;
coinex

اطلاعات جدیدی از سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت منتشر شد

مدتی هست که انتظار رونمایی از سرفیس لپ تاپ 4 از سوی مایکروسافت را داریم. حالا اطلاعات جدیدی از این محصول منتشر شده است. با ما باشید.

چند وقتی هست که انتظار رونمایی از جدیدترین لپ تاپ مایکروسافت را به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های 2021 داریم و حالا به مانند همه محصولات موردانتظار دیگر، اطلاعات خاصی از این محصول افشا شده که در نوع خود جالب است.

آن طور که مشخص شده مایکروسافت علاوه بر ارائه محصول خود با پردازنده اینتل، قصد دارد نسخه هایی از این محصول را با پردازنده AMD روانه بازارها کند و البته نتوانسته این اطلاعات را مخفی نگه دارد.

اطلاعات جدید از سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت منتشر شد

بررسی ها از پایگاه داده بنچمارک 3DMark 11 نشان می دهد که صفحاتی در این پایگاه به محصولی از مایکروسافت از خانواده سرفیس با تراشه Ryzen 5 4500U و کارت گرافیک کلاس لپ تاپ Radeon RX 5300M اختصاص یافته است. البته سال گذشته نیز چنین ادعایی برای دستگاهی از خانواده سرفیس با پردازنده Ryzen 7 4800U مطرح شده بود.

اطلاعات جدید از سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت منتشر شد

آخرین نشانه از عرضه‌ سرفیس لپ تاپ 4 با پردازنده‌ AMD در ماه گذشته‌ منتشر شد؛ جایی که وین‌ فیوچر ادعا کرد «فهرست‌ های فاش‌شده توسط خرده‌ فروشی ‌ها» جزئیات اضافه ‌ای درباره‌ی سرفیس لپ تاپ 4 در بر دارند؛ فهرست‌های یادشده شامل مشخصات فنی جدول زیر بوده‌اند.

پردازنده‌ی مرکزی AMD Ryzen 5 4680U یا AMD Ryzen 7 4980U CPU Intel Core 11th Generation i5-1145G7 یا i7-1185G7
پردازنده‌ی گرافیکی Radeon Graphics Iris Plus Graphics 950
حافظه‌ی رم ۸ یا ۱۶ گیگابایت ۸ یا ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت
حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت PCIe NVMe SSD ۱۲۸ یا ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت PCIe NVMe SSD
صفحه‌نمایش ۱۳٫۵ اینچ با وضوح ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل / ۱۵ اینچ با وضوح ۲۴۹۶ در ۱۶۶۴ پیکسل ۱۳٫۵ اینچ با وضوح ۲۲۵۶ در ۱۵۰۴ پیکسل / ۱۵ اینچ با وضوح ۲۴۹۶ در ۱۶۶۴ پیکسل
درگاه سرفیس کانکت، USB A ،USB C سرفیس کانکت، USB A ،USB C
باتری ۶۵۱۳ میلی‌آمپرساعت، ۴۹ وات‌ساعت ۶۵۱۳ میلی‌آمپرساعت، ۴۹ وات‌ساعت
سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ هوم ویندوز ۱۰ هوم
ابعاد ۱۳ اینچ: ۳۰۸ در ۲۲۳ در ۱۴٫۵ میلی‌متر / ۱۵ اینچ: ۳۳۹٫۵ در ۲۴۴ در ۱۴٫۵ میلی‌متر ۱۳ اینچ: ۳۰۸ در ۲۲۳ در ۱۴٫۵ میلی‌متر / ۱۵ اینچ: ۳۳۹٫۵ در ۲۴۴ در ۱۴٫۵ میلی‌متر
وزن ۱۳ اینچ: ۱٫۲۵ کیلوگرم / ۱۵ اینچ: نامشخص ۱۳ اینچ: ۱٫۳۱ کیلوگرم / ۱۵ اینچ: ۱٫۵۴ کیلوگرم

در اینجا توصیه می کنیم حتما نگاهی به بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2021، سبک ترین لپ تاپ های جهان 2021 و بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت 2021 داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سرفیس لپ تاپ 4 مایکروسافت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر