;
coinex

اولین تیزر رسمی هوآوی میت ایکس 2 منتشر شد

کمپانی هوآوی به زودی از جدیدترین نسل محصولات تاشو خود با نام هوآوی میت ایکس 2 رونمایی خواهد کرد. حالا اولین تیزر رسمی این محصول منتشر شده است.

طی مدت اخیر اخبار دنیای بهترین گوشی های تاشو را گوشی های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 به تسخیر خود در آورده اند. اما نباید جدیدترین سری از محصولات تاشو هوآوی را فراموش کنیم.

این محصول که با نام هوآوی میت ایکس 2 عرضه خواهد شد؛ در کنار دیگر نمایندگان کمپانی چینی که در بهترین گوشی های هواوی 2021 به آنها اشاره کرده بودیم، به رقابت با بهترین گوشی های چینی 2021، بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های وان پلاس خواهد پرداخت.

اولین تیزر رسمی هوآوی میت ایکس 2 منتشر شد

این کمپانی از طریق شبکه‌اجتماعی Weibo تیزر جدیدی از این گوشی را به نمایش گذاشته که به نظر‌ می‌رسد شباهت زیادی به گلکسی زد فولد سامسونگ داشته باشد.

اولین نسل محصولات تاشو هوآوی در سال 2019 به بازار عرضه شدند که نمایشگر بزرگی داشت که از وسط تا شده بود. حالا به نظر میرسد نسل بعدی از محصولات با تغییراتی جدی و تا حد زیادی شبیه به گلکسی زد فولد سامسونگ عرضه شود.

اولین تیزر رسمی هوآوی میت ایکس 2 منتشر شد

تیزر منتشر شده میت ایکس 2 را با ظاهر و طراحی جدیدی در زاویه ای خاص به نمایش گذاشته است. همچنین این تصویر  اشاره‌ای به زمان برگزاری این رویداد دارد که بر این اساس در تاریخ ۲۲ فوریه (۴ اسفند) و ساعت ۲۰:۰۰ به وقت چین برگزار خواهد شد.

تا پیش از این، رندرهای مختلفی از این محصول نیز منتشر شده بود که به مشخصاتی نظیر نمایشگر بیرونی 6.5 اینچی و نمایشگر داخلی 8.1 اینچی اشاره داشتند. بر این اساس نسل جدید میت ایکس به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 از دوربین اصلی با سنسور 16 مگاپیکسلی بهره میبرد.

البته که محصولات تاشو در زمره محصولات گران قیمت قرار دارند و حالا باید دید هوآوی با وجود از دست دادن زیربرند آنر، فارغ از حوزه پرچمدارها در رده قیمتی محصولات میان رده و در بازار مهم بهترین گوشی های میان رده 2021 در رقابت با قیمت بهترین گوشی های موتورولا و بهترین گوشی های سری M سامسونگ چگونه عمل میکند.

به علاوه توصیه میکنیم نگاهی به بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین باتری گوشی 2021 و ارزان ترین گوشی های 5G دنیا نیز داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص هوآوی میت ایکس 2 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر