;
coinex

تریلر و تاریخ اکران فیلم بلک ادم (Black Adam 2021) با بازی دواین جانسون

ستاره فیلم های اکشن حالا در یک فیلم ابرقهرمانی از دنیای دی سی ظاهر خواهد شد. با ما در تریلر و تاریخ اکران فیلم بلک ادم (Black Adam 2021) همراه باشید.

یکی از موردانتظارترین و جدیدترین فیلم های برنامه ریزی شده دنیای دی سی، فیلمی به نام بلک ادم با بازی دواین جانسون خواهد بود. اگرجه مباحثی از اکران این فیلم در سال 2021 در میان است، اما به نظر می رسد برنامه ریزی های دی سی کمی به هم ریخته باشد و شاید تا سال 2022 شاهد این فیلم جدید نباشیم.

خارج از این بحث ها، با اعلام حضور دواین جانسون و چند بازیگر دیگر در این فیلم، اطلاعاتی نیز به تدریج درباره این اثر و شخصیت های آن مطرح شد. در ادامه قصد داریم هر آنچه که از داستان، بازیگران و تاریخ اکران فیلم بلک ادم می دانیم با شما در میان بگذاریم. همچنین در این جستار اطلاعاتی درباره شخصیت بلک ادم نیز برایتان خواهیم گفت. با ما باشید.

تریلر و تاریخ اکران فیلم بلک ادم (Black Adam 2021) با بازی دواین جانسون

بلک ادم (Black Adam) شخصیتی خیالی و ابرشرور در دنیای ابرقهرمانی دی سی است که بعضا نقش شخصیت ضد قهرمان را نیز به خود می گیرد. این شخصیت شرور در کتاب های ابرقهرمانی دی سی کامیکس معمولا به عنوان دشمن دیرینه شخصیت شزم ظاهر می شود.

تریلر و تاریخ اکران فیلم بلک ادم (Black Adam 2021) با بازی دواین جانسون

این شخصیت توسط اتو بایندر و سی سی بک خلق شده و برای اولین بار در نخستین جلد از مجموعه کمیک مارول فمیلی (دسامبر 1945) از انتشارات فاست کامیکس حضور پیدا کرد.

همانطور که در ابتدا تصویر شده بود، بلک ادم نسخه فاسد و جانشین کاپیتان مارول در مصر باستان است که به منظور رقابت با قهرمانان و خانواده مارول راهی عصر جدید شد. با این حال از اوایل سده 21 میلادی، بلک ادم توسط نویسندگان دی سی کامیکس شامل جری اوردوی، جف جانز و دیوید اس گویر یکبار دیگر به عنوان ضدقهرمان مفسد در تلاش برای پاکسازی نام و شهرتش حضور پیدا کرد. حالا در جستار پیش رو به تاریخ اکران فیلم بلک ادم به عنوان یکی از بهترین فیلم های دی سی 2021 خواهیم پرداخت.

آشنایی با شخصیت بلک ادم (Black Adam)

تریلر و تاریخ اکران فیلم بلک ادم (Black Adam 2021) با بازی دواین جانسون

ادم فرزند یکی از فراعنه مصر یعنی رامسس دوم محسوب می شود که در نزدیکی سرزمین ساختگی و تخیلی همجوار یعنی کانداک متولد شده است. درباره زندگی و دوران نوجوانی بلک ادم اطلاعات ضد و نقیضی منتشر شده اما به طور خلاصه میتوان به مواردی اشاره کرد.

حدود 1200 سال قبل از میلاد مسیح، شزم به عنوان یک کشیش بلندمرتبه برای فرعون مصر باستان رامسس دوم برگزیده شد. اما با گذشت زمان شزم پیر و سالخورده شد و بدین سبب او به دنبال قهرمانی شایسته می گشت تا وارث قدرت خودش باشد.

در این میان شاهزاده جوان تث، آدم جادوگر را با عدالت و شایستگی اش تحت تاثیر قرار داد. جادوگر به تث قدرتی اعطا کرد که بواسطه آن تبدیل به ادم توانا می گشت و با گفتن کلمه جادویی شزم، علاوه بر به دست آوردن قدرت های جادوگر، از برکت و توانایی های 6 ایزد مصر باستان بهره مند می شد: استقامت ایزد شو، سرعت و چابکی حوروس، قدرت آمون، دانش و خرد تحوت، نیروی آتون و شجاعت مهن.

تریلر و تاریخ اکران فیلم بلک ادم (Black Adam 2021) با بازی دواین جانسون

اما پیش از این که شزم بتواند قدرت هایش را به تث ادم ببخشد، دختر شیطانی جادوگر، بلیز با ایزد ست معامله ای کرد و در روند اعطای قدرت به تث ادم دخالت کرد تا او را فاسد کند در ادامه ادم با استفاده از قدرت خود فرعون را کشت و جایگاه او را تصاحب کرد.

جادوگر که از عمل ادم عصبانی بود، او را به سیاره ای دوردست تبعید کرد، اما بعد از گذشت 5 هزار سال ادم توانست به زمین بازگشته و تبدیل به یکی از دشمنان شزم شود. در ادامه تاریخ اکران فیلم بلک ادم با ما باشید.

بازیگران فیلم بلک ادم (Black Adam)

تریلر و تاریخ اکران فیلم بلک ادم (Black Adam 2021) با بازی دواین جانسون

در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی درباره بازیگران این فیلم منتشر نشده است اما از اخبار و شایعات می توان احتمال حضور برخی افراد را انتظار داشت. با توجه به کارنامه کاری جانسون که در بهترین فیلم های دواین جانسون ذکر کردیم، انتظار حضور او را در بهترین فیلم های اکشن 2021 داریم ولی او حالا در قامت یک ابرقهرمان ظاهر می شود، آن هم یک ابرقهرمان شرور!

در حال حاضر تردیدی در حضور داوین جانسون در نقش اصلی فیلم نداریم و به علاوه حضور نوحا سنتینو نیز تایید شده است. جانسون نقش ادم و سنتینو نقش آلبرت روتشتاین را بازی خواهند کرد.

نوحا سنتینو بازیگر فیلم فیلم To All the Boys I’ve Loved Before دومین بازیگری است که به این پروژه اضافه شده است. این بازیگر قرار است نقش شخصیتی به نام اتم اسمشر با نام واقعی البرت روتشتاین را بازی کند.

اتم اسمشر می تواند ساختار مولکولی خود را کنترل کرده و اندازه خود را بزرگ کند و بسیار قدرتمند باشد. این شخصیت پیش از این نیز در یک قسمت از سریال فلش حضور داشته است.

تریلر و تاریخ اکران فیلم بلک ادم (Black Adam 2021) با بازی دواین جانسون

جدیدترین بازیگری که حضور او در فیلم بلک ادم قطعی شده، آلدیس هاج است. آلدیس هاج، بازیگر آثاری چون فیلم The Invisible Man (مرد نامرئی)، فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) و سریال Underground، برای بازی در نقش هاوکمن به جمع بازیگران فیلم Black Adam اضافه شده است.

گفته می‌شود که وظیفه کارگردانی فیلم Black Adam بر عهده ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق) و فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز)، خواهد بود. آدام ﺍﺳﺘﯿﮑﯿﻞ، نویسنده فیلم Rampage (رمپیج) که در آن با جانسون همکاری کرده بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم بلک آدام را بر عهده دارد.

جانسون و کویت-سرا پیش از این در فیلم Jungle Cruise با یکدیگر همکاری کرده بودند و این پروژه در واقع باعث شده تا جانسون او را برای کارگردانی فیلم بلک آدام پیشنهاد دهد. بنابر اظهارات جانسون فیلمبرداری از تیرماه 99 آغاز شده است.

داستان فیلم بلک ادم (Black Adam)

تریلر و تاریخ اکران فیلم بلک ادم (Black Adam 2021) با بازی دواین جانسون

سازندگان تاکنون توانسته اند به خوبی از آشکار شدن داستان این فیلم جلوگیری کنند. در حال حاضر گمانه زنی درباره فیلم بلک ادم ممک نیست و هنوز نمیدانیم دقیقا از کدام کمیک ها الهام گرفته خواهد شد. اما اجازه دهید درباره کاراکتر بلک ادم که بدون شک نقشی کلیدی در این فیلم دارد کمی حرف بزنیم.

این شخصیت توسط اوتو بیندر و سی سی بک خلق شده و از مشهورترین نیروهای شرور دنیای دی سی است. او ابتدا به عنوان دشمن اصلی شزم معرفی شد. اما حالا قرار است فیلم بلک ادم منشا اصلی او یعنی زمانی که به عنوان یک برده در کشوری باستانی زندگی میکرد را به ما نشان دهد.

شزم با اعتقاد به اینکه بلک ادم ظرفیت تبدیل شدن به یک جنگجوی بزرگ و قدرتمند را داراست، قدرت خارق‌العاده‌ای را به او اعطا می‌کند. اما ادم از این قدرت به شکل بی‌رحمانه‌ای استفاده کرده و آن را از بین می‌برد. ادم بعد از اینکه سالیان زیادی وحشت ایجاد می‌کند، سرانجام شکست می‌خورد و به دام می‌افتد. اما او هزاران سال بعد جهت انتقام بازمی ‌گردد و تصمیم به نابودی جهان مدرن می‌ گیرد؛ در ادامه تیمی از قهرمانان تشکیل می‌شود تا مانع از اقدامات وحشتناک او شوند.

تاریخ اکران فیلم بلک ادم : چه زمانی فیلم Black Adam منتشر می‌شود؟

تاریخ اکران فیلم بلک ادم در 22 دسامبر 2021 (1 دی 1400) خواهد بود. این فیلم در واقع قرار است به‌جای فیلم Sherlock Holmes 3 (شرلوک هلمز 3) اکران شود که در حال حاضر تاریخ اکران جدیدی برای آن اعلام نشده است.

تریلر و تاریخ اکران فیلم بلک ادم (Black Adam 2021) با بازی دواین جانسون

در پایان برای دنبال کردن بهترین فیلم های 2021 به علاقه مندان و دوستداران بهترین فیلم های ابرقهرمانی 2021 توصیه می کنیم بهترین فیلم های مارول در سال 2021 و بهترین فیلم و سریال های دیزنی پلاس 2021 را دنبال کنند. البته برای ترتیب تماشای فیلم های مارول باید بهترین فیلم های مارول را ببینید. همچنین در سال جدید سریال هایی در جهان سینمایی مارول از جمله وانداویژن، فالکون و سرباز زمستان و لوکی نیز ارائه خواهند شد که در شمار بهترین سریال های 2021 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تریلر و تاریخ اکران فیلم بلک ادم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر