;
coinex

دانلود اپلیکیشن پاپایو (Papayo) اندروید و آیفون ؛ هم کلاس هم بازی!

پاپایو یک اپلیکیشن سرگرمی و آموزشی با سبکی نوین است. در  جستار پیش رو به دانلود اپلیکیشن پاپایو (Papayo) اندروید و آیفون خواهیم پرداخت. با ما باشید.

پاندمی کرونا و خانه نشینی ناشی از آن هر خصلت بدی هم که داشته باشد، در رونق گرفتن بسترها و زیرساخت های آنلاین آموزشی تاثیر مثبتی داشت. پلتفرم های آنلاین آموزشی زیادی در طی این دوران محبوبیت و رونق یافتند و بار دیگر اهمیت ارتباط مجازی و سرویس های ارتباطی مانند پیامرسان ها در مرکز توجه قرار گرفت.

کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبود و فارغ از برخی اپلیکیشن ها و بسترهای رسمی که برای آموزش آنلاین ارائه شدند، برخی سرویس های خاص نیز با بهره برداری مثبت از وضعیت پیش آمده، در جلب نظر مخاطبان می کوشند. از جمله سرویس هایی که طی مدت اخیر مورد توجه قرار گرفته و ابداع خاص و نوینی در نوع خود محسوب می شود اپلیکیشن پاپایو است که ابزارها و ویژگی های آموزشی را با سرگرمی و بازی ترکیب کرده و فضای جالب توجهی را برای استفاده ترتیب داده است.

در جستار پیش رو قصد داریم ضمن ارائه لینک دانلود اپلیکیشن پاپایو به آموزش کار با اپلیکیشن پاپایو بپردازیم و لینک دانلود برنامه پاپایو اندروید و دانلود اپلیکیشن Papayo آیفون را به شما ارائه دهیم.

دانلود اپلیکیشن پاپایو (Papayo) اندروید و آیفون

هم کلاس هم بازی!

پاپایو سرویسی مخصوص دانش آموزان و به لحاظ محتوای آموزشی همردیف آموزش های سرویسی چون شاد قرار میگیرد. در پاپایو فرزند شما می تواند می تواند در قالب بازی و سرگرمی، دروسی مانند ادبیات، ریاضی، علوم، جغرافیا، اجتماعی و مواردی جز این را پیگیری کند. از دیگر موارد محتوایی این سرویس آموزش نقاشی، فیلم های آموزشی و استان های صوتی است.

اما هر یک از این بخش ها شامل چه مواردی است؟ چرا باید از پاپایو استفاده کنیم؟ آموزش کار با اپلیکیشن پاپایو چگونه است؟ برای دانلود اپلیکیشن پاپایو چه باید کرد؟ آیا دانلود برنامه پاپایو اندروید و دانلود اپلیکیشن Papayo آیفون میسر است؟ اصلا پاپایو توسط چه کسانی ارائه شده و توسعه یافته و در چه پلتفرم هایی قابل استفاده است؟ در تکراتو قصد داریم به همه این موارد بپردازیم. پس با ما همراه باشید.

دانلود اپلیکیشن پاپایو (Papayo) اندروید و آیفون

قصد داریم پیش از دانلود اپلیکیشن پاپایو و آموزش کار با اپلیکیشن پاپایو کمی از مالکان و توسعه دهندگان آن برایتان بگوییم. توسعه دهنده و طراح این سرویس، شرکت الکا تجارت پردیس است.

شرکت الکا تجارت پردیس چند سالی هست که در حوزه فناوری اطلاعات و تولید محصولات نرم افزاری وب و موبایل در داخل و خارج از کشور فعالیت دارد و حالا پاپایو جدیدترین محصول آن هاست.

بیشتر بخوانید: رفع خطای Too Many Attempts تلگرام

الکا تجارت در حوزه های مختلف و متنوعی فعالیت دارد و در موضوعات آموزشی، سرگرمی و بازی محصولات مهمی تولید و منتشر کرده است. به علاوه برخی از محصولات و سرویس های این شرکت فارغ از بازارهای داخلی در کشورهای خارجی نیز عرضه و ارائه شده و بازخوردهای خوبی نیز دریافت کرده اند و این عاملی شده در انگیزه الکا تجارت پردیس برای توسعه سرویس های جدید.

در وب سایت این شرکت آمده که با هدف رشد و توسعه فردی و در کنار پیشرفت تیمی، تیم الکا پردیس می کوشد که محصولات با کیفیتی ارائه کند و توسعه شرکت با همدلی و کارگروهی همه اعضا حاصل می شود.

حال در آموزش کار با اپلیکیشن پاپایو قصد داریم به بررسی آخرین محصول این شرکت بپردازیم و ببینیم حقیقتا این محصول تا چه برآورنده نیازهای دانش آموزان و عموم افراد و البته اهداف الکا تجارت پردیس است! به علاوه در پایان جستار پیش رو و در باکس دانلود اپلیکیشن پاپایو ما لینک دانلود برنامه پاپایو اندروید و دانلود اپلیکیشن Papayo آیفون را نیز به شما ارائه خواهیم داد. با ما باشید.

دانلود اپلیکیشن پاپایو : آموزش کار با اپلیکیشن Papayo

یک سوال اساسی پیش از دانلود اپلیکیشن پاپایو می تواند این باشد که این سرویس برای چه پلتفرم هایی و برای چه نسخه هایی ارائه شده است؟ خب باید در پاسخ بگوییم که دانلود برنامه پاپایو اندروید برای نسخه های 5 به بالا و دانلود اپلیکیشن Papayo آیفون در نسخه های بالاتر از iOS10 امکان پذیر است. شما پاپایو را روی تبلت، گوشی هوشمند و بسیاری از ابزارهای هوشمند استفاده کنید. اما پاپایو چه ویژگی هایی دارد و آموزش کار با اپلیکیشن Papayo چگونه است؟

البته پیش از دانلود اپلیکیشن پاپایو باید به این مسئله توجه کنید که به علت استقبال عمومی از پاپایو، برخی کلاهبرداران نسبت به ارائه نسخه های جعلی پاپایو به عنوان دانلود اپلیکیشن پاپایو اقدام کرده اند که متاستفانه شاهد فروش این سرویس و قابلیت های آن بودیم. در نتیجه حتما پیش از دانلود اپلیکیشن پاپایو نسبت به اصل بودن سرویس اقدام کنید.

نسخه های اصلی این سرویس را تنها از لینک های پایانی این مطلب به تناسب پلتفرم دانلود و نصب کنید. نسخه های غیراصل جعلی و کلاهبرداری هستند و امکان سرقت اطلاعات و موارد دیگر نیز ممکن است.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم افزارهای کامپیوتر 2020

شما برای دانلود اپلیکیشن پاپایو می توانید از مهمترین مراجع اندروید و iOS یعنی گوگل پلی و اپ استور اقدام کنید. به علاوه اگر در مورد دانلود اپلیکیشن پاپایو یا مراحل نصب آن به مشکلی برخورد داشتید همواره می توانید با تیم توسعه اپلیکیشن و پشتیبانی الکا تجارت پردیس ارتباط برقرار کنید.

ثبت نام و ساخت اکانت در پاپایو

دانلود اپلیکیشن پاپایو (Papayo) اندروید و آیفون ؛ هم کلاس هم بازی!
دانلود برنامه پاپایو اندروید

شما برای ثبت نام در این سرویس تنها به یک شماره موبایل فعال نیاز دارید که امکان دریافت اس ام اس حاوی کد تاییدیه را داشته باشد. پس از ثبت نام این شماره به عنوان حساب کابری شما شناخته شده و برای استفاده از اپلیکیشن در دستگاه های دیگر نیز می توانید از همین شماره استفاده کنید. البته این مزیت برای شما فراهم است که برای نصب پاپایو حتما نباید اس ام اس به سیمکارتی فرستاده شود که در دستکاه مورد نظر است.

اگر بپرسید که آیا امکان انتقال حساب کاربری از شماره ای به شماره دیگر وجود دارد یا نه باید در پاسخ بگوییم که هر شماره یک حساب کاربری مجزا دارد و در صورت وارد کردن شماره جدید، حساب کاربری جدیدی برای شما ساخته می شود و امکان انتقال اشتراک از حسابی ب حساب دیگر وجود ندارد.

همچنین به مانند موارد قبل اگر در استفاده از اپلیکیشن به هر مشکلی برخورد کردید می توانید روی کمک تیم پشتیبانی توسعه دهندگان پاپایو حساب باز کنید.

بیشتر بخوانید: فعال سازی هات اسپات گوشی اندروید

هزینه های ثبت نام و استفاده از پاپایو

با توجه به اینکه پاپایو بازی و سرگرمی و انواع محتوای آموزشی را به افراد ارائه می دهد، استفاده از آن هزینه هایی در بر دارد. توجه داشته باشید که اپلیکیشن و محصولات پاپایو توسط یک موسسه حرفه ای و تیم متخصص ساخته شده و توسعه داده می شود و ادامه تولید اپلیکیشن ها و ارائه خدمات به مشتریان، بدون دریافت حق اشتراک از مخاطبان امکان پذیر نیست.

البته اپلیکیشن دارای بخش های آزمایشی و خرید اشتراک است. در بخش آزمایشی به صورت رایگان و البته در مدت زمان محدود می توانید از امکانات اپلیکیشن استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن پاپایو (Papayo) اندروید و آیفون ؛ هم کلاس هم بازی!
دانلود برنامه پاپایو اندروید

اما برای دسترسی به همه امکانات پاپایو باید نسبت به پرداخت حق اشتراک و خرید اشتراک اقدام کنید. با پرداخت حق اشتراک و عضویت در این سرویس، تمامی خدمات موجود در اپلیکیشن در مدت اشتراک به طور کامل در دسترس شما خواهد بود. در این مدت می توانید از همه بخش های گوناگون اپلیکیشن در مدت معین استفاده کنید.

البته در صورتی که در بروزرسانی های این سرویس، بازی ها و مراحل جدیدی در قالب یک بسته به اپلیکیشن اضافه شود، حق اشتراک دسترسی کامل به این بسته ها باید جداگانه پرداخت شود.

شما با یکبار دانلود، ثبت نام و پرداخت حق اشتراک، می توانید در مدت مشخص شده از همه خدمات استفاده کنید و نیازی به پرداخت های چندباره نیست. در صورت تعویض دستگاه هوشمند یا دانلود دوباره اپلیکیشن، تنها با وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبور می توانید از باقی مانده اعتبار خود استفاده کنید.حتی در صورتی که اپلیکیشن عمدا یا سهوا پاک شود، نیازی به خرید دوباره اشتراک نیست. اگر دقت کرده باشید این نکته را متذکر شدیم که نام کاربری شما، درواقع همان اشتراک شماست و حق اشتراک پرداخت شده تنها به همان شماره اختصاص دارد که با آن ثبت نام کرده اید.

بیشتر بخوانید: بهترین مرورگرهای اندروید در سال 2020

در صورت تعویض شماره تلفن همراه اما شما وارد حساب کاربری جدید خواهید شد که حق اشتراکی ندارد و در صورت تمایل به استفاده از این اشتراک باشد دوباره حق اشتراک بخرید.
همچنین با وجود اینکه امکان انتقال اشتراک وجود ندارد، برای استفاده از یک حساب کاربری در دستگاه های دیگر می توانید پاپایو را روی تبلت یا گوشی دیگری نصب کرده و برای ورود از شماره تلفن اشتراک و رمز عبور آن برای ورود استفاده کنید. البته در لحظه حساب کاربری شما تنها روی یک دستگاه می تواند فعال باشد و با فعال شدن دستگاه دیگری، به طور خودکار حساب کاربری روی دستگاه قدیمی از دسترس خارج می شود.

ویژگی ها و مزایای پاپایو

دانلود اپلیکیشن پاپایو (Papayo) اندروید و آیفون ؛ هم کلاس هم بازی!
دانلود برنامه Papayo برای iOS

حالا که بحث آموزش کار با اپلیکیشن Papayo شاید بپرسید که چرا باید از پاپایو استفاده کرد و این سرویس چه ویژگی هایی دارد؟ در ادامه قصد داریم این ویژگی ها و امکانات را به شما معرفی کنیم.

سهولت استفاده

در پاپایو همه چیز برای دسترسی سریع و راحت کاربران به محتوای آموزشی آماده است و برنامه به گونه ای طراحی شده که استفاده از آن برای همه راحت باشد.

استفاده بدون نیاز به اینترنت

در پاپایو فقط برای ثبت نام و ورود به منوی کلاس ها به اینترنت نیاز دارید و تمامی بازی های پاپایو بدون نیاز به اینترنت اجرا خواهند شد.

راهکاری برای افزایش IQ کودکان

جدید ترین پژوهش های دانشمندان نشان می دهد که بازی های آموزشی نقش به سزایی را در تقویت IQ کودکان ایفا خواهد کرد. بر همین اساس پاپایو با گنجاندن مسائل ساده و حتی پیچیده آموزشی در قالب بازی و سرگرمی، فضای جالبی برای استفاده کاربران فراهم کرده است.

EQ معیار شناخت چند جانبه احساسات

هوش هیجانی یک نشانگر مهم در تعیین چگونگی رفتار کودک در موقعیت های مختلف اجتماعی به شمار می رود. پاپایو با تنوع محتوایی خوب و روش نوین آموزشی فضای مناسبی فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: آموزش برقراری تماس تصویری با اسکایپ

یادگیری به سبک VARK

VARK مخفف یادگیری به سبک دیداری ، شنیداری جنبشی و یا به عبارت دیگر یادگیری از طریق سخن گفتن و نوشتن است که همه این موارد در پاپایو فراهم است.

تقویت هوش ریاضی

هوش ریاضی یعنی توانایی ذهن در حل مسئله و تفکرات منطقی. کودکانی که هوش منطقی بالایی دارند، معمولاً عاشق فکر کردن هستند و این مسئله در پاپایو به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

بازی ها و دروس پاپایو کدامند؟

دانلود اپلیکیشن پاپایو (Papayo) اندروید و آیفون ؛ هم کلاس هم بازی!
دانلود برنامه Papayo برای iOS

ادبیات

در مورد ادبیات در پاپایو کودکان و نوجوانان حین بازی کردن مواردی از جمله را شکل حروف، کشیدن حروف، تلفظ حروف، نقش حروف در کلمه، تلفظ برخی کلمات ساده و موارد دیگر را یاد خواهند گرفت.

ریاضی

فرزندان در کلاس های ریاضی با مفاهیم اعداد و اشکال آشنا شده و با تمرین این مفاهیم در قالب بازی، تعداد زیادی از اعداد و اشکال را یاد خواهند گرفت.

علوم 

در کلاس های علوم، فرزندان شما با مفاهیم اعضای بدن، استخوان ها، ماهیچه ها، سیستم گوارش، سیستم عصبی بدن و سیستم خون رسانی آشنا خواهد شد. همچنین آموزش حواس پنجگانه و مفاهیم مربوط به فیزیک مثل: اجسام در آب، مفهوم شیب، اصطکاک، سایه ها و غیره نیز در این کلاس در دسترس است.

جغرافیا

در کلاس های جغرافیا کودکان و نوجوانان ضمن بازی کردن، این مفاهیم را یاد خواهند گرفت: حیوانات، گل ها، میوه ها، اب و هوا و شهرها و غیره.

بیشتر بخوانید: دانلود فیلترشکن برای تلگرام

اجتماعی

یادگیری ارتباط با خانواده، یادگیری احساسات، یادگیری نیازهای زندگی هر انسان، یادگیری تهیه غذا، یادگیری بهداشت بدن و مو و یادگیری بهداشت دندان، محتوای کلاس اجتماعی را تشکیل می دهند.

سرگرمی

این کلاس پر از فیلم های آموزشی، کارتون، کشیدن نقاشی و غیره است که در کنار سایر کلاس های آموزشی پاپایو، یک مکمل خوب برای استفاده بهینه کودکان از اوقات فراغت است.

برخی نکات تکمیلی درباره پاپایو

حداقل سیستم مورد نیاز برای پاپایو و اجرای روان بازی ها و آموزش ها، دستگاهی با حداقل 1 گیگابایت حافظه رم است. دستگاه هایی با حافظه کمتر امکان دارد که هنگام اجرای بازی ها کند باشند. برای اجرای بازی ها مشخصات فنی دیگر از جمله کیفیت و ابعاد نمایشگر اهمیت زیادی ندارد و بستگی به سلیقه شما دارد.

دانلود اپلیکیشن پاپایو (Papayo) اندروید و آیفون ؛ هم کلاس هم بازی!
دانلود برنامه Papayo برای iOS

در صورتی که در اجرای بازی ها، مشکلی داشتید، با تیم پشتیبانی پاپایو ارتباط برقرار کنید و نام و مشخصات خود، مشخصات کاربری و شماره خود را ارائه کنید تا مشکل شما به سرعت رفع شود.

به علاوه در صورت برخورد با مشکلات احتمالی باید بدانید که این سرویس حداقل هر 30 الی 40 روز بروزرسانی می شود و مشکلات مهم اپلیکیشن با این بروزرسانی ها رفع می شود. این بروزرسانی ها برای رفع مشکلات، باگ ها و بهبود کارایی و اضافه شدن محتوای جدید پاسخگو است.

بیشتر بخوانید: حل مشکل not registered on network در گوشی سامسونگ

پاپایو فارغ از ارائه برای رده سنی 12 تا 14 سال، نسخه مخصوص بزرگسال نیز دارد. اپلیکیشن والدین پاپایو برای مدیریت و نظارت والدین بر عملکرد فرزندان در دسترس شماست و پل ارتباطی والدین و فرزندان محسوب می شود. به علاوه در این سرویس نیز انواع محتوای آموزشی مناسب والدین تهیه و ارائه شده است. به علاوه والدین در بخش کارنامه می توانند گزارش های عملکرد فرزندان خود را ملاحظه و بررسی کنند.

 

باکس دانلود پاپایو:

دانلود برنامه پاپایو اندروید با لینک مستقیم

دانلود اپلیکیشن Papayo آیفون

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص برنامه پاپایو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (17 نظر)

    پاسخ

    پاسخ

    واقعاً دست مریزاد با این روش حرفه ای دزدی و اخاذی. از مردم عالیه اشتراک یکساله را پرداخت کردم اصلا وارد برنامه نمیشه نه شماره تماسی نه پشتیبانی فقط خدا خیر برعکس تون بده

    پاسخ

    واقعامسخره است حیف پول اینم یه روش کلاهبرداریه بامشارکت صداوسیما.این همه برنامه وبازی رایگان خارجی هست که اگه نویسنده برنامه هاش ایرانی بودن اون وقت مابایدهرروزبایدکلی پول می دادیم تادوتابرنامه بتونیم نصب کنیم اخرشم می دیدیم همه شون یامشکل دارن یافقط کلاهبرداریه ازاین بابت خداروشکرکه علم دست ماایرانیانیست.

    پاسخ

    سلام لطفا ما که اشتراک ۶ ماهه رو پرداخت کردیم چرا همه امکانات برنامه رو نداریم پشتیبانی برنامه اگه میشه جواب بده

    پاسخ

    واسه من دانلوذمیشه نصب میشه دخترم بازی کرد یکی دوروز بعدمیادبیرون میگه بازخرید بسته مگه میشه اینجوری اخه لعنتیا دودفعه خریدم روچهارروز

    پاسخ

    واقعامسخره ست دوذفعه 79تومن خریدم هی میادازبرنامه بیرون دوباره میزنه خرید بسته 6ماه و،،،،، مشکل چیه احه کسی میدونه راهنمایی کنه

    پاسخ

    واقعا متاسفم خداوند از شما نگذره نامسلمان ها شما اصن یک جو انسانیت در وجودتان نیست… 😢😢بی وجدان ها حیف پولم شد که از بچه های یتیمم بود حیییف…کاش پیام‌ها را زودتر خونده بودم به دام شما صیادان نمی‌افتادم 😔😔واقعا مزخرف تر ازین برنامه دیگه نیست… خدا ازتون نگذره آه هممون دامنتون را بگیره الهی.

    پاسخ

    سلام .من می خام نصب کنم نمیشه اول شماره‌ کارت می خواد پول واریز بشه واریز کردم کد داده شد ولی می خوام نصب کنم باز پول می خواد کد رو کجا وارد کنم

    پاسخ

    نصب نمیشه چرا؟؟

    پاسخ

    واقعا مسخره س.اولا رده سنی ش خیلی محدوده.دوما آخه بچه‌ی ۱۲ تا ۱۴ ساله چه نیاز داره با بازی آموزش ببینه
    واقعا لوس بود

    پاسخ

    همش الکیه اصلا نصب نمیشه

    پاسخ

    من نصب کردم خیلی خوبه

    پاسخ

    سلام

    دانلود میشه اما نصب نمیشه
    چجوری میشه نصب کرد ؟؟؟

    پاسخ

    سلام . شیدا هستم ، آره نسیم جان منم میگم چطور میشع دان بکنیمش؟

    پاسخ

    آره راست میگه چطوری نصب کنیم

    پاسخ

    چطور نصب کنم؟؟

    پاسخ