;
coinex

ایلان ماسک صدای کمیسیون بورس آمریکا را هم درآورده است!

طی هفته های اخیر فعالیت های توییتری ایلان ماسک صدای کمیسیون بورس آمریکا را درآورده و این کمیسیون به بررسی و تحقیق درباره این موضوع خواهد پرداخت.

همانطور که باید بدانید ایلان ماسک طی هفته های اخیر عملکرد جالبی در توییتر داشته و با هر بار درج نام دوج کوین یا بیت کوین در توییت های خود باعث افزایش قیمت آنها شده است.

علاوه بر این چنید پیش بود که تسلا شرکتی که ماسک مدیرعامل آن است 1.5 میلیارد دلار روی بیت کوین سرمایه گذاری کرد که چیزی معادل 8 درصد کل نقدینگی تسلا است.

ایلان ماسک صدای کمیسیون بورس آمریکا را هم درآورد!

انتشار توییت های ماسک، سرمایه گذاری تسلا و بالطبع افزایش ارزش ارزهای دیجیتال عاملی شده در روانه شد سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال، چیزی که چندان به مذاق کمیسیون بورس و اوراق بهادر آمریکا خوش نیامده است و حالا این سازمان را به تحقیقاتی پیرامون دلایل این موضوع برانگیخته است.

کمیسیون مذکور در مورد صحت این مساله اظهار نظر نکرده اما در پی انتشار این خبر ارزش رمزارز دوج‌ کوین با کاهش 10 درصدی روبرو شد. این اولین بار نیست که ماسک با این کمیسیون به مشکل میخورد. پیش از این نیز این کمیسیون از ایلان ماسک به خاطر انتشار توییتی مبنی بر خصوصی کردن سهام تسلا شکایت کرده بود.

ایلان ماسک صدای کمیسیون بورس آمریکا را هم درآورده است!

کمیسیون بورس آمریکا در آنزمان اعلام کرده بود که این توییت ناقض قانون است چراکه روند خصوصی سازی تسلا در ابتدای راه بوده و توییت به منظور گمراه کردن و دستکاری عمدی در بازار سهام منتشر شده است.

در نتیجه آن شکایت تسلا موظف بر نظارت بر تمامی اظهارات ایلان ماسک از جمله توییت های او شد. ماسک اما ظاهرا اصلا روی خوشی به کمیسیون نشان نمیدهد و نگرانی از بابت شکایت های آن ندارد. او چندی پس از آن ماجرا گفته بود: «امیدوارم این کار را انجام دهند چون عالی خواهد بود.»

ما پیش از این در پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 و پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 از تاثیر توییت های ایلان ماسک مفصلا گفته بودیم. اما اگر شما قصد داریم بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 را بشناسید توصیه میکنیم سری به پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021 و بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 بزنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دعوای ایلان ماسک و کمیسیون بورس آمریکا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر