;
coinex

اطلاعات جدیدی از شیائومی می 10 اس منتشر شد

مدتی است که اخباری حول محور شیائومی می 10 اس جریان دارد. اما حالا از این محصول که در آستانه رونمایی رسمی قرار دارد اطلاعات جدیدی فاش شده است.

کمپانی چینی شیائومی در سال 2021 بسیار پرقدرت ظاهر شده است. این کمپانی پیش از آغاز سال جدید، از شیائومی می 11 به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 رونمایی کرد. البته فهرست بهترین گوشی های شیائومی 2021 به این محدود نماند و شیائومی در ادامه از شیائومی ردمی کی 40 و پوکو ام 3 نیز به عنوان عناوینی در میان بهترین گوشی های میان رده 2021 برای رقابت با بهترین گوشی های سری M سامسونگ، قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های چینی 2021 و ارزان ترین گوشی های 5G دنیا رونمایی رسمی به عمل آورد.

حالا مدتی است که اخبار مربوط به این کمپانی حول محور دیگر اعضای خانواده می 11 و البته گوشی جدیدی در خانواده می متمرکز شده است. در ادامه قصد داریم اطلاعاتی که از این گوشی جدید داریم را بررسی کنیم.

اطلاعات جدیدی از شیائومی می 10 اس منتشر شد

گفته میشود این عضو جدید سری می، درواقع فرزند جدیدی از خانواده می 10 است که احتمالا با نام می 10 اس رونمایی میشود و به پردازنده اسنپدراگون 870 مجهز خواهد بود. علاوه بر این به نظر میرسد فاصله چندانی تا رونمایی رسمی از این محصول نداریم، تا فهرست گوشی های شیائومی در سال جدید پربارتر شود.

از دیگر ویژگی ها و اطلاعات اساسی این گوشی که حالا در دسترس ماست باید به ماژول چهارگانه دوربین مشتمل بر یک سنسور 108 مگاپیکسلی اشاره کرد. این حسگر ظاهرا همان حسگر می 10 اولترا خواهد بود. سایر دوربین های این محصول سنسورهای واید، اولتراواید و تشخیص عمق هستند. به علاوه این محصول از فلش دوتایی بهره مند است.

اطلاعات جدیدی از شیائومی می 10 اس منتشر شد

البته اطلاعاتی از دوربین سلفی و طراحی آن نداریم، اما بر اساس آنچه پیش از این نیز مشخص شده بود نمایشگر این محصول یک پنل آمولد است که حسگر اثرانگشت با آن همگام سازی شده است. علاوه بر این این گوشی با یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی تغذیه میشود که با توان شارژ سریع 33 وات به سرعت پر خواهد شد.

آنطور که از وضعیت بر می آید، کمپانی چینی همت کرده که سهم مهم دیگر همکار چینی خود هوآوی که حالا تحت فشار تحریم ها، بهترین گوشی های هواوی 2021 را به سختی و به طور محدود عرضه میکند بگیرد و رقابت سختی را با بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی های وان پلاس و بهترین گوشی های ال جی دامن بزند.

بدون شک طی سال جاری و سال آینده شاهد عرضه محصولاتی قدرتمند از کمپانی چینی در رده های بهترین دوربین گوشی 2021، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین باتری گوشی 2021 و بهترین گوشی های تاشو خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی می 10 اس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر