;
coinex

سریال میراث ژوپیتر نتفلیکس (Jupiter’s Legacy) ؛ داستان، بازیگران و تاریخ پخش

سریال میراث ژوپیتر (Jupiter’s Legacy) نتفلیکس اقتباسی است از یک رمان گرافیکی نوشته مارک میلار و فرانک کوئیتلی که 7 می ماه پخش خواهد شد. در ادامه با بررسی بیشتر با تکراتو همراه باشید.

سریال های نتفلیکس طرفداران بسیاری پیدا کرده‌اند. این روزها همه نتفلیکس می‌بینند. ریکی جرویس استندآپ کمدی‌اش در گلدن کلوب 2020 می‌گفت «همه دارند نتفلیکس می‌بینند. احتمالا سال آینده باید دور هم جمع شویم و بگوییم “همه گلدن گلوب‌ها میرسد به … نتفلیکس!” این موید آن است که سرویس‌های استریمینگ عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته‌اند. در این نوشتار به سراغ سریال میراث ژوپیتر (Jupiter’s Legacy) نتفلیکس می‌رویم. در ادامه با سینما و تلویزیون با تکراتو همراه باشید.

سریال میراث ژوپیتر (Jupiter’s Legacy) نتفلیکس

بازیگران، داستان و تاریخ پخش

سریال حماسی ابرقهرمانی چندین‌نسله Jupiter’s Legacy (میراث ژوپیتر)، از سری کتاب‌های نوشته مارک میلار (Mark Millar)، یکی از بزرگ‌ترین سریال‌های در حال تولید شبکه نتفلیکس است. تاریخ پخش سریال میراث ژوپیتر حدود 7 می ماه تعیین شده است. این سریال اقتباسی است از رمانی که نویسنده مطرح کمیک‌بوک‌ها، مارک میلار (Mark Miller) نوشته است و به نظر قرار است به یکی از بهترین سریال های نتفلیکس 2021 تبدیل شود.

نتفلیکس اعلام کرده است که این سریال 8 قستمی در تاریخ 7 ماه مه در این شبکه در دسترس خواهد بود. همچنین یک تیزر کوتاه از این درام ابرقهرمانانه نیز پخش شده که در ادامه مطلب آن را می‌توانید تماشا کنید. تیر ماه سال گذشته بود که سرویس استریم نتفلیکس از ساخت سریالی براساس کمیک Jupiter’s Legacy، اثر مارک میلار، خبر داد و بعد از آن کم کم نوبت به معرفی بازیگران انتخاب‌شده برای این پروژه رسید.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های 2021

از جمله مهمترین بازیگران سریال ژوپیتر لگسی می‌توان به جاش دهامل (Josh Duhame)، لزلی بیب (Leslie Bibb)، بن دنیلز ـ(Ben Daniels)، النا کامپوریس (Elena Kampouris)، اندرو هورتون (Andrew Horton)، مایک وید (Mike Wade) و مت لنتر (Matt Lanter) اشاره کرد. تمرکز این سریال بر روی نخستین خانواده از ابرقهرمانان و در حوالی دهه 1930 می‌گذرد که آنها در تلاشند تا خانواده ابرقهرمان خود را حفظ کنند.

میلار نویسنده کمیک‌های بلاک باستری نظیر کینگزمن (Kingsman) مارول است و کمیک میراث ژوپیتر را در کنار فرانک کوئیتلی (Frank Quitely) به عنوان طراح در سال 2013 منتشر کرد.  تهیه ‌کنندگان این سریال نیز لورنزو دی بوناونتورا (Lorenzo Di Bonaventura)، دن مک‌درموت (Dan McDermott)،‌استیون دی‌نایت (Steven S. DeKnight)، جیمز میدلتون (James Middleton) و سانک کیو کیم (Sang Kyu Kim) هستند که کارهای اجرایی را عهده دار خواهند بود.

سریال میراث ژوپیتر نتفلیکس (Jupiter's Legacy)
سریال میراث ژوپیتر نتفلیکس (Jupiter’s Legacy)

 

 

نتفلیکس در آگوست 2017 با کمیک‌های میلار قراردادی را امضا کرد. عنوان «جهان میلار» (Millarworld) را بر روی آنها گذاشته شده است و در ادامه قرار است با بهره‌گیری از آنها فیلم‌ها و سریال هایی را به عنوان بهترین فیلم های علمی تخیلی در دست ساخت دارد.

به نظر می‌رسد جهان میلار رقیب قدرتمندی برای جهان سینمایی مارول (MCU) و بهترین فیلم های مارول در سال 2021 باشد. از جمله مهمترین آثار جهان میلار که نتفلیکس در دست تهیه دارد می توان به عیسی آمریکایی (American Jesus)،‌ امپرس (Empress)، هاک (Huck)،  و ریبورن (Reborn)‌ با بازی ساندرا بولک به عنوان یکی از زیباترین زنان دنیا اشاره کرد.

بازیگران و عوامل سریال ژوپیتر لگسی

در دنیای کمیکی مشترک میلارورلد مارک میلار در ابتدا دارای دو مجموعهٔ تلویزیونی جدید و سه فیلم خواهد بود. یکی از این مجموعه‌ها Jupiter’s Legacy (میراث ژوپیتر) و دیگری مجموعهٔ American Jesus (عیسی آمریکایی) است. مارک میلر جایی در خصوص جهان‌های سینمایی مارول که این روزها از دیزنی پلاس پخش می‌شوند و دلیل ناکمی بهترین فیلم های دی سی گفته است:

فکر می‌کنم دلیلش خیلی ساده است. کارکترهای دی سی سینمایی نیستند. البته این حرف به عنوان یکی از هوادارن دی سی می‌زنم که شخصیت‌هایش را به دنیای مارول ترجیح می‌دهم. سوپرمن، بتمن و وانداوومن از محبوب‌ترین‌های من هستند ولی فکر می‌کنم آنها بر اساس شخصیت مخفی‌شان نیستند.

مارک میلار یکی از نویسندگان مورد تحسین و معتبر آثار کمیکی در ده دههٔ گذشته است. مارک میلار بر روی سریال تلویزیونی Jupiter’s Legacy و چندین پروژه‌ی دیگر کار می‌کند، اما به نظر می‌رسد که باید منتظر آثار دیگری نیز باشیم.

مارک میلار اسکاتلندی خالق آثار معروفی است که از مهمترین آنها باید به موارد زیر اشاره کرد:

  •  The Authority (صلاحیت)
  • Ultimates (فراترین‌ها)
  • The Sensational Spider-Man vol. 2 (اسپایدرمن احساسی: بخش دوم)
  • Ultimate Fantastic Four (آخرین چهار شگفت‌انگیز)
  • Civil War (جنگ داخلی)
  • Kingsman (کینگزمن)
  • Wanted (تحت تعقیب)
  • Superior (بالاتر)
  • Kick-Ass (کیک اس)
بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های عاشقانه 2021

قرارداد میلارورلد با نتفلیکس از دید خود میلار این چنین است:‌

حالا که شرکت Millarworld تحت مالکیت نتفلیکس قرار دارد، شاهد قراردادها و برنامه‌ریزی‌های متفاوتی هستیم. من و همسرم، لوسی، یازده ماه با سرویس استریم نتفلیکس همکاری داشتیم و هر خواسته‌ای داشتیم، برایمان به بهترین شکل مهیا میشد. من به طور مستقیم برای شبکه‌ی نتفلیکس داستان می‌نویسم تا از آن‌ها برای فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی استفاده شود، اما از آن‌ها برای کامیک‌بوک‌ها نیز استفاده خواهد شد.

تنیکا دیویس، بازیگر ۳۳ ساله سینمای هالیوود، قرار است نقشی را در سریال Jupiter’s Legacy ایفا کند و یکی از ابرقهرمانان این سریال باشد. علاوه بر اینها بالاتر به جاش دهامل (Josh Duhame)، لزلی بیب (Leslie Bibb)، بن دنیلز ـ(Ben Daniels)، النا کامپوریس (Elena Kampouris)، اندرو هورتون (Andrew Horton)، مایک وید (Mike Wade) و مت لنتر (Matt Lanter) نیز اشاره کردیم. دوهامل نقش شلدون سمپسون، ملقب به The Utopian (آرمان‌گرا)، را بازی می‌کند که ابرقهرمان قدرتمند شگفت‌انگیزیست که رهبر دیرینه اتحادیه عدالت هم هست.

سریال میراث ژوپیتر نتفلیکس (Jupiter's Legacy)
سریال میراث ژوپیتر نتفلیکس (Jupiter’s Legacy)

دوهامل اخیرا در سریال‌های Love, Simon (عشق، سیمون)، Transformers: The Last Knight (ترانسفورمرها: آخرین شوالیه)، و Unsolved (حل‌نشده) بازی کرده است. بیب هم اخیرا در سریال کمدی شبکه نیو‌لاین به نام Tag (برچسب) و سریال تلویزیونی American Housewife (خانه‌دار آمریکایی) بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های کره ای 2021

منابع متعددی به سایت خبری کولیدر (Collider) اعلام کرده‌اند که جاش دوهامل (Josh Duhamel) و لزلی بیب (Leslie Bibb) در نقش زن و شوهر اصلی فیلم بازی خواهند کرد، اندرو هورتون (Andrew Horton) و النا کامپوریس (Elena Kamporis) نقش بچه‌های آن‌ها را بازی خواهند کرد. تنیکا دیویس قرار است نقش شخصیت پترای کوچک را ایفا کند که این شخصیت دختر مایک وِید است و پسری با نام پیتر نیز دارد.  بن دنیلز (Ben Daniels) و مت لنتر (Matt Lanter) هم به ترتیب در نقش برادر و بهترین دوست دوهامل در این سریال حضور خواهند داشت.

داستان سریال (Jupiter’s Legac) چیست؟

  • ژانر: ابرقهرمانی، علمی تخیلی
  • خالق: استیون دی‌نایت
  • بر اساس: کامیک‌های میلارورلد
  • بازیگران: جاش دهامل، لزلی بیب، بن دنیلز، النا کامپوریس، اندرو هورتون، مایک وید و مت لنتر
  • کشور: آمریکا
  • زبان: انگلیسی
  • شبکه پخش: نتفلیکس
  • عناوین اپیزودها: اپیزود اول: با نور ابتدایی غروب (By Dawn’s Early Light) – اپیزود دوم: سنگ و کاغذ (Paper and Ston)، رنگ آمیزی ابرها با طلوع خورشید (Painting the Clouds With Sunshine)، اپیزود چهارم: همه شیاطین اینجا هستند (All the Devils Are Here)، اپیزود پنجم: فایده‌اش چیست؟ (What’s the Use؟)، اپیزود ششم: صورت‌اش را بپوشان (Cover Her Face)، اپیزود هفتم:‌Ommes Pro Uno، اپیزود هشتم: جوری که نهایتا تمام می‌شود (How it All Ends)
سریال میراث ژوپیتر نتفلیکس (Jupiter's Legacy)
سریال میراث ژوپیتر نتفلیکس (Jupiter’s Legacy)

اتفاقات سریال از دههٔ ۳۰ میلادی آغاز می‌شود که در طی آن گروهی با به‌دست آوردن قدرت‌هایی به اولین ابرقهرمانان جهان تبدیل می‌شوند. در زمان کنونی، آن‌ها نگهبانان ارشد محترمی هستند، اما بچه‌های بسیار قدرتمندشان تلاش می‌کنند تا به کارهای بزرگ و افسانه‌ای پدر و مادرشان وفادار بمانند. این سریال قرار است داستان چند نسل از یک خانواده ابرقهرمانی را دنبال کند که تمرکز آن روی خانواده سمپسون است که افراد ارشد خانواده در حال آموزش فرزندان خود هستند.

بیشتر بخوانید:

بهترین سریال های ترکی 2021

داستان در مورد The Utopian و Lady Liberty است که با نام مستعار شلدون و گریس سامپسون زندگی می‌کنند. در سال ۱۹۳۲، آن‌ها پس از سفر به جزیره‌ای مرموز به همراه تعدادی از دوستانشان، توانایی های فوق بشری کسب کردند و تبدیل به اولین نسل از ابرقهرمانان شدند و خیلی زود اتحادیه عدالت را تشکیل دادند.

سریال میراث ژوپیتر نتفلیکس (Jupiter's Legacy)
سریال میراث ژوپیتر نتفلیکس (Jupiter’s Legacy)

سال‌ها بعد شلدون و گریس صاحب دو فرزند با نام کلویی و برندون شدند که آن‌ها نیز قدرت‌های خودشان را داشتند. با این حال برندون و کلویی نگرشی بدبینانه نسبت به ابرقهرمانان ایجاد کردند و تلاش کردند تا جایگاه خودشان را در زیر سایه‌ی والدین مشهورشان پیدا کنند.

تریلر و تاریخ پخش سریال میراث ژوپیتر از نتفلیکس

اولین تریلر سریال Jupiter’s Legacy نتفلیکس که صحنه‌ها و اتفاقات بسیاری را از این سریال ابرقهرمانی روایت می‌کند، منتشر شده است. با انتشار دومین تریلر این سریال علاقه‌مندان به فیلم‌های ابرقهرمانی که کمیک‌های مارک را دنبال نمی‌کنند، بیشتر می‌توانند با اتمسفر و حال و هوای سریال جدید نتفلیکس آشنا شوند. همانطور که بالاتر اشاره شد، منشاء این ابرقهرمان‌ها به سال‌های دهه 30 میلادی باز می‌گردد. آنطور که از تریلر دوم برمی‌آید، سریال حاوی صحنه‌های اکشن و حماسی بسیاری است.

نخستین تریلر رسمی سریال میراث ژوپیتر (Jupiter’s Legacy) نتفلیکس را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید!

داستان سریال میراث ژوپیتر نتفلیکس درباره گروهی است که به اولین ابرقهرمان‌ها جهان (البته جهان میلار یا MillarWorld) تبدیل می‌شوند. سریال روایت چند نسل از یک خانواده ابرقهرمان به نام سمپسون را رویات می‌کند که افراد ارشد خانواده در تلاشند فرزندان خود را آموزش دهند. البته همه چیز آنطور که فکر می‌کنند پیش نمی‌رود.

مارک میلار، خالق دنیای کینگزمن و کیک-اس است. اولین کمیک این مجموعه در سال 2013 توسط شرکت ایمیج کمیک (Image Comics) منتشر شد و حالا تعداد 10 کمیک از مجموعه میراث ژوپتر موجود است.

نخستین تریلر رسمی سریال میراث ژوپیتر (Jupiter’s Legacy) نتفلیکس را از اینجا در یوتیوب تماشا کنید!

پوستر رسمی سریال میراث ژوپیتر نتفلیکس – تاریخ پخش و تریلر رسما اعلام شد.

تاریخ انتشار سریال میراث ژوپیتر (Jupiter’s Legacy)  روز 17 اردیبهشت 1400 اعلام شده است. فصل نخست این سریال در 8 قسمت تولید و از نتفلیکس پخش خواهد شد. پس از جدا شدن  استیون دنایت،در نقش شورانر، نویسنده و تهیه‌کننده اجرایی این پروژه به دلیل اختلاف با نتفلیکس، ساخت آن با مشکلاتی همراه شد، با اضافه شدن سانگ کیو کیم به عنوان جایگزین دنایت و همینطور پررنگ‌تر شدن نقش خود میلاد در مراحل ساخت،  در حوالی آبان 98 مراحل ساخت مجددا از سر گرفته شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: hollywoodreporter

نظر شما در خصوص سریال میراث ژوپتر چیست؟ نظرات خود را با تکراتو در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    چقدر دیگه فصل ۲ . ۳ میراث ژوپیتر میاد

    پاسخ