها باشیم کمی پیچیده تر کند.

فارغ از اینها در سال جدید باید منتظر رقابت سنگینی میان کمپانی ها بزرگ در بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021 و بهترین باتری گوشی 2021 نیز باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سامسونگ گلکسی زد فولد 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر