;
coinex

اظهار نظر جنجالی ایلان ماسک در مورد بیت کوین

اظهار نظر جنجالی ایلان ماسک در مورد بیت کوین در حالی است که کمپانی تسلا چندی پیش بیش از 1.5 میلیارد دلار بیت کوین خرید. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

قیمت محبوب‌ترین ارز دیجیتال جهان، روز جمعه با عبور از نقطه‌ای مهم، به ارزش بازاری بیش از یک‌تریلیون دلار رسید و باعث شگفتی بعضی از طرفدارانش شد. اتریوم، دومین رمزارز بزرگ دنیا، نیز رکوردهای قیمتی قبلی‌اش را شکست.پس از رکوردشکنی های اتریوم و بیت کوین، ایلان ماسک به نوعی بر وجود حباب قیمتی در این ارزها صحه گذاشت. در ادامه با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

اظهار نظر جنجالی ایلان ماسک در مورد بیت کوین

با این حال او یکی از مهمترین طرفداران رمزارزها به شمار می‌رود و عمدتا لب به حمایت از این صنعت گشوده است.  کارآفرین خبرساز تنها یک روز پس از آن که خرید بیتکوین را عاقلانه تر از نگهداری وجه نقد دانسته بود، گفته است به نظر وی ارزش بیتکوین و اتریوم در حال حاضر بیشتر از چیزی است که باید باشد. او در توییت خود آورده است:

پول صرفا داده‌ای است که ما را از زحمت مبادله‌ی کالا‌به‌کالا رها می‌کند و آن داده مانند هر داده‌ی دیگر در‌معرض تأخیر و خطا قرار دارد. سیستم به‌گونه‌ای متحول می‌شود که این دو مشکل را به‌حداقل می‌رساند.

اخیرا ارزش بازار بیتکوین از یک تریلیون دلار هم عبور کرده است و بسیاری از تحلیلگران انتظار ثبت کانال های بالاتر را برای این ارز دارند که ارزش آن از ۵۶ هزار دلار هم گذشته است. ماسک همچنین به کاربری که گفته بود طلا از بیت کوین و پول نقد بهتر است، نوشت: «‌بیت کوین و اتریوم زیاد به‌نظر می‌رسند.»

بیشتر بخوانید: بهترین مشاغل سال 1400

آقای ماسک اخیرا از تبدیل بخشی از سرمایه خود به بیت کوین خبر داده بود. او اکنون با دفاع از تصمیم خود می گوید تفاوت اندکی که بین خرید بیت کوین و نگهداری پول نقد وجود دارد به این معنا است که این رمزارز معروف دارایی «بهتری» محسوب می شود.  پیش از ایلان ماسک، بیل گیتس- دیگر ثروتمند مشهور آمریکایی- گفته بود سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتالی نکرده است و نظری هم در خصوص آن ها ندارد.

شاید بدنباشد به نوشتار بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 نیز نگاهی بیاندازید و همینطور درباره‌ی بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و پیش بینی قیمت آنها مانند پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 و سال های بعد از آن و پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021 نیز مطالعاتی داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در خصوص اظهار نظر جنجالی ایلان ماسک در مورد بیت کوین چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در این خصوص در قسمت کامنت‌ها به اشترراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر