;
coinex

بانک دویچه: بیت کوین را نباید دست کم گرفت!

بیت کوین حالا به بخش مهمی از دنیای مدرن تبدیل شده است. حالا نتیجه بررسی جامع بانک دویچه در یک جمله اینگونه خلاصه می شود که بیت کوین را نباید دست کم گرفت.

طی سال 2020 هر فعالیت اقتصادی که رکود داشت، ارزهای دیجیتالی و البته در مورد خاص آن، بیت کوین همواره رشد و پیشرفت را تجربه کردند و حالا بیت کوین به درجات بالایی از تاثیر بر مبادلات اقتصادی رسیده است که در پیش بینی قیمت بیت کوین از سال 2022 تا 2030 به آن پرداخته بودیم.

ارز بازار یک تریلیون دلاری بیت کوین و ظرفیت رشد پیوسته آن باعث شده تا بر اساس گفته تحلیلگران بانک دویچه، این رمز ارز بسیار مهمتر از آن باشد که بتوان آنرا نادیده گرفت.

بانک دویچه: بیت کوین را نباید دست کم گرفت!

چندی پیش از این بانک دویچه گزارشی تحت عنوان «آینده‌‌ی پرداخت‌ها؛ سری دو قسمت سه، بیت کوین؛ آیا اثر تینکربل می‌تواند پیش‌گویی باشد که به واقعیت تبدیل می‌شود؟» را منتشر کرد که در آن به بررسی ویژگی های اساسی بیت کوین و محرک های اصلی موثر بر رشد تاریخی این رمزارز و بدل شدن آن به سرمایه ای یک تریلیون دلاری پرداخته است.

مقصود از اثر تینکربل در این گزارش، مواردی هستند که فقط به دلیل باور مردم وجود دارند و از فرشته داستان پیترپن گرفته شده است. در این گزارش 18 صفحه ای، تحلیلگران بانک دویچه گفته اند بیت کوین تا زمانی که مدیران سرمایه ها و شرکت ها وارد آن شوند رشد خواهد داشت.

بانک دویچه: بیت کوین را نباید دست کم گرفت!

بنابر این گزارش، مقامات رسمی دولت ها و روسای بانک های مرکزی ارزش بیت کوین و سایر رمزارزها را درک کرده اند و تا پایان سال 2021 درباره آنها قانونگذاری خواهند کرد.

بخ شتحقیق بانک دویچه گزارش داده که با وجود افزایش قیمت بیت کوین، امکان معامله و نقد شوندگی محدود ممکن است رشد آن را به عنوان سرمایه مختل کند. تحلیلگران بانک دویچه نتیجه گرفته اند که در کوتاه مدت، بیت کوین به شدت نوسانی خواهد بود و در دو تا سه سال اینده، می توان درباره آینده آن به توافق رسید.

در پایان اگر به بازار رمزارزها علاقه مند هستید، برای اطلاعاتی درباره بهترین ارزهای دیجیتال در سال 2021 و بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2021 توصیه می کنیم مواردی چون پیش بینی قیمت ریپل در سال 2021، پیش بینی قیمت چین لینک در سال 2021 ، پیش بینی قیمت دوج کوین در سال 2021 و پیش بینی قیمت تتر در سال 2021 را ببینید. به علاوه برخی آلت کوین های دیگر در مدت اخیر رشد خوبی داشته اند و ما به پیش بینی قیمت ترون در سال 2021، پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2021، پیش بینی قیمت پولکادات در سال 2021 و پیش بینی قیمت بایننس کوین در سال 2021 پرداخته بودیم.

یبشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص اینکه بیت کوین را نباید دست کم گرفت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر