;
coinex

استیکر مخصوص ماه رمضان واتساپ عرضه شد

واتساپ هم به مانند بسیاری از نهادها و شرکت های دیگر به استقبال ماه رمضان رفته است. استیکر مخصوص ماه رمضان واتساپ حالا عرضه شده است.

امروزه در بسیاری از کشورهای جهان ماه رمضان پاس داشته می شود. شروع ماه رمضان در برخی کشورها امروز و در برخی کشور از جمله کشور ما فردا خواهد بود. به همین دلیل شرکت ها و سرویس های پیامرسان و حتی برخی نهادهای رسمی به روش های خاص خود به استقبال این ماه رفته اند.

حالا واتساپ زودتر از بقیه مجموعه استیکرهای اختصاصی رمضان را ارائه داده است. البته ما پیش از این در تکراتو به استیکر ماه رمضان تلگرام و واتساپ پرداخته بودیم، اما واتساپ با یک غافلگیری پک اختصاصی استیکر رمضان ارائه داده است که از حالا در دسترس کاربران است.

استیکر مخصوص ماه رمضان واتساپ عرضه شد

این استیکرها توسط مورات کالکاوان طراحی شده اند و کاربران واتساپ می توانند در طول ماه رمضان از آن ها استفاده کنند. این استیکرها برای همه کاربران اندروید و iOS واتساپ در دسترس است و از بخش فروشگاه واتساپ قابل تهیه است.

استیکر مخصوص ماه رمضان واتساپ عرضه شد

واتساپ طی مدت اخیر سعی کرده برخی ویژگی های جدید را برای کاربران ارائه کند تا فاصله خود به لحاظ امکانات و ابزارها را با پیامرسان هایی چون تلگرام کمتر کند. گزارش شده که این پیام رسان در حال آزمایش انتقال چت بین آیفون و اندروید است و احتمال دارد برخی ویژگی های جدید دیگر نیز برای آن ارائه شود که از جمله باید به تغییر سرعت پخش پیام های صوتی اشاره کرد.

چندی پیش از این نیز شایعه شده که به زودی امکان حذف خودکار تصاویر به این پیامرسان پرمخاطب اضافه خواهد شد. اخیرا همچنین کلاهبرداری کد فعالسازی واتساپ نیز دردسرهای زیادی برای کاربران در پی داشته است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص استیکر مخصوص ماه رمضان واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر