;
coinex

اطلاعات جدیدی از شیائومی می میکس 4 فاش شد

شیائومی در سال 2021 از محصلات جدید و متنوعی رونمایی به عمل خواهد آورد. حالا اطلاعات جدیدی از شیائومی می میکس 4 منتشر شده است. با ما باشید.

خیلی زود معرفی بهترین گوشی های شیائومی 2021 را آغاز شد و کمپانی چینی کمی پیش از شروع سال 2021، شیائومی می 11 را به عنوان یکی از بهترین گوشی های 2021 روانه بازارها کرد. پس از آن نیز شیائومی و البته زیربرندهای فعال آن گوشی های جدیدی را عرضه کردند که از جمله می توان به شیائومی ردمی کی 40 اشاره کرد.

در این میان اما باید بدانید که کار شیائومی به همین جا ختم نمی شود و کمپانی چینی بدون شک از محصولات جدید و متنوعی را به عنوان بهترین گوشی های چینی 2021 رونمایی خواهد کرد. در حال حاضر اطلاعات جدیدی از شیائومی می میکس 4 توجهات زیادی را به خود جلب کرده است.

اطلاعات جدیدی از شیائومی می میکس 4 فاش شد

تابستان سال گذشته میلادی بود که مدیرعامل شیائومی از عرضه عضو جدید خانواده می میکس در سال 2021 خبر داد. حالا اطلاعاتی از مشخصات فنی می میکس 4 مشخص شده که از دوربین زیر نمایشگر این محصول خبر می دهد.

کاربری با نام Xiaomiui در توییتر اخیرا اطلاعاتی از دستگاهی با شماره مدل K2B در کد MIUI  یافته و آنها را به اشتراک گذاشته است. اسم رمز این دستگاه ODIN  بوده و با قابلیت های خاص و جدیدی رونمایی می شود.

اطلاعات جدیدی از شیائومی می میکس 4 فاش شد

از جمله این قابلیت ها می توان به دوربین زیر نمایشگر و البته پشتیبانی از فایوجی موج میلی متری اشاره کرد. این اطلاعات یعنی با یک محصول رده بالا مواجهیم که بسیاری آنرا می میکس 4 می دانند.

این موبایل با هر نامی که عرضه شود از نمایشگر امولد با وضوح تصویر +QHD با نرخ نوسازی 120 هرتزی عرضه می شود. علاوه بر دوربین سلفی، سنسور اثر انگشت نیز در این دستگاه در زیر نمایشگر قرار خواهد گرفت. قلب تپنده این دستگاه نیز جدیدترین پردازنده پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 888 خواهد بود.

بنابر حدسیات فعلی، دوربین این دستگاه از مجموعه ای مشتمل بر یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766، یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتوی 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری تشکیل شده است.

هرچه باشد این محصول چه می میکس 4 باشد چه محصولی دیگر از شیائومی، رقیبی سرسخت برای پرچمداران بازار نظیر بهترین گوشی های سامسونگ 2021، بهترین گوشی های هواوی 2021 و بهترین گوشی های وان پلاس خواهد بود. البته که شیائومی از بازار بهترین گوشی های میان رده 2021 نیز غافل نیست و برای رقابت با قیمت بهترین گوشی های موتورولا، بهترین گوشی های سری M سامسونگ و بهترین گوشی های ال جی برنامه های زیادی دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص شیائومی می میکس 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر