;
coinex

اوپو فایند ایکس 3 پرو رسما رونمایی شد

کمپانی چینی اوپو از دیگر برندهای این روزها محبوب دنیای اسمارتفون هاست. حالا این شرکت رسما اوپو فایند ایکس 3 پرو را رونمایی کرده است. با ما باشید.

حالا دیگر در فهرست بهترین گوشی های چینی 2021، گذشته از نام های مطرحی چون بهترین گوشی های شیائومی 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021 و  یا حتی بهترین گوشی های وان پلاس، باید نام تازه واردی به نام اوپو را هم به عنوان یکی از تولیدکنندگان جدیدترین و بهترین گوشی های 2021 قرار دهیم.

کمپانی چینی که حالا رسما بزرگترین تولید کننده موبایل در چین لقب گرفته است، بعد از مدتی شایعه پیرامون جدیدترین محصول خود، رسما از اوپو فایند ایکس 3 پرو رونمایی به عمل آورد تا به شایعات پایان دهد. حالا اوپو سودای رقابت با بهترین گوشی های سامسونگ 2021 را در سر میپروراند.

اوپو فایند ایکس 3 پرو رسما رونمایی شد

بعد از چندبار افشای اطلاعات، بالاخره اوپو از جدیدترین محصول خود رونمایی رسمی به عمل آورد. محصول جدید ظاهری جذاب داشته و سخت افزاری بسیار قدرتمند دارد.

این گوشی و اساسا تمام فعالیت اوپو در سال جدید اهمیت زیادی دارد، چراکه شرکت چینی تلاش زیادی برای گرفتن سهم هوآوی که حالا سقوط کرده به خرج داده است. اتفاقا همین اواخر بود که بر اساس آمار، اوپو بزرگترین عرضه کننده موبایل در چین شناخته شد و این یعنی اوپو مسیر درستی را پیش گرفته است.

شاید جذاب ترین مشخصه ظاهری در فایند ایکس سه به برآمدگی دوربین پشتی مربوط باشد که گویی از دل پنل شیشه ای قاب پشته ای روییده است، کاربر هرگز احساس جدا بودن این دو قطعه از یکدیگر را مخواهد داشت. برآمدگی که از دوربین اصلی و فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر 1/1.56 اینچ سونی IMX766 میزبانی می‌کند.

اوپو فایند ایکس 3 پرو رسما رونمایی شد

علاوه بر این اوپو فایند ایکس 3 پرو در پنل پشتی از میکرولنز سه مگاپیکسلی برخوردار است. این دوربین را با دوربین های بدون کاربرد ماکرو اشتباه نگیرید که در عموم گوشی های امروزی وجود دارند. اوپو مدعی است که این دوربین بزرگ نمایی 60 برابری ارائه میدهد و بیش از اینکه لنز ماکرو باشد، شبیه میکروسکوپ است. بر این اساس باید گفت ما در فایند ایکس 3 با یکی از بهترین دوربین گوشی 2021 مواجهیم.

از دیگر مشخصه های اساسی اوپو فایند ایکس سه میتوان به نمایشگر اولد از نوع  LTPO با وضوح تصویر 3216 در 1440 پیکسل با حداکثر روشنایی 1300 نیت اشاره کرد. این نمایشگر همچنین از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی میکند. عموم نمایشگرهای امروزی توانایی نمایش 16 میلیون رنگ را دارند، اما پنل 10 بیتی فایند ایکس 3 تصاویر و ویدیوها را با بیش از یک میلیارد رنگ به نمایش میگذارد.

در بخش سخت افزار، فایند ایکس 3 نیز به مانند بسیاری از پرچمداران بازار و برای رقابت با آنها به آخرین پردازنده کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 مجهز است. علاوه بر این 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی این گوشی را همراهی میکنند.

باتری 4500 میلی آمپیر ساعتی اوپو فایند ایکس 3 با قابلیت شارژ 65 وات باسیم و 30 وات بی سیم، باتری گوشی را در 80 دقیقه کاملا شارژ میکند. این محصول احتمالا در محدود قیمتی 1100 تا 1200 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

اما اگر قصد زیاد هزینه کردن را ندارید اما یک گوشی کارآمد و قدرتمند می خواهید توصیه میکنیم سری به بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 زده و قیمت بهترین گوشی های موتورولا را ببینید. فراتر از این همواره میتوانید بهترین گوشی های ال جی و بهترین گوشی های سری M سامسونگ را نیز به عنوان گزینه های خرید احتمالی در نظر داشته باشید.

به علاوه توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین گوشی های ضد آب دنیا، بهترین گوشی های گیمینگ 2021، بهترین گوشی های 5G در سال 2021، بهترین گوشی برای فیلمبرداری 2021، بهترین باتری گوشی 2021، بهترین گوشی های تاشو و ارزان ترین گوشی های 5G دنیا داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص جدیدترین گوشی اوپو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر