;
coinex

دانلود بازی Summon Dragons برای اندروید و آیفون

اخیرا بازی جدید Summon Dragons بسیار محبوب شده است. در جستار پیش رو قصد داریم ضمن ارائه لینک دانلود بازی Summon Dragons به معرفی آن بپردازیم.

با پیشرفت خوبی که ابزارهای گیمینگ طی سالیان گذشته داشته اند، طیف افرادی که خود را گیمر می دانند بسیار گسترده تر شده و به درجات متفاوتی تقسیم می شود.

در حال حاضر یک دسته مهم از گیمرها، گیمرهای موبایل هستند. با توجه به پیشرفت چشمگیری که در دسته گوشی های گیمینگ شاهد بوده ایم و با در نظر گرفتن عرضه شماری از محبوبترین بازی های آنلاین طی سالیان اخیر برای پلتفرم های موبایلی خصوصا اندروید، حالا فصای بازی در موبایل بسیار عوض شده و دیگر وضعیت به منوال سابق نیست.

کمپانی های مطرح و به نام گوشی سازی نیز که حالا اقبال و توجه عمومی به بازی های موبایلی را میبینند، توجه ویژه و خاصی به بخش موبایل های گیمینگ دارند و محصولات جذاب و متنوعی را روانه این بازار کرده اند. اما اینجا قصد نداریم از گوشی های گمینگ بگوییم، بلکه قصد ما معرفی بررسی و دانلود بازی Summon Dragons است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

دانلود بازی Summon Dragons

شاید این بازی شما را بیش از هرچیز به یاد انیمیشن How To Train Your Dragon بیندازد! درواقع وضعیت در اینجا تفاوتی با داستان آن انیمیشن ندارد. شما پیش از دانلود بازی Summon Dragons در آن می توانید نسبت به تربیت اژدهای خود و رقابت با سایر اژدهایان بازی اقدام کنید. درواقع هدف از این کار تربیت بهتر اژدها و کسب امتیازات بیشتر برای برترین بودن است.

دانلود بازی Summon Dragons برای اندروید و آیفون

بازی از گیم پلی خوبی بهره مند است و شاید مهمترین بخش آن به بخش جمع آوری اژدها مربوط باشد که با بیشتر از 300 نژاد مختلف اژدها تنوع خوبی را دارد که هریک ویژگی های منحصر به فرد و البته داستان های بسیار جالبی دارند. علاوه بر نژادهای اصلی، می توانید از اژدهای دورگه هم استفاده کنید که ترکیبی از ویژگی ها گوناگون را در خود دارد.

باید در مراحل گوناگون اژدهایی را که تربیت می کنید به زمین مبارزه بفرستید تا به تنهایی یا در قالب تیم های چند اژدهایی به رقابت با سایرین بپردازد. به مانند هر بازی دیگری با جلو رفتن در داستان این بازی نیز حریف شما قدرتمندتر شده و لازم است شما نیز تونایی ها و قدرت خود را ارتقا دهید که این کار نیاز به امتیازاتی دارد که از پیروزی های قبلی کسب کرده اید.

آموزش و دانلود بازی Summon Dragons

دانلود بازی Summon Dragons برای اندروید و آیفون

امتیاز و کسب آن مهمترین مسئله در بازی Summon Dragons می باشد. درواقع امتیازات در این بازی به یکی دو دسته کلی تقسیم میشود. فارغ از امتیازاتی که شما برای پیروزی در هر نبرد یا پیروزی بر رقبا کسب می کنید، جوایز روزانه ای نیز در کار است که بسیار کارگشاست!

درواقع شما با هربار ورود به بازی یک جایزه مخصوص دریافت خواهید کرد. علاوه بر این در انتهای یک ماه حضور مداوم در بازی، صاحب یک اژدهای خاص و کمیاب خواهید شد.

در بخش دیگری از گیم پلی بازی با سیاه چال هایی مواجهیم که معمولا در بازی های روگ لایک دیده ایم و با ماجراجویی در سیاه چال ها می توانید گنج های ارزشمندتری نیز پیدا کنید که توسط یک اژدهای قوی محافظت می شوند. در نتیجه اگر می خواهید لوت خوبی داشته باشید، باید از سد مجافظان گنج ها بگذرید.

این بخش که Dungeon Challenge نام دارد، همان دو ویژگی اصلی بازی روگ لایک را دارد. اگر در سیاه چال شکست بخورید و اژدهایتان بمیرد، دوباره باید از اول شروع کنید. درواقع هر تصمیم عواقبی دارد که ادامه راه شما در بازی را مشخص می کند.

دانلود بازی Summon Dragons

دانلود بازی Summon Dragons برای اندروید و آیفون

بخش دیگری از بازی که از قضا بخش مهم و جذابی نیز هست بخش آنلاین است که ARENA نام دارد. وقتی به سطح مشخصی از توانایی برسید، می توانید در آن با بازیکنان سراسر جهان رقابت کنید تا مشخص شود چه کسی و چه تیمی بهتر و قوی تر است!

نتیجه این رقابت در بخش Leader board منتشر و ارائه می شود که رقابت برای حفظ مقام را بسیار شدیدتر می کند.  دانلود بازی رایگان است اما اگر قصد دارید سریع‌تر از حد معمول پیشرفت کنید پرداخت‌های درون برنامه‌ای هم در دسترس هستند که البته به این معنا نیست که بدون پرداخت پول نمی‌توانید جزو بازیکنان موفق شوید و بازی در این بخش کاملا متعادل است.

دانلود نسخه اندروید بازی Summon Dragons

دانلود نسخه iOS بازی Summon Dragons

فارغ از گیم پلی متنوع و جذاب بازی Summon Dragons که می توانید به خوبی با آن سرگرم باشید، طراحی کنترل ها و جلوه های بصری نیز بسیار عالی و خوب صورت گرفته و نه تنها در طراحی کاراکترها و محیط بازی که در طراحی انیمیشن ها و مخصوصا انیمیشن های مبارزه نیز مشهود است.

دانلود بازی Summon Dragons برای اندروید و آیفون

در کل بازی Summon Dragons ارزش تجربه کردن را دارد و می‌تواند گزینه‌ای عالی برای تنوع بخشیدن به لیست بازی‌ها باشد. این بازی که به تازگی هم منتشر شده، کیفیت ساخت مناسب و گیم‌پلی جذابی دارد که می‌تواند همراه خوبی برای اوقات فراغتتان باشد و اگر تصمیم دارید امتحانش کنید می‌توانید این عنوان را در میان گزینه های جدی خود برای بازی موبایلی قرار دهید. برای دانلود بازی Summon Dragons نیز از لینک هایی که پیش از این ارائه دادیم به تناسب پلتفرم دستگاه هوشمند خود اقدام کنید.

بدون شک ما با یکی از بهترین بازی های 2021 مواجه هستیم، اما در پایان بررسی  بهترین بازی های اندرویدی 2021، بهترین بازی های استراتژیک 2021 و بهترین بازی های سرگرم کننده اندرویدی 2021 را نیز به شما توصیه می کنیم. البته اگر به بازی های کنسولی علاقه مند باشید باید بهترین بازی های PS4 در سال 2021 و بهترین بازی های ایکس باکس وان 2021 را ببینید.

همچنین برای گیمرهایی که به پلتفرم ها و دستگاههای دیگری جز بهترین گوشی های گیمینگ 2021 برای بازی علاقه مند هستند نیز بدون شک بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2021، بهترین مادربردهای 2021 و بهترین سیستم گیمینگ ارزان قیمت باید جالب توجه باشد. همچنین بهترین هدست گیمینگ 2021 و بهترین هدست برای PS5 را نیز در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص دانلود بازی Summon Dragons چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر