;
coinex

سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری چینی ها در بیت کوین و اتریوم

اقبال عموم شرکت های عمده فناوری به بیت کوین رو به افزایش است و حالا خبر از سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری چینی ها در بیت کوین و اتریوم میرسد.

چندی پیش بود که ایلان ماسک مالک تسلا پس از مدتی ابراز علاقه به دنیای ارزهای دیجیتال، نهایتا از سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا روی بیت کوین خبر داد و همین موضوع افزایش قیمت شگفت انگیز و سریعی برای این رمزارز محبوب در پی داشت.

طی مدت اخیر و پس از این ماجرا، سایر شرکت های عمده فناوری نیز به حوزه بیت کوین علاقه نشان داده و در تلاش برای سرمایه گذاری در آن هستند.  حالا یک شرکت چینی نزدیک به 40 میلیون دلار بیت کوین و اتریوم خریداری کرده است.

سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری چینی ها در بیت کوین و اتریوم

شرکت چینی متیو (Meitu) که توسعه دهنده اپلیکیشن های ویرایش عکس است، حالا بیش از 22 میلیون دلار اتریوم و نزدیک به 18 میلیون دلار بیت کوین خریداری کرده است.

سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری چینی ها در بیت کوین و اتریوم

این شرکت چینی در بیانیه خود در این باره میگوید که ارزهای دیجیتال عاملی در تنوع سیستم مالی هستند:

«فناوری بلاکچین این توانایی را دارد که حوزه مالی و فناوری موجود را دگرگون کند. همین اتفاق برای حوزه فعالیت‌های آفلاین نیز با روی کارآمدن فعالیت‌های مبتنی بر اینترنت موبایل و رایانه به وجود آمد.»

هیئت مدیره متیو با تاکید بر اهمیت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در تنوع بخشیدن به سیستم های مالی، از ارزش سرمایه گذاری در بیت کوین میگویند. به نظر میرسد شرکت چینی چشم اندازهای بلند مدتی از بابت سرمایه گذای در این حوزه داشته باشد.

لحظاتی پس از انتشار خبر این سرمایه گذاری بود که سهام شرکت چینی در حدود 3.3 درصد افزایش یافت و در نهایت رشد 14 درصدی را برای این شرکت به ارمغان آورد.

اگر پیگیر اخبار و اطلاعات حوزه رمزارزها باشید بدون شک از محبوبیت انواع رمزارزها طی مدت اخیر آگاه هستید. در همین راستا و برای آشنایی با بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 توصیه میکنیم پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030، پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 ، پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021، پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021 و پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 را ببینید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرمایه گذاری 40 میلیون دلاری چینی ها در بیت کوین و اتریوم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر